![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Karma : 5 mei 2007 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar daarvoor moet eerst een liberale basis gelegt worden .... Het ene kan niet zonder het andere volgens mij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Dit is om te huilen,man.Ze hebben een model opgelegd uit de boekjes maar nooit is er onderhandeld over hoe we samen een visie op armoede of een strategie kon ontwikkelen,nooit.Daarom is VWS steeds een internet ondernemingske van een paar aanhangers van de god henry georges.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schaam U VWS om zo met mensen in nood te spelen !!!!
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De armen zijn zich weer aan het afmaken...
Als nu de benen nog eens beginnen... Positief is alleszins dat de wolven uit hun schapenvacht gekropen zijn... En zou Duveltje382 al contact genomen hebben met 1Handclapping, die volgens mij de enige op heel dit forum is die de tijd, de wil, de juiste ingesteldheid én de capaciteiten heeft om echte vooruitgang te boeken... Samen met Karma, vermoed ik... Een vereiste is natuurlijk dat men elke uitgesproken politieke voorkeur achterwege laat (en zeker in zijn avatar)... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met een ledenaantal van een twintig- dertigtal mensen (actief betrokken) zou dit al heel wat andere resultaten kunnen opleveren. Daar komt dan echter weer de dictatoriale neigingen naar voren van Verhofstadt en De Gucht (alhoewel ik wel enige sympathieen heb voor De Gucht) dat, alles wat niet in hun kraam te pas komt moet gemeden worden als de pest. Leden die met een visie afkomen die hen niet zinnen moeten er onherroepelijk uit want ze vormen een "bedreiging" voor het VWS. Slaagkans van zo'n organisatie ... vul zelf maar in. Maar die conclusie hebben ze nog steeds niet gemaakt. In ieder geval is alle geloofwaardigheid van het VWS gezakt tot een dieptepunt. Spijtig want ze waren goed gestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook duivels hebben en maatschappelijke rol te vervullen !!!! ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 mei 2007 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het de onderstaande was: ![]() Georges Pirard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En trouwens: het is sowieso nogal weinig productief (om niet te zeggen contraproductief) om de hele tijd te zitten kappen op het vws. Doe gewoon je eigen ding als het vws je niet aanstaat hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is, als U het een beetje gevolgd hebt, niet de enige die dat doet (het heeft, als U het mij vraagt, heel lang geduurd eer de ogen opengingen)... (wsl zult U het niet vragen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier stop deze discussie voor mij Bedankt voor de aandacht !!!(Ik geloof Peter Johan ) ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Natuurlijk mag er kritiek uitgeoefend worden (dat doen anderen ook), maar dat is wat anders dan de er de hele tijd zitten op kappen (om niet te zeggen zagen). Vooral als je dan nog eens warm en koud tegelijk blaast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat totaal iets anders dan die hypocriete SPA die echt warm en koud tegelijk blaast !!
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lach er maar mee,maar die **** lacht er niet mee,geflipt is die gast
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 mei 2007 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() En wat heeft de SP.a hier mee te maken? Of wat heb ik met de SP.a te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 75 jaar SPA Antwerpen,en de armoede was nog nooit zo dramatisch,echte schande Wie stemt nu nog SPA buiten de bedrogen allochtonen?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 mei 2007 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar als jij werkelijk denkt dat het VB het voor de armen zal opnemen, dan ben je ongelooflijk naïef. Laatst gewijzigd door Edina : 5 mei 2007 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |