![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vanwaar komen uw psychische problemen rond homosexualiteit? | |||
Geen idee, het zit heel diep, het is er gewoon, ik heb er geen rationele verklaring voor |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Ik denk vooral door mijn opvoeding, mijn familie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Door mijn opvoeding en mijn milieu, en vooral door de religie die hierin een belangrijke rol speelt |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Ik heb eigenlijk geen echt probleem met andere sexuele geaardheden, maar mijn omgeving wel en daar gaat druk van uit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Misschien ben ik zelf homosexueel of bisexueel en verdruk ik dit zo sterk, dat ik andere homosexuelen problematisch vind |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar volgende quote Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Wat probeer je te zeggen, Driewerf? Het is me niet helemaal duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Dat komt vooral tot uiting in volgende paragraaf Citaat:
(overigens: een gedacht hoeveel AIDStesten er worden gedaan na een te wild personeelsfeestje?)
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 5 mei 2007 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Herr Flick raakt een interessant punt aan: het werk is niet om te sexen, zegt hij, maar de meeste managers nemen wel constant hun secretaresse op het werk. Dat is een van de typische bezigheden van de hedendaagse zwetsmanager.
Dus, als communist zeg ik: als er éne mag sexen op het werk, dan moet iedereen dat recht hebben, onafgezien van klasse, seksuele voorkeur of ras; hetero, homo, hoger kader, normale mens, kapitalist en boekhouder. Kortom, zelfs onzin als die van Herr Flick kan soms interessante perspectieven openen op kwesties van discriminatie, arbeid, taken, plichten en rechten van de burgers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik mis de optie: ik heb geen problemen met holebi's...
![]() |