![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
15.000*gemiddeld 2 slaapkamers*100.000 = 3.000.000.000 euro. Realiseerbaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zeg dat ik een Wallo-fiel bent, wat verstaat u daar dan niet aan?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons eerst samen het Brusselse Gewest afschaffen. Nadien kan je op je eentje nog gaan vechten tegen de bierkaai van het Vlaamse en Waalse Gewest. Maar blijkbaar wil je met niemand samenwerken, omdat je denkt dat je partijtje van twee man en een Brugse paardenkop het in z'n eentje wel zal redden. Doe maar. Mij niet gelaten...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() EU-normen zouden misschien iets kunnen oplossen, ja. Hopelijk dan meteen ook geluidsoverlast van kerken verbieden.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wilde dat ook weer?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2007 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici, ongetwijfeld, net als die andere overbodige gewesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het kader van deze derde staatshervorming moest de zogenaamde Pacificatiewet van 9 augustus 1988 een einde stellen aan de overtredingen van de taalwetgeving in de faciliteitengemeenten. Dat Brussel een volwaardig derde gewest werd, was evenzeer een Franstalige overwinning.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, Patriotje: de regionalisatie kwam er hoofdzakelijk omdat de Walen zo solidair waren met Vlaanderen dat ze het zijn snel groeiende economie niet gunden. Die 12 miljard euro per jaar moet nochtans ergens vandaan komen, nietwaarr?
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Gewesten én gemeenschappen moeten weg (al ben ik iets milder voor die laatste).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als die uitgaven gespreid worden (bv 7 jaar), dan kom je op 450 miljoen euro per jaar uit. Dat is wel doenbaar. Sommige gezinnen zullen dan wel lang moeten wachten, maar je kan prioriteiten stellen: het gebioed in zones indelen naargelang de geluidslast. En dan de woningen in zone I eerst isoleren, plus die van de gezinnen met jonge kinderen in zone II en III. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() We kunnen natuurlijk ook het gewest Brussel afschaffen, dat lijkt me veel nuttiger.
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() En die politici deden dat omdat...