![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, de idioot die biezonder schrijft als journalist zal nooit aan fatsoenlijk werk geraken ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 1 mei 2007 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verkeerde topic: onder "Dillen is dood" posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste reactie van van Bellingen himself was trouwens dat hij niet wilde weten wie de racistische koppels waren. En dat terwijl de hele media moord, brand en racisme schreeuwden maar het CGKR daar NIET onmiddellijk als een gek bovenop sprong??? Je gaat me nu toch niet proberen wijs te maken dat Van Bellingen ZONDER aanleiding een wereldpremiere op de St-Niklase markt organiseerde? Dat deze hele show uit het niets is voortgekomen? Je gaat toch niet ontkennen wie zowel de bedenkers als de regisseurs waren van het scenario voor een van de Moonsekte afkeken trouwshow?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2007 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben alvast bijzonder weinig onder de indruk van dit soort...ahum....argumenten.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We wisten al langer dat jij niet alleen kleurenblind bent, Feremans.
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Knuppelen, ge draait alsmaar meer rond de pot. Welk Blok-raadslid vroeg de bewijzen op, en waar is de interpellatie ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen diarhea en VB? antwoord raadseltje: Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 mei 2007 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie houden mij toch niet voor een mentaal gehandicapte? ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou jou echter niet tegen om de zekerheid die jij nodig hebt te zoeken bij je ex-partij. Ik was er nooit lid van en niemand kent er mij.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Een koffiediklezer met diploma! een Heks zonder bezem! een tovenaar zonder stokje! Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 mei 2007 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar was hij zo een braaf kindje, dat zwarte piet hem in de zak moest steken en heeft hij er een trauma een overgehouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Geachte, we hoeven niet helderziend te zijn om te merken wat er in onze maatschappij gebeurd. En de politiek schuwt geen leugens! Ik heb onlangs nog een docu gezien over de Romein Tiberius Gracchus. Blijkbaar heeft de politiek nog niets geleerd, sinds die tijd. We steken elkaar nog steeds graag stokken in de wielen en verzinnen de gruwelijkste leugens om onze tegenstanders uit te schakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn hersens zijn nog niet aangetast door dolle Feremansziekte of politieke correctheid.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Wie was dat ook al weer? Was het de Graccus die de landhervormingen voorstelde en op het forum werdt doodgeslagen? Of was dat zijn broer misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn sommige demodictators in dit land nog even ver in hun denkvermogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Heb je Decroo al eens bezig gezien in de kamer? Hij spreekt zichzelf continu tegen. Eerlijk gezegd siert het hem, dat hij kwaad moet worden, omdat hij niet kan liegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de discussie blijven!
Op welk vraag, en van wie, reageerde 'de stad' niet?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wolf van het Waasland is nooit uitgekomen.
Ik vraag me af of ik ooit een gevoel zal hebben dat we het fijne van dit verhaal vernomen hebben: ofwel bestaan die trouwweigerende koppels, en in dat geval deden ze het omdat ie zwart van huid was, ofwel omdat de familie die hem adopteerde "zwart was in den oorlog", ofwel omdat ie nu nog VU-spirit-Vlaams is van partijkleur ... ofwel bestaan die trouwweigerende koppels helemaal niet ... waar blijft onze pers? waar blijven de politieke speurneuzen van het Blok? waar blijven de politieke speurneuzen van de sossen? waar blijven de politieke speurneuzen van de andere partijen uit sint-niklaas?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik denk dat Feremans hier alles weet. Waarom geeft hij de namen van de koppels niet? Dat zou tenminste klare koffie schenken zijn.
Als die koppels niet boven water komen, kunnen we enkel concluderen dat de hele affaire een laffe leugen was om het VB in discrediet te brengen voor de volgende verkiezingen. |
![]() |
![]() |