![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laat staan dat je ironie kan interpreteren.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 mei 2007 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De overheid vind dat zij recht heeft op 2/3de van jouw arbeidsinspanningen. De overheid eigent zich ook het recht toe om 30 procent van datgene wat ze opeist van jouw arbeid te verspillen aan inefficiëntie wat voor jou dus 1.860 euro betekent. De overheid zou beter zelf wat minder graaien in de waarde van de arbeid van iedereen. Het zou al heel wat meer helpen dan deze louter zinloze discussie.
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() sorry, voor de felle reactie dan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, we hebben eens goed gelachen ![]()
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal graaitaks worden ofwel duurdere tabak zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Wel ik ben zelf roker hé, maar toch zou ik dat idd nog een betere oplossing vinden. Rokers weten ondertussen wel dat het ongezond is en dat ze het beter niet doen, zij die blijven roken kiezen daar dus bewust voor.
Als mensen mij vragen waarom ik rook antwoord ik altijd "ik sponsor de staat". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() (Voor zij die een tv hebben en die soms ook opzetten : straks, woensdagavond dus, een reportage over de toplonen en de graaitaks in Ter Zake)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() dank u havana
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De liberalen counteren met bonus systeem, dat zal het wel worden vermits de meeste bedrijven geen (of weinig) winst draaien ondanks de hoge wedde van meneer den directeurs. (den directeurs zijn er al mee weg...en dat zijn onkosten) Ze gaan de onkosten dus niet "graaien".
Straks graaien ze nog in de ministers hun loon. héhé ![]() Wedden?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 mei 2007 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Momenteel kan de mens niet meer volgen met zijn verstand en dan slaan de stoppen door. De technische evolutie kent de dag van vandaag duizelingwekkende snelheden en da's gewoon te veel aan het worden voor menigeen. Per slot van rekening is ons verstand ook maar beperkt. Gevolg zal zijn dat men op den duur dit alles een halt zal willen toeroepen en da's dan het einde van het kapitalisme (en het begin van een ethische periode waarin natuurlijke rijkdommen zullen verdeeld worden). Feitelijk is het kapitalistisch systeem zichzelf momenteel de das aan het omdoen door veel te snel te willen gaan en ons dat allemaal te proberen opdringen. Ik veronderstel wel dat het niet zal gaan zonder slag of stoot want de Bushes en consoorten zullen persé hun macht willen behouden natuurlijk. Men ziet het nu al een beetje, de vervuilingen (gevolgen van te ver gevorderde economieen) kennen sinds kort heel wat aandacht. Vijf jaar terug kon nauwelijks iemand dat schelen. Is dus gelukkig een ethische kwestie aan het worden en de rest zal volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Neen, je bent consultant. Moedige keuze. Niet met den deze.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Als ie goed is wel ja, maar daar schort het vaak bij consultants. Beetje overroepen sector; 80-85% van die kerels kosten gewoon bakken geld om je niets nieuw te komen vertellen. De witte raven onder hen, die kunnen je geld opbrengen; de rest ben je best zo snel mogelijk kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |