![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Steeds dezelfde vragen impliceren steeds dezelfde antwoorden.
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit vind ik trouwens maar swakke argumentatie u draagt een logo van mensen die vele ontschuldige mensen hebben gedood, maar ik heb daar geen last van hoor vrijemeeningsuiting is voor mij dan nog belangerijker. Verder ga ik hier niet op in ![]()
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Vertel mij dan wat er gaat gebeuren met de famillie's die half in Wallonië en half in Vlaanderen wonen? En ik denk niet dat het de extra jobs goed zal komen.
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zelfde situatie als er nu mensen zijn die tegen de Nederlandse grens wonen bijvoorbeeld. Waarschijnlijk zullen daar ook wel families zijn die deels in Nederland deels in België wonen. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.meervoud.org/
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|||
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Ahum...sinds wanneer is meervoud een partij?
Meervoud is niet meer of minder dan een politiek geangageerd blaadje met een eigen progressieve mening. Niet meer niet minder. Tenzij ik ernaast zit, maar daar twijfel ik eerlijk gezegd aan.
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zowel de OESO als het IMF raden België aan om de deelstaten het sociaal-economisch beleid zelf te laten voeren owv de grote verschillen qua socio-eco situatie. Twee patiënten ga je toch ook niet kunnen helpen als je voor de twee verschillende ziekten gedwongen bent één en hetzelfde medicijn voor te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang geleden was de vlaamse beweging én de arbeiders beweging bijna gelijk in Vlaanderen. Ze voerden de sociale strijd naast de strijd voor een vrij Vlaanderen. In die zin vormden ze samen zowat de grootste bedreiging die de Belgische grootburgerij zich kon indenken. Het was dus noodzakelijk dit sterke front te doorbreken. Dus zijn ze de linkse sociaal democratische intelligentsia gaan betrekken in het establishment en zijn ze links gaan overtuigen dat het scheiden van vlamingen en walen heel on-links was, in naam van de broederschap tussen beide volkeren moest links mee het Belgisch unitarisme steunen. Alzo werd de band links en vlaams verbroken, en had de burgerij de helft van haar vijand weten uit te schakelen. Gevolg is dat we nu met een van de meest anti vlaamse én anti sociale regeringen zitten. En wie is daar verantwoordelijk voor? Links, dat zich gewoon heeft laten vangen. De Belgische staat is nog steeds een van de meest reactionaire burgerlijke structuren in het land, en links zit lekker die 'eenheid' mee te steunen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Je doet precies alsof er een IJzeren Gordijn komt tussen VL en WA. Zoals Bart De Wever terecht opmerkt leven we in een Verenigd Europa met vrij verkeer van goederen, personen etc...
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#40 | ||