![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() We zullen zien. Maar ik zal er( spreekwoordelijk) voor vechten dat het niet gebeurt.
het krediet dat dedecker mssh nog had bij sommigen is hij kwijt. ik ondervind dat. Ze doorzien meer en meer in wiens opdracht hij ageert. hij is een godsgeschenk voor u belgicisten. Aangezien hij 8 jaar langs slaafs rechtse en vlaamse stemmen verkwanselde. Maar eerlijk gezegd ik heb meer respect voor een rechlijnige belgicist die eerlijk zijn zaak verdedigd dan door bepaalde progressieve liberalen die zich een vlssme kleurtje aanmeten om hip te zijn maar terwijl neerkijken en spuwen op de echte vlaams-nationalisten. Die de nederlandse taal eigenlijk willen vervangen door engelse eenheidstaal. Ik begrijp overigens ook niet wat u bij de VLD zoekt. Hun belgische periode is maar tijdelijk. In de oppositie worden het weer psuedo-vlamingen net als de cdenv. Ik denk dat je nog naar de cdenv moet gaan om de grootste verdedigers van de belgische status quo te vinden en de grootste royalisten. Eens terug aan de federale macht zijn ze weer jullie beste vrienden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() de pot verwijt de ketel...
het Vuil Blik doet niets anders dan alle mogelijke opportunisten trachten op zijn lijsten te krijgen... heeft zo lang geprobeerd DD te strikken, had Verstrepen gestrikt, die ex-schoonheidskoningin ook, in Genk een misnoegde oud tjeef, etc... om dan maar niet te spreken van de figuren die nu mandataris zijn zoals die uitbater van een bar van speciaal allooi te Zutendaal, etc... maar ja, om dan maar niet te spreken van de massa foert kiezers die enkel Vuil Blik stemmen omdat ze moeten of omdat ze anti-institutioneel zijn... het zijn echter wel de traditionele partijen die moeten ervoor zorgen dat het land en zijn instellingen functioneren... want vlgns die blanke kroezelkop aan het hoofd van het VB in de 7de dag gaan ze nooit verantwoordelijkheid nemen omdat ze altijd wel ergens een paar breekpunten vinden door het niet kunnen realiseren van enkele punten van hun nefast programma... en vermits ze voor dit laatste nooit ofte nimmer een voldoende meerderheid zullen vinden is blaffen makkelijk... ze zullen toch nooit in staat zijn te bijten... zielig zootje... dat zogenaamd belang... eerder eigen belang voor postjes op basis van een electoraat dat niet verder denkt dan het schapen geblaat van een tiental kopstukken van die zich een partij noemend stel...
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Respectabele VLD'ers, bestaan die dan nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Goed dat ge beseft (zelfs met politieke uitspraken) bezig te zijn met uw handen vuil te maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() meer dan jullie denken, Vuil Blik bewonderaars...
de VLD is respectabeler in haar eerste wijsvingerkootje dan het hele VB zootje in hun volledig corpus...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 18 april 2007 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, we zullen zien hoe lang het duurt vooraleer VHS nog eens de broek afsteekt om toch maar op post te kunnen blijven. Of wanneer Slangen nog eens iets uit zijn hoge hoed tovert om de democratie nog wat meer te verkrachten. Vanuit Terre de l'Avenir vormt de Pest Voor Vlaanderen voor jou dan ook geen enkel probleem, nietwaar?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 18 april 2007 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Eerst jarenlang VB'ers uitschelden voor onbekwamen en extremisten en dan als een halve gare half vlaanderen( hij heeft al heel veel mandatarissen opgebeld!) afbellen om diezelfde" onbekwamen" te gebruiken om zijn egolijst te vullen.
En dan nog in de media gaan zeggen dat je niet gaat schooien maar dat iedereen spontaan komt. Wat een hypocrisie en leugenachtigheid. Paarse schooier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze halve gare heb je misschien ooit nog nodig om een coalitie te vormen en ik geef JMDD gelijk, in het vb zitten onbekwamen en extremisten, mocht hij dit gezegd hebben.
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
met communautaire en andere extremistische spellekes is enkel een gedeelte van de mensen gediend... de meerderheid heeft liever dat er geregeerd wordt... de tjeven hadden hun kont door de haag gestoken na hun zware afstraffing, de sossen wilden wel samen een regeerprogramma vastleggen en enkele dingen waren geen onderdeel van dat programma... en enkel daarin heeft hij beleid boven, uitvoering van programma gesteld... en enkel de toegevingen om een coalitie te kunnen vormen werden gedaan... er is zeker geen heil te verwachten van een zootje dat allerlei extremismen boven het algemeen welzijn stellen... temeer dat daarin de vroegere nazisten van Dillen zitten, de extreem nationalisten die het al met de VU geprobeerd hadden, maar te radicaal zijn, de racisten die denken dat zij beter zijn dan andere mensen, de foertstemmers die tegen de instellingen zijn of tegen de verplichting te moeten stemmen en dan ook nog zo van die groepen die ooit voor Van Rossem en andere folkloristen stemden... en op 10 juni: de VLD'ers van het verleden blijven nVLD'ers, dgenen die ooit dachten de partij voor hun racisme te kunnen gebruiken niet... en deze laatsten hoeven de rechtgeaarde inwoners van het NL-talig gebied niet... BTW: waar is de schandalige avatar gebleven waar men een reet duidelijk door een broekje onder een te korte rok zag: als dat jou voorkeur is van de ethiek, dat te tonen, dan hoeft het voor mij niet... wat zal seut Alexandra daarvan zeggen? en nog dit: ik heb een hele loopbaan mijn berste krachten gewijd aan een grote onderneming in midden-Limburg en heb dus meer dan voldoende van onbegrensde sociale bijdragen voor het NL-talig gebied geleverd... en daar door mag ik wel mijn geboortstreek graag zien...
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb het bekeken, maar ik zie geen 'omarming'.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dedecker is de vooruitgeschoven pion van Vrhfsdt. Ik denk dat de man mag doorgaan voor de meest nuttige idioot voor de VLD ooit... Donkerblauwe duikboot op ramkoers... Dat Dedecker een platvloerse populist en hypocriet is mag nog maar eens duidelijk zijn door zijn stelling dat VB'ers onbekwaam zijn ... maar toch maar niets liever hebben dan VB'ers op de lijsten...
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() ... kwestie van door te hebben welk een schadelijke gevolgen zulk een populist op ramkoers wel niet kan veroorzaken...
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Marleen heeft iets wat J-M niet heeft: Idealisme!
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|