![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt gelijk, het waren voor 1 keer eens verwende puberkes, hopelijk krijgen ze van hun vader een goe pak slaag, maar met de mietjesopvoeding van tegenwoordig, zal het dat slachtoffer zijn schuld wel zijn... Zo'n dingen mogen dan wel uitzonderlijk zijn, waarom kan ik dan berichten van 3 gevallen allemaal al bijna 10 jaar oud, en waarvan ik er zelf 2 heb meegemaakt, en 1 door mijn broer ervaren... 2 x poging tot steaming door allochtonen en 1 bendeke allochtonen die een portefeuille pikten. Mijn aanwezigheid bij de steaming en de diefstal deed hen echter rap van gedacht veranderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook ,ik gebruik gewoon niets anders, maar mij moet je 't avonds niet op de Groenplaats in de metro zetten hoor !!!!!!
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoor anders vaak genoeg 'allochtonen' als het over jongeren gaat, hoor.
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect, maar u zou het eens moeten doen. Ik doe het regelmatig. En ik heb daar nog nooit ook maar iemand lastig zien gevallen worden, noch zelf lastig gevallen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Onzin. In de meeste berichten (kranten, VRT) is helemaal niet gemeld dat het om autochtonen ging. En anderzijds hoor ik bij incidenten waar de daders allochtonen zijn dat ook wel degelijk soms. Niet echt een verschil dus. De afkomst van de daders verandert ook weinig aan de feiten hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit tot hiertoe, maar ik geef dan ook wel direct de impressie dat ze het beter niet proberen... Het zijn meestal zij die schrik krijgen van mij, ipv ik die schrik krijg van hen.
Een keertje wou er eenen in Brussel met een goe stuk in zijn kloten mij eens aanvallen door een karatestamp te geven, hij trapte ernaast, en had mijn madam mij toen niet tegengehouden, had ik choco mouse van gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de late heb moet ik wel maar ik loop nog liever om om de bovengronse te nermen
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedoel dat het vaak genoeg vermeld wordt op het nieuws
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gevolg hiervan is dat telkenmale het woord 'jongeren' valt, er onmiddellijk wordt van uitgegaan dat het om allochtonen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in dat nieuws vermeld dat het om autochtonen ging, Als het om allochtonen gaat , wordt dat altijd doodgezwegen, tot men niet anders meer kan, men heeft het dan altijd over "jongeren" men spreekt pas over allochtonen als er teveel lastige getuigen, het woord laten vallen. Het heeft wel degelijk zin de afkomst te vermelden, om te bewijzen dat de onveiligheid die dergelijke groepjes vormen, wel degelijk echt is, en geen "gevoel" is zoals onze fuhrer Guy Von Verafstoot beweert. Ik ben nen brave mens, lok nooit iets uit, maar als ik met iemand last had, tot hiertoe waren dat bijna altijd allochtone jongerenbendes. Ik wil hen geen sigaret geven, want ik heb er geen en ik betaal hun ook geen "beveiligings geld" en ik laat ook niet toe dat ze vrienden of vriendinnen lastig vallen. En als ze zeggen in een café dat ik niet mag lachen, dan lach ik eens terug, (is me echt waar al overkomen, by the way de allochtoon, in kwestie, droop het vlug af, ik had mij eens rechtgezet om hem eens uit te gaan lachen... ) Kortom ik geef geen cm toe aan dat krapuul. (ook niet aan blank krapuul overigens.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u maar ik doe geen vechtsporten of zo, ik ben een heel vredevol persoon, ik laat mij alleen door niemand doen, Maar om de een of andere reden krijgen mensen wel rap schrik van mij als ik kwaad word, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Afkomst is dan ook niet relevant. Misschien wel voor de statistieken, maar in ieder geval niet voor afzonderlijke feiten. Want ten eerste halen niet alle misdaden het nieuws, zodat je onmogelijk iets kan afleiden uit de zaken die wel in het nieuws komen, en vooral ook omdat die wetenschap op dat moment niets bijdraagt aan de ernst van de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt gewoon nog niets meegemaakt, wat spijtig genoeg niet iedereen kan zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand mij vertellen waarom dit geval van zinloos geweld zoweinig aandacht krijgt?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vandaag twee moorden(of toch bijna) gepost hier op het forum,ik ben benieuwd op de antwoorden hierop?
Ene was links bedoeld - andere was rechts bedoeld Kijk zelf naar de reactie's er op hé...... duveltje382 ![]()