![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Vond je dat ook toen ze nog parlementslid van het VB was ?
Laatst gewijzigd door Sneta : 28 april 2007 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor haar loopbaan als parlementair was nog eens fractiemedewerkster in het Brusselse parlement. Ze leefde begot van de partij. Maar nu haar toekomst onzekerder werd is dit haar dankbaarheid. Beter kwijt dan rijk zou ik zo zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Di is nu eens complete onzin als je het mij vraagt. Dedecker heeft 8 jaar lang di rupo en reynders gediend en zou het nu nog doen. hij heeft toen hij in de politiek kwam gezegd dat hij" "extreemrechts" ging terugdringen". Hij noemde de VB'ers herhaaldelijke onbekwamen en extremisten... Zelf heeft hij nooit enige degelijk opleiding genoten. Dus kom niet af dat wij deuren dicht doen. De lafheid en het opportunisme van die man is grenzeloos; In heel zijn carriere heeft hij in het parlement GEEN enkel moment maar dan ook geen enkel moment enig vlaamsaccent gelegd of moed getoond. En wie hier zegt dat hij het Vb niet als mikpunt nr 1 uitkiest zou maar eens beter de interviews lezen dat dat sujet in de zijn lijfkrant de morgen geeft. Hijz egt dat mensen spontaan naar zijn partij komen. terwijl hij in werkelijkheid VB'ers waarvan hij via verstrepen weet dat ze naast een plaatsje grepen of ze ddoor het droogeleggen van de partij geen functie meer zouden hebben. Wel die mensen ligt hij tot 5 maal toe in HEEL vlaanderen op te bellen en plaatsjes op zijn lijst aan te bieden. Plots zijn de onbekwamen goed om zelfs zijn lijsten aan te voeren... ONGELOOFLIJK. Dedecker is een (sp)ion van paars. En hij wordt gevierd ind e linkse media. Hij roept in de morgen zelfs dat hij in 1995 TOBBACK stemde. Het is eens wat anders dan 8 jaar snel-belgwet en B-H-V bedrog ... etc. Het VB heeft voor no niemand de deuren gesloten. Het is dedecker die de bruggen aan het opblazen is door in heel vlaanderen VB'ers actief te bestoken en zelfs een parlemetslid zoals Goovaerts tot 5 x toe de lijsttrekkerlsplaats aan te bieden. Die man is een paars fantasme gecreerd door de linkse media. En eerlijk gezegd lomeanor als ik eerlijk ben heb iki nog veel liever samenwerking met de n-va ( buiten dewever en bourgois) dan met snobistsiche ultra-liberalen zonder enige vlaamse reflex die cultureel en ethisch spiritisten zijn. trouwens ik geven evenzeer kritiek op Le Pen of wie dan ook. En ook op de VB top . Dat ze mensen zonder enige vlaams-nationale reflex alla verstrepen ind e partij gehaald hebebn was een blunder. De ENIGE reden waarom verstrepen bij het VB gegaan is is FINANCIEEL! ZDe waarden van verstrepen zijn een SUV ipv idealen, een i-pod ipv de vlaamse leeuw, blote vrouwen ipv politieke analyses. kim Kay, ulla werbrouck, rob van eyck, nicole en hugo... Waar zijn we in godsnaam mee bezig. Dat is DE paarse ziekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wie pakweg 3 jaar geleden tegen heel die verruiming ageerde werd de mond gesnoerd. Onterecht zo bleek. Ik kan mij voorstellen dat sommigen niet onverdeeld gelukkig zijn met de overstap van Verstrepen en consoorten. Het is evenwel het gebrek aan discussie en autokritiek die deze strategische misser (verruiming ipv verdieping) mogelijk gemaakt hebben. Een les voor de toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() @ lomeanor= ik wil hier nog aan toevoegen dat verstrepen enkel en alleen opstapte( en bijd e partij kwam) voor zijn vette mandaat en hij kreeg nog een subsidie vand e partij van 3000€/maand voor digitale projecten en filmpjes. Het VB heeft die subsidie afgeschaft omdat ze vrezen de dotatie kwijt te spelen voor de raad van state.
En nu ja het was sowieso al idioot om verstrepen die subsidie te geven. Dat was uiteindelijk DE reden waarom die opportunistsiche pseudo-liberatrier( in weze is hij zelfs dat niet want zijn stellingsnames missen elke coherentie). Maar wat verstrepen en Dedecker eigenlijk wilden was de totale capitulatie van het VB ... Dat het Vb een soort progressief liberaal project werd . Wel dan ben ik maar wat blij dat er geen samenwerking is gekomen met die paarse windhaan. In zijn programma staan er 3 sinnetjes over vlaanderen. Waarmee je alle kanten uit kan. Zoals met heel zijn programma trouwens; Je kan er elk beleid mee voeren. Zo noemde de nr 2 van de LDD in antwerpen zich de meest multiculturele en SOCIALE van alle liberalen. tja.... Wat gaan we straks nog krijgen een blanke neger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar verstrepen bepaalde anderen waren dat helemaal niet. Dat was verruiming omwille van financieel profijt. Dat was het kopen van een paar stemmen... En ik denk eerlijk gezegd dat vooral FDW daar in de fout is gegaan. Hij wou persé verstrepen erbij. Om tegen de modderstroom van links en hun uitsluiting betand te zijn moet men wel een sterke vlaamse overtuiging hebben. Wat sommige mensen zoals die monique moens niet snappen is dat men niet eeuwig vand e partij kan leven zeker niet als het gaat om een partij zonder zuil en die langs alle kanten vervolg wordt. Dus verdieping ipv verruiming ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja , in sommige landen worden akteurs wel gouverneur .... sommigen zelfs president ....
![]() Eddy Wally als minister van buitenlandse zaken of zo ... ![]()
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() manta rijdt gij met een manta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ni meer
![]() Maar daar heb ik mijne nick van .
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Jean Claude Vandamme niet te vergeten hé jongske.
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() LDD de nauwste verwant van Vlaams Belang. Daar moet ik eens goed mee lachen. Dedecker is helemaal niet Vlaams gezind, het is een opportunistische postjesjager, die op de kap van Vlaams Belang de kiesdrempel wil halen. Bovendien gooien Verstrepen en Dedecker constant met modder naar het VB. De enige die beetje verwant is met Vlaams Belang is NVA. Ik respecteer enkel voor deze partij (en zijn kartelpartner) een godsvrede. Je kan veel zeggen over NVA, maar deze partij heeft tenminste wel een elementair respect voor de andere Vlaams nationale partij. Ik zou dus willen de Vlaams Belangers op dit forum willen oproepen, om nu in deze campagne vooral de pijlen te richten op paars en zijn duikboot Lijst Dedecker. (dit geldt ook voor collega Jan Hyoens ![]() Met nationaal solidaristische groet Max Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 29 april 2007 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind nergens iets van de stap in de politiek van Nicole en Hugo, linkske iemand?
Voor de rest, ik heb bitter weinig respect voor LDD, dat 'sparen' van elkaar vind ik maar zwans, het is niet dat DD zich inhoudt. Jarenlang heeft hij het politiek personeel van het Vb door het slijk gehaald, en nu raapt hij de allerminsten van hen op.
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand eigenlijk nog iets van Emiel Goelen gehoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tien jaar geleden bij de VRT betrapt op belangenvermenging bij zijn consumentenprogramma, buitengebonjourd, dan opgevist door het Vlaams Blok (die zijn altijd geïntereseerd in sjoemelaars en criminelen), maar daarna heeft niemand er nog iets van gehoord. Zit hij misschien ergens opgesloten in een kluis op het Madouplein?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 mei 2007 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |