![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Het ‘actiecomité tegen het stemrecht voor vreemdelingen’ organiseert morgen een actie aan de deuren van het auditorium 2000 van Brussels Expo op de Heizel waar op dat moment het VLD-congres plaatsvindt. Zoals u weet is dit voor het dossier van het vreemdelingenstemrecht een zeer belangrijk congres omdat de VLD daar zal beslissen of het van het vreemdelingenstemrecht een regeringszaak maakt of niet.
Met deze actie wil het Comité aan de VLD-congresgangers nogmaals het belang in de verf zetten om dit stemrecht tegen te houden. Enkele kopstukken van het comité waaronder Ward Beysen, Frank Vanhecke, Filip Dewinter, Anke Van dermeersch,… zullen tussen 9 en 10 uur ’s ochtends deelnemen aan de actie die zal plaatsvinden aan de ingang van Auditorium 2000 van Brussels Expo op de Heizel.(Belgiëplein) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rudy ik laat je de eer er een post van te maken en roep iedereen op te komen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zullen er in alle geval met veel volk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Allen kijken naar het nieuws van 13 uur.
Lachen verzekerd! Kijk vooral naar een aantal politiekers van de VLD die onze petitie tekenen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar arm is aan rusten toe ![]() Ik heb je niet gezien, ze kenden je nochtans bij Liberaal Appel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik droeg de plakkaat, waarmee ik bij elk interview van Ward of Filip op de achtergrond moest staan. Je hebt me zeker gezien! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
U zal me binnenkort wel in een volwaardige rol zien, effe afwachten dus Niels. Dan kan je nog eens lachen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht BertjeII te zien. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik was daar niet om de Flup te helpen, maar om mijn mening te verkondigen. Groot verschil hoor! Ik kan er ook niks aan doen dat de Flup op dit punt hetzelfde denkt als ik? Dus staan we voor een keer samen op de barricaden... Moet ik nu beschaamd zijn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |