Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2007, 14:50   #21
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Feremans,

Het is de moment om goed te luisteren of de grote lantaarn een even groot lichtje bevat, of is het een glimwormpje?

Hij is alleszins niet zo gewichtig als uw voorzitter... en zeker niet zo'n grote lantaarn...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 15:01   #22
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
(...)
De inzet is "hoe gaan we ons land verder regionaliseren".
(...)
De teerling is geworpen. De oproep van Leterme bij de VB aanhangers was duidelijk. Zijn oproep vandaag is dat eveneens.
(...)
Waarmee je toegeeft dat er bij VB aanhangers kan geworven worden door het communautaire te bespelen.
Ik dacht nochtans dat VB'ers racistische ziekelingen waren, of minstens mestkevers.
Oud 6 mei 2007, 15:16   #23
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Belachelijke komediant. We hebben geen separatistische media-figuren nodig, maar staatsmannen met inhoud. OpenVld hield vandaag haar inhoudelijk congres.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 15:42   #24
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Belachelijke komediant. We hebben geen separatistische media-figuren nodig, maar staatsmannen met inhoud. OpenVld hield vandaag haar inhoudelijk congres.

Inhoudelijke congressen mogen ze wel houden... maar het is Slangen die het koers bepaalt...

En dat is spijtig, want inhoud hebben hun congressen steeds genoeg...

En de helft van het bestuur van de VLD zijn overlopers van de VU..;

Laatst gewijzigd door Chipie : 6 mei 2007 om 15:45.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 16:26   #25
davidg
Schepen

davidg's schermafbeelding

Standaard

Wie vandaag vers brood is gaan kopen en de zondagskrant heeft meegenomen, heeft ook een dik magazine meegekregen van 44 pagina's dik Wij Allemaal.

Voor CD&V is dit de definitieve aftrap naar de verkiezingen.
Mijn hart ligt bij het kartel CD&V/N-VA en in tegenstelling tot misschien vele anderen heb ik begrip dat Yves Leterme zo lang heeft gewacht. Enerzijds vind ik ook dat de belofte dat de Vlaamse regering die in 2004 haar mandaat degelijk zou vervullen. Ik vind ook dat Yves Leterme onversneden de Vlaamse eisen kan op tafel gooien als Vlaams minister-president.

Maar tegelijk mag de CD&V de kans niet laten liggen om federaal weer deel te nemen aan de macht. Is dat machtsgeil zijn? Laat ons gewoon eerlijk zijn: als je deelneemt aan de verkiezingen, doe je dat met één doel: winnen en nadien besturen. Het politiek correcte denken doet uitschijnen dat macht vies is. Ronduit voor regeringsdeelname zijn is verkeerd, zegt men. Komaan, als ik op een partij stem, voor een bepaald programma, dan is mijn stem bedoeld om de macht om dat programma uit te voeren aan die partij en persoon te geven. Dan is een stem uitbrengen even vies en is de ganse democratie verwerpelijk.

Men hekelt steeds de kloof tussen politiek en burger maar telkens als een politicus die kloof wil dichten, wordt er schande van gesproken. Een politicus die eens zich gewoon gaat amuseren, op een andere manier zijn boodschap verpakt of dichter bij de mensen wil staan, krijgt steevast het etiket van ongeloofwaardig, politiek onwaardig en/of mediageil opgeplakt.
Het zal nu niet anders zijn met de oproep om een brief te schrijven aan Yves Leterme.

Is dat verkeerd? Neen, er is niks verkeerd om je volksvertegenwoordiger aan te spreken over wat jou bezighoudt. Politici moeten leren luisteren en leren die boodschappen hun democratische weg laten opgaan. Het kan helpen tegen de verzuring.
En of dit nu gaat om een brief aan een minister, een email aan het parlementslid uit je regio of een babbel met een gemeenteraadslid die je vraag noteert in een notaboekje: dat is essentiële politiek en is alles behalve verwerpelijk.

Laatst gewijzigd door davidg : 6 mei 2007 om 16:28.
davidg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 16:35   #26
davidg
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
VB wil ontslag Leterme HLN UPDATE 14:33 Het Vlaams Belang eist dat Yves Leterme onmiddellijk ontslag neemt als minister-president van de Vlaamse regering. Leterme kondigde aan dat hij bij de federale verkiezingen van 10 juni de senaatslijst voor CD&V/N-VA zal trekken. Dat is - volgens Filip Dewinter, voorzitter van de Vlaams Belang-fractie in het Vlaamse parlement - woordbreuk: "Van de belofte dat de Vlaamse CD&V-ministers 'de volledige rit als Vlaams minister zouden uitzitten en enkel in een ondersteunende rol aan de federale verkiezingen zouden deelnemen', blijft niets meer over". Zinkend schip VB wil ook dat er komende woensdag een spoeddebat plaatsvindt in het Vlaams parlement over het functioneren van de Vlaamse regering. De partij vindt dat de Vlaamse regering nauwelijks nog kan functioneren omdat ze "verlamd" is door de verkiezingen. "Nu blijkt dat de wachtlijsten in de zorg - de prioriteit der prioriteiten voor de CD&V - niet weggewerkt kunnen worden en alsmaar langer worden, verlaten de CD&V-kopstukken Leterme en Vervotte het zinkende Vlaamse regeringsschip", hekelt Vlaams Belang. De partij voegt er aan toe dat ze niet zal aarzelen om woensdag het ontslag van Leterme en Vervotte te eisen. Knoop doorgehakt Leterme maakte zijn beslissing vanmorgen bekend. "Ik heb een tijdje geleden de knoop doorgehakt. Maar omdat ik zo lang mogelijk de Vlaamse regering goed wilde besturen, verduidelijk ik pas nu mijn positie. Dankzij de inspanning van velen - ook van andere partijen - is er (in Vlaanderen, nvdr.) goed bestuurd. Maar om dat voort te zetten, moet Vlaanderen meer bevoegdheden krijgen", stelt Leterme. Hij trekt de senaatslijst in de hoop bij de komende federale regeringsonderhandelingen "zwaar te kunnen wegen". Leterme wil zichzelf geen kandidaat-premier noemen, maar zal zijn verantwoordelijkheid naar eigen zeggen niet schuwen. Amper campagne Ook de komende weken wil hij zijn job als Vlaams regeringsleider nog ter harte nemen. "Tot spijt van mijn partij zal ik dan ook zeer weinig campagne voeren". Leterme wil gericht aan enkele tv-debatten deelnemen, maar plant de komende weken ook enkele toespraken in Franstalig België. "De kiezer zal oordelen of dit woordbreuk is", aldus Leterme nog. CD&V/N-VA verspreidde samen met de gratis Zondagskrant ook een foldertje met als titel 'Wij allemaal'. Daarin zegt Leterme dat "hij de uitdaging aanneemt voor de volle 100 procent". Als motivatie haalt hij de staatshervorming aan, want als minister-president van Vlaanderen heeft hij "kunnen vaststellen dat het Belgisch beleid soms een rem is op een nog beter bestuur voor Vlaanderen". Reactie Open Vld wil niet veel commentaar kwijt over de beslissing van Leterme. "Wij zijn bezig met een inhoudelijke visie over waar we met ons land naartoe willen. Met de rest van die komedie gaan we ons niet bezighouden", aldus de partijwoordvoerder. (belga
De grote vraag is simpelweg: bewijst hij Vlaanderen de beste dienst door gewoon minister-president te blijven dan wel de sprong in het diepe te wagen om zo proberen een nieuwe staatshervorming door te drukken?

Want laat ons realistisch zijn: zonder CD&V/N-VA zal er geen hervorming komen, enkel een grote "JA, we luisteren naar de NON"...

Oud 6 mei 2007, 17:58   #27
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Waarmee je toegeeft dat er bij VB aanhangers kan geworven worden door het communautaire te bespelen.
Ik dacht nochtans dat VB'ers racistische ziekelingen waren, of minstens mestkevers.
De leiders van het VB zijn dat zeker en vast.
De bedrogen leden en stemmers van het VB zijn doodgewone Vlamingen.
Die beginnen te rieken dat er VEEL stront aan de knikker hangt.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:19   #28
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
VB wil ontslag Leterme HLN UPDATE 14:33 Het Vlaams Belang eist dat Yves Leterme onmiddellijk ontslag neemt als minister-president van de Vlaamse regering. Leterme kondigde aan dat hij bij de federale verkiezingen van 10 juni de senaatslijst voor CD&V/N-VA zal trekken. Dat is - volgens Filip Dewinter, voorzitter van de Vlaams Belang-fractie in het Vlaamse parlement - woordbreuk: "Van de belofte dat de Vlaamse CD&V-ministers 'de volledige rit als Vlaams minister zouden uitzitten en enkel in een ondersteunende rol aan de federale verkiezingen zouden deelnemen', blijft niets meer over". Zinkend schip VB wil ook dat er komende woensdag een spoeddebat plaatsvindt in het Vlaams parlement over het functioneren van de Vlaamse regering. De partij vindt dat de Vlaamse regering nauwelijks nog kan functioneren omdat ze "verlamd" is door de verkiezingen. "Nu blijkt dat de wachtlijsten in de zorg - de prioriteit der prioriteiten voor de CD&V - niet weggewerkt kunnen worden en alsmaar langer worden, verlaten de CD&V-kopstukken Leterme en Vervotte het zinkende Vlaamse regeringsschip", hekelt Vlaams Belang. De partij voegt er aan toe dat ze niet zal aarzelen om woensdag het ontslag van Leterme en Vervotte te eisen. Knoop doorgehakt Leterme maakte zijn beslissing vanmorgen bekend. "Ik heb een tijdje geleden de knoop doorgehakt. Maar omdat ik zo lang mogelijk de Vlaamse regering goed wilde besturen, verduidelijk ik pas nu mijn positie. Dankzij de inspanning van velen - ook van andere partijen - is er (in Vlaanderen, nvdr.) goed bestuurd. Maar om dat voort te zetten, moet Vlaanderen meer bevoegdheden krijgen", stelt Leterme. Hij trekt de senaatslijst in de hoop bij de komende federale regeringsonderhandelingen "zwaar te kunnen wegen". Leterme wil zichzelf geen kandidaat-premier noemen, maar zal zijn verantwoordelijkheid naar eigen zeggen niet schuwen. Amper campagne Ook de komende weken wil hij zijn job als Vlaams regeringsleider nog ter harte nemen. "Tot spijt van mijn partij zal ik dan ook zeer weinig campagne voeren". Leterme wil gericht aan enkele tv-debatten deelnemen, maar plant de komende weken ook enkele toespraken in Franstalig België. "De kiezer zal oordelen of dit woordbreuk is", aldus Leterme nog. CD&V/N-VA verspreidde samen met de gratis Zondagskrant ook een foldertje met als titel 'Wij allemaal'. Daarin zegt Leterme dat "hij de uitdaging aanneemt voor de volle 100 procent". Als motivatie haalt hij de staatshervorming aan, want als minister-president van Vlaanderen heeft hij "kunnen vaststellen dat het Belgisch beleid soms een rem is op een nog beter bestuur voor Vlaanderen". Reactie Open Vld wil niet veel commentaar kwijt over de beslissing van Leterme. "Wij zijn bezig met een inhoudelijke visie over waar we met ons land naartoe willen. Met de rest van die komedie gaan we ons niet bezighouden", aldus de partijwoordvoerder. (belga

Ik deel de visie van Vlaams Belang in deze zaak totaal niet. Ik ben zelfs wat ontgoocheld in het standpunt van de partij. Het Vlaams Belang speelt in de kaart van de grote vijand van Vlaanderen Open VLD. Leterme bewijst Vlaanderen wel degelijk een dienst om naar het federale te gaan. Een CD&V opgejaagt door de NVA, zal politieke instabiliteit en zenuwachtigheid veroorzaken. Dit is juist nodig om de bestuurlijke identiteit België ten gronde te richten.

Citaat:
In de topic persmededelingen schreef ik reeds het volgende:

Ik deel de visie van Vlaams Belang in deze zaak niet. Het is normaal en menselijk dat een toppoliticus streeft naar een ambt hoger, in dat geval het hoogste politieke ambt, om meer te wegen op de politieke besluitvorming.

Ik ben ervan overtuigd dat mensen van Vlaams Belang, maar ook van andere partijen hetzelfde zouden doen.

Een beetje goedkope kritiek vind ik, waarmee het Vlaams Belang zich ook drastisch van vijand vergist. De grote vijand van Vlaanderen is niet Yves Leterme, is niet de NVA, maar is Guy Verhofstadt en zijn paarse regering.

Paars moet via alle mogelijk middelen weg. Vlaams Belang zou beter meehelpen het paarse onding te bestrijden.

Met nationaal solidaristische groet

Max

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 mei 2007 om 18:20.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:37   #29
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Ik deel uw analyse, Max.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:47   #30
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davidg Bekijk bericht
De grote vraag is simpelweg: bewijst hij Vlaanderen de beste dienst door gewoon minister-president te blijven dan wel de sprong in het diepe te wagen om zo proberen een nieuwe staatshervorming door te drukken?

Want laat ons realistisch zijn: zonder CD&V/N-VA zal er geen hervorming komen, enkel een grote "JA, we luisteren naar de NON"...
Ik heb ook een kleine vraag, een simpele. Waarom kan er niemand anders die senaatslijst en die antwerpse kamerlijst trekken en die hervormingen die de cd&v en nva voorstaan realiseren. Zijn er niet genoeg bekwame mensen binnen het kartel ?
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:55   #31
davidg
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat er bij de partijleiding mensen zitten met minder frisse ideeën, daarvan ben ik overtuigd.

Maar om iedere VB'er, laat staan iedere VB stemmer minder ziek of mestkever te noemen, neen, dat gaat mij veel te ver.

Ik kan best begrip opbrengen dat iemand meent dat de kortzichtige ideeën van het VB een makkelijke en duidelijke oplossingen voor de vele complexe problemen van ons landje inhouden.

Oud 6 mei 2007, 18:58   #32
davidg
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Ik heb ook een kleine vraag, een simpele. Waarom kan er niemand anders die senaatslijst en die antwerpse kamerlijst trekken en die hervormingen die de cd&v en nva voorstaan realiseren. Zijn er niet genoeg bekwame mensen binnen het kartel ?
Bekwaam? Zeker en vast!
Bekwaam én boegbeeld? Neen, Yves is Yves en is nu ons boegbeeld. Om vele redenen trouwens...

Ook bij de andere partijen zie je de boegbeelden opduiken. Enkel Groen is zo idioot om het met onbekenden te proberen en daar is ook al wat mee afgelachen...

Is dit iets wat je enkel bij CD&V vindt? Ik denk het niet, als ik terugdenk aan de zielige vertoning van Open VLD voor de Antwerpse kamerlijst...

Maar ik begrijp de commotie... Zoals ik zelf eerlijk zei: ik vind het zelf een moeilijke keuze en zou op tot op het congres twijfelen hoe te stemmen moest deze zaak op een congres beslist worden...

Oud 6 mei 2007, 19:19   #33
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Wou, wat zijn we nu verast zeg
Oud 6 mei 2007, 19:20   #34
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:
Bekwaam? Zeker en vast!
Bekwaam én boegbeeld? Neen, Yves is Yves en is nu ons boegbeeld. Om vele redenen trouwens...

Ook bij de andere partijen zie je de boegbeelden opduiken. Enkel Groen is zo idioot om het met onbekenden te proberen en daar is ook al wat mee afgelachen...

Is dit iets wat je enkel bij CD&V vindt? Ik denk het niet, als ik terugdenk aan de zielige vertoning van Open VLD voor de Antwerpse kamerlijst...

Maar ik begrijp de commotie... Zoals ik zelf eerlijk zei: ik vind het zelf een moeilijke keuze en zou op tot op het congres twijfelen hoe te stemmen moest deze zaak op een congres beslist worden...
Ik begrijp niet waarom Leterme en Vervotte niet gewoon zeggen dat ze liever een centje meer verdienen, een beetje meer internationale uitstraling krijgen en ambitie hebben en dat ze waarschijnlijk ook nog meer in het federale parlement als in het Vlaamse parlement kunnen realiseren als bonusje daar bovenop. Iedereen maakt dat wel eens mee in het beroepsleven of het verenigingsleven. Echt woordbreuk is het trouwens niet want woordbreuk bestaat niet in de politiek. Niemand meent daar ooit wat hij of zei zegt blijkbaar.

Laatst gewijzigd door skaldis : 6 mei 2007 om 19:21.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 19:21   #35
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Dat er bij de partijleiding mensen zitten met minder frisse ideeën, daarvan ben ik overtuigd.

Maar om iedere VB'er, laat staan iedere VB stemmer minder ziek of mestkever te noemen, neen, dat gaat mij veel te ver.

Ik kan best begrip opbrengen dat iemand meent dat de kortzichtige ideeën van het VB een makkelijke en duidelijke oplossingen voor de vele complexe problemen van ons landje inhouden.
Nee, inderaad, bij de kiezer niet nee, die worden er allemaal ingeluisd door het VB maar in het partijbestuur toch zeer veel hoor...
Oud 6 mei 2007, 20:06   #36
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Belachelijke komediant. We hebben geen separatistische media-figuren nodig, maar staatsmannen met inhoud.
De VLD heeft een gesjeesde reclamejongen als "de facto" voorzitter die zich voltijds bezighoudt met wind maken. Ik zou dus niet te hoog van de toren blazen over komedianten en media-figuren met een blauw logo als avatar...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 20:15   #37
davidg
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Wou, wat zijn we nu verast zeg
tja, dat gevoel had ik ook toen ik bij Groen! allemaal mensen zag verschijnen die politiek nog groen achter de oren waren...

Oud 6 mei 2007, 20:16   #38
davidg
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom Leterme en Vervotte niet gewoon zeggen dat ze liever een centje meer verdienen, een beetje meer internationale uitstraling krijgen en ambitie hebben en dat ze waarschijnlijk ook nog meer in het federale parlement als in het Vlaamse parlement kunnen realiseren als bonusje daar bovenop. Iedereen maakt dat wel eens mee in het beroepsleven of het verenigingsleven. Echt woordbreuk is het trouwens niet want woordbreuk bestaat niet in de politiek. Niemand meent daar ooit wat hij of zei zegt blijkbaar.
Ik dacht dat een federaal en een vlaams parlementslid evenveel verdienden...

Oud 6 mei 2007, 20:17   #39
davidg
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Nee, inderaad, bij de kiezer niet nee, die worden er allemaal ingeluisd door het VB maar in het partijbestuur toch zeer veel hoor...
Dat is nu eenmaal een fenomeen dat je bij alle zweeppartijen die maar één thema bespelen zal terugvinden...

Oud 6 mei 2007, 20:22   #40
forza fre
Vreemdeling

forza fre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Trouwens ik vind het goed dat NVA kartelpartner gebleven is van CD&V, want buiten het kartel heeft een gematigde Vlaamse partij als NVA toch geen enkele nut. En al zeker niet moest een Dedecker de partijlijn bepalen. Het zou meer een liberaal wangedrocht geweest zijn dan wat anders. De militanten van NVA hebben in december de juiste keuze gemaakt. Als een aparte partij heeft NVA hetzelfde nut als lijst Dedecker, geen dus

Let op mijn woorden, NVA, hoe gematigd zo ook moge zijn (waardoor ik niet op ze zal stemmen), NVA is en blijft de luis in de pels voor het regime. Trouwens nog in het debat met Di Rupo gezien op VTM, dat Yves Leterme wel degelijk de socialistische godfather van Wallonië nu moest weerwerk bieden.

NVA zorgt ervoor dat CD&V tamelijk Vlaams moet blijven. Een mooie troef toch wel. Vlaams gezinden die geen Vlaams Belang willen stemmen, stem dan op de kandidaten van NVA en zeker niet op de ultra liberaal Dedecker.

Uiteraard is Vlaams Belang ideologisch nog altijd het beste wat Vlaanderen te bieden heeft.

Om Vlaanderen te redden van nog eens 8 jaar paarse of paars groene wangedrocht moet CD&V-NVA en Vlaams Belang in Vlaanderen een behoorlijke meerderheid halen. (peilingen geven ongeveer 30 + 22 % = 52 %). Dat mag nog wat meer worden. De socialisten gingen geen regering vormen die in Vlaanderen geen meerderheid haalt.

geloof je nu echt zelf dat NVA enige druk kan uitoefenen op hun grote broer, postjesgejaag, meer moet je achter dit kartel echt niet zoeken.
Vlaams belang ging zoveel jaar terug toch ook niet in kartel?
Een beginnende partij moet groeien. Dat LDD niet van vandaag op morgen het tij zal doen keren is juist, maar met een gezonde langetremijnvisie is er meer dan zomaar IETS haalbaar. Er is eindelijk een alternatief en door de keuze van Hugo Coveliers om VB er te worden (of zo goed als) is dit het enige alternatief.

Tot slot: ee n regeringsvorming tussen CD en V en VB ( aldan niet LDD erbij) zou mooi zijn, maar het eeuwige cordon, niewaar??...

Laatst gewijzigd door forza fre : 6 mei 2007 om 20:24.
forza fre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be