![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Waar op kiezen om de Moslim-Mafia een halt toe te roepen? | |||
Gewoon op VB kiezen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 70,59% |
Gewoon op groen kiezen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Trek het U niet aan,het zijn allemaal lieve mensen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is tot nu toe toch enkel bij 'nieuwe borgerhoutenaars' en in welke mate dan nog? misschien is het een beetje zelfcensuur, om opmerkingen (die ze bijv. al eerder kregen) te vermijden, alé, het is niet positief maar kzout toch niet overroepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen als ik wachten al meer dan 20 jaar op het positief verhaal dat maar niet komt !!!
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er bij 1 zo'n zaak 2 of 3 jongeren buiten zouden staan roken, kan ik begrijpen. Maar dat het bij elke zaak zo is, en dat de jongeren hetzelfde kapsel en soort van kledij dragen is toch wel een raar toeval.
Ook de manier waarop ze rondhangen was op zijn minst niet "verwelkomend" te noemen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag toch wel een beetje een sterk staaltje gezien van de moslim cultuur.
Eerst deze morgen, een turk met een super de luxe mercedes (jonge gast) komt mij vragen hoeveel ik zou vragen om bepaalde werken te doen aan zijn 3 hoerenkotten. oke deal gemaakt. Een paar uur later stond ik nog steeds te werken daar in de buurt en ik zie 2 turken (jonge gasten) gaan aanbellen bij iemand rechtover mij. Ze beginnen een beetje te roepen tegen die vent dus luisterde ik wat mee. Wat bleek? Die vent stond zijn huishuur achter en die jonge gasten waren eigenaar van dat gebouw. Oké, tot daar aan toe. Na enkele minuten discus met die vent was het al meteen van "ik ga eens op uw smoel kloppen als ge niet betaald, vette klootzak" en zo ging dat een tijd door. Nu stond ik zo te bedenken, ah binnen een paar jaar hebben we enkel nog van die turkse huisbazen en zijn alle hoerenkotten en andere zaken rondom ook van hun. En ze gaan op ons smoel kloppen. Staan we er schoon voor of staan we er niet schoon voor? En het waren wel belgische vrouwen in zijn hoerenkotten voor alle duidelijkheid en ze moesten geen hoofddoekje dragen hoor.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |