![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Lokaal Raadslid
|
Straks begin ik nog te geloven dat ik een anti-Turk ben ofzo, kritiek geven betekent niet dat ik iets heb tegen Turkije of het Turkse volk. Integendeel, wil dat Turkije vooruit komt op een positieve manier. Natuurlijk gebeuren er ook leuke dingen. Waarom zouden deze mensen niet in Taksim mogen feesten? waarom moet de gouverneur weer zijn wil hebben, laat de mensen eens een keer per jaar hun zeggen hebben, of is dat ook teveel gevraagd? Turkije verdient beter!
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Schepen
|
Het is eigen schuld van die demonstranten. Als ze verbod hebben om op plek X te komen, maar verder in andere lokaties hun gang kunnen gaan, dan weten ze dat er ongelukken gebeuren. Dat heb je ook ook in Belgie en andere landen. Dan hou je je aan de regels ("Gij zult niet op plek X demonstreren").
Sadomasochisten |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Man dat is een defaistische gedachtengang.
|
|
|
|
#26 |
|
|
Defaistisch?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Partijlid
|
defaitistisch
|
|
|
#28 |
|
Vreemdeling
|
Weet iemand toevallig ook waarom ze perse naar Taksim wilden gaan? Geschiedenis herhaalt zich blijkbaar zoals in de jaren zeventig in Turkije, dit maal waren de ordediensten toch zo vriendelijk geweest om niet te kloppen tot ze dood zijn zoals dit het geval was in de jaren zeventig Taksim waarbij er meer dan 30 doden waren gevallen... En de reden waarom ze nar Taksim wilden gaan, is juist om de doden van destijds te herdenken... Maar ja...
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Schepen
|
Zoe zie je maar weer, Italianen kunnen er ook wat van:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=91270 Voor liefhebbers, Rostock: http://www.volkskrant.nl/buitenland/...e_hand_gelopen Demonstranten zijn nergens veilig. Laatst gewijzigd door Samuray : 23 juni 2007 om 02:50. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
komaan hé
in de nasleep van dergelijke betogingen zien we vaak anarchisten die UIT ZIJN OP CONFRONTATIES. dat maakt deel uit van hun "cultuur". Daarom is dit absoluut niet te vergelijken met andere soorten van betogingen en andere types van betogers. Wat de anarchisten doen is vaak geen sociale strijd, sterker zelfs, het heeft er een averechts effect op. daartegenover heb je dan de acties van vakbonden of gewoon het volk die in verzet komt. En dat is meer dan legitiem, en des te meer pijnlijk als de politie erop in hakt. waarmee ik dus niet gezegd wil hebben dat ik het ok vind dat de politie geweld gebruikt, en zeker geen overdadig geweld en, ja, ook niet tegen anarchisten. Ik vind de vergelijking niet opgaan. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Boh, ik denk dat ten dele die vergelijking wel opgaat in de zin van dat elke politiemacht wel eens overdadig geweld durft gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#33 |
|
|
Uiteraard alleen zolang die mening locaal PoCo wordt bevonden, anders wordt er wel een (grond)wet aangepast om U met terugwerkende kracht te pakken en/of er valt een "moord door een eenzame gek" ondanks genegeerde symptomen/voortekenen/bedreigingen "niet te voorkomen".
|
|
|
#34 | |
|
Minister
|
Citaat:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|