![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vermoedt u dat uw baas een psychopaat is? | |||
Zeer zeker |
![]() ![]() ![]() |
10 | 34,48% |
Misschien: hij/zij vertoont veel van de kenmerken, maar ik twijfel nog even |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
Nee, mijn baas lijkt me geen psychopaat |
![]() ![]() ![]() |
12 | 41,38% |
Ik geloof niet in psychiatrie |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,34% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik aan gedacht. Maar ik ben daar niet voor geschikt. Ik heb namelijk technisch inzicht.Er moet geen lobbyist bij mij komen leuren met een klein koffertje geld en een waanzinnig plan-zoals de kernenergie-uitstap-. Dat zal een enorme koffer geld moeten wezen. Zo eentje waarmee ik op pensioen kan in Toscane ofzo.
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, ik ben voorstander van Soylent green. Om maar een voorbeeld te geven. Nog net geen voorstander voor verplichte orgaandonaties van veroordeelde misdadigers.
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een soort van Russische roulette, daar er in de gevangenis geheimgehouden wordt wie er allemaal aids en of hepatitis heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was geen vrolijk toekomstbeeld dat geschetst werd, maar ik kan aannemen dat je als technicus de zaak praktisch bekijkt. Veel keuzes bleven er tenslotte niet meer over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HAMC, tuurlijk word er dan goed gescreened. We willen toch geen nuttige mensen van de maatschappij uitschakelen.
Och ja, je hebt de cel van de andere kant bekeken.... Ik hoop dat je geen hepatitis of aids heb gekregen daar. Je lijkt me nog nuttig voor de maatschappij. Satiper, ik word niet vrolijk van het beeld dat ik nu al heb van deze wereld. Ik zie dat onze bevolkingsmassa de natuur een zeer zware belasting oplegd. En als ik nu een kotteletje eet van een varkentje, of een gezonde mens, het verschil is niet groot in smaak; niks wat een goeie marinade niet kan verstoppen. Dus de koekjes zijn alleen handig als je echt zeker wil zijn van de camoeflage en de verwerking van minder gezonde exemplaren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 mei 2007 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ![]() Niet overdrijven he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan genieten van het leven. Moet dan wel even een knop omdraaien. Focussen op het kleine: -Een wandeling in het bos of aan zee. -De eerste slaplantjes uit eigen tuin. -Fantastische muziek of films of boeken die je even in een andere wereld brengen. -Samenzijn met mensen die je graag ziet. Er is dus nog heel wat dat het leven waard maakt om geleefd te worden. Anderzijds als je naar het grote plaatje kijkt, kan ik begrijpen dat dit niet altijd een aanleiding is om vrolijk van te worden. Maar voorlopig kan er mss nog veel ten goede gekeerd worden. Of dat dit ook zal gebeuren weet ik ook niet. Je kan het maar hopen en er voor ijveren, meer niet, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Hun werk heeft trouwens veel tegenstand gekregen, ook vanuit het psychiater- en psycholoog milieu. De belangrijkste kritiek was het zwart/wit kijken dat deze theorie vooropstelt, nl. "je bent psychopaat of niet." Daarbij komt nog dat ik best wel een aantal bazen ken, en ik kan gerust eerlijk zeggen dat geen enkele de hierboven vermelde kenmerken vertoont. Natuurlijk zijn er bazen/werkgevers die zich gedragen als halve psychopaten, maar zo zijn er ook tussen de werknemers. Met enkele vragenlijstjes kun je de mensen echter onmogelijk klasseren als zijnde psychopaat of niet. Ik heb trouwens de indruk dat de term "psychopaat" een nogal ruime lading dekt bij Professor Robert Hare en Paul Babiak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan eerlijk zeggen dat mijn bazen toffe mensen zijn waar ik graag voor werk
Maar dat zal dan ook wel wat aan mij liggen hé ![]()
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() Als je weet dat de resultaten van psychotechnische proeven voor de gezondheidszorg totaal het tegenovergestelde zijn dan voor een bedrijfsmanager, dan heeft c2c meer dan overschot van gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() dubieus onderzoekje, maar het past wel perfect in de visie die C2C hier te pas en te onpas propageert.
interessante kerel trouwens, lombas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral als je dan nog de zot gaat uithangen van hooggstudeerd -laaggestudeerd zoals longhorn hierboven. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 mei 2007 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Twee collega's van mij hebben de wereld elk van één pscychopate internationale baas verlost. Die verdienen een medaille van verdienste van de Vereniging van Hoofddeskundigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Edina : 7 mei 2007 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf heb nog teveel plezier in het verkloten van de natuur.
En ik euthanasie. Vergeet het maar. Zelfmoord moet nut hebben. Je zal me wel in het nieuws zien, met wat geluk stoot ik de Communistische genocideurs van hun troon.
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
En ik wist wel dat dat "voorstander zijn van Soylent Green" beperkt was tot derden. Flauw hoor... wees dan tenminste consequent als je zo'n onnozele uitspraken doet hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen onnozele uitspraak. Die laat ik over aan jou.
Maar je hebt gelijk, als ik sterf mogen ze me gewoon door een koekje draaien. met mijn 100 kg kan ik veel hongerigen voeden. Maar ik ga mezelf niet euthanaseren als ik de maatschappij nog veel kan geven zonder te sterven. Noch omdat jij het niet graag hebt dat iemand anders niet gehoorzaamd aan jouw enggeestig wereldbeeld. Maar het is duidelijk, U stelt Goelags voor, samen met uw spitsbroeder C2C. Eneuh, Edina, jouw koekje zal toch maar zuur smaken hoor.
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 7 mei 2007 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |