![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.infowars.com/articles/us/...d_assassin.htm Dit komt al mer in de buurt van de waarheid ... google MK ULTRA ...
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Moet dien kerel van de NRA der nu trouwens niet gaan speechen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat veel erger : 1) Aan een zeer grote Instelling,waar ongetwijfeld ook afdelingen pschologie/psychiatrie en zo bestaan lopen vrijwel zeker kandidaat-psychopaten rond.het is de macht der getallen.... ![]() Blijkbaar was het "rare" gedrag,gekend bij medeleerlingen,leerkrachten en ,wie weet,de directie,geen aanleiding om hem serieus te begeleiden! 2)Inderdaad,wapens zijn te GEMAKKELIJK te verkrijgen,alweer een kans gemist (onderzoek vanuit de politie naar een wapenvergunning-aanvraag) om een persoon in hoge geestelijke nood te detecteren.... BANGBANG...nu is het gedaan ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 april 2007 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik maakte die opmerking omdat ik vorige keer voor 't eerst Bowling For Colombine zag van Michael Moore en daarin was dat tweemaal dat de NRA enkele dagen na zo'n schietpartij ergens in de buurt een meeting had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Op elk van die gun shows worden er lidkaarten en prularia van de NRA verkocht, geeft men wel eens een speech, en worden concealed weapon classes gegeven. Massamoord of niet, er is dikwijls NRA activiteit in de buurt. Het is niet voor niets 1 van de grootste lobbies.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Gisteren hoorde ik op TV dat de helft van de vuurwapens-verkoop in de VS gebeurt tussen prive-personen. No background checks in die gevallen veronderstel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ik wil niet moeilijk doen, maar een levend schild klinkt nogal onpraktisch.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 24 april 2007 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Jij bent echt totaal gestoord, zoek eens dringend een psychiater op want dit is gewoonweg geschift.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een dood schild is in die omstandigheden trouwens ook wel profuus bij de hand. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja ja we kennen dat grapje wel van forum-mededeelnemers op visite te sturen bij personen die meer voor jou dan voor mij kunnen doen, dat is al uitbundig eerder gebruikt, die stijlfiguur. (En laat tegelijk eens je gevoel voor zwarte humor nakijken, misschien wordt daarvoor geen extra honorarium aangerekend) Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh wacht, je meende dit echt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() You can't be serious enough in those matters.
Iedereen bewapenen kan wel een marginaal ontradings-voordeel opleveren in het begin, maar op het einde van de dag zullen de morbiditeitsstatistieken ernstige stijgingen vertoond hebben doordat het aantal shoot-outs enorm zal toegenomen zijn, gezien de geïnvetereerde menselijke behoefte van ook te gebruiken wat we op zak hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Stel u voor, zich bewapenen om een gewapende confrontatie aan te gaan, dan ben je toch wel echt gek zeker. Het is toch beter van te schuilen achter kinderen. ![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 26 april 2007 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() De NRA heeft niets te maken met wat er gebeurd is. Het wapen werd niet op een gun show gekocht, maar in een winkel. Een winkel. Precies de plaats waar Hans Van Temsche zijn geweer had gekocht. Dit zegt toch genoeg?
Nu denk ik dat het nogal evident is wat wij in dergelijke situaties moeten doen. Verweer bieden. Wij zijn blijkbaar de tijd gepasseerd dat kapers en gijzelnemers enkel geld wouden. Zij willen nu vaak zoveel mogelijk mensen doden. De default optie dat men die mensen hun gang moet laten gaan gaat dus niet meer op. Door niets te doen verhoog je de kans niet meer om er heelhuids vanaf te komen. Misschien zelfs in tegendeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze zorgt wel voor een gegarandeerde onbelemmerde maximale verspreiding van wapens, met trekker en al. En er schijnt een correlatie te bestaan tussen de beschikbaarheid van schietwapens en schietincidenten. |
|
![]() |
![]() |