![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat de media een spektakelgeile en schaamteloze groep is geworden. Hetzelfde geldt voor het feit dat tegenwoordig ELK dodelijk verkeersongeval op 't journaal moet komen. Sorry: maar in de jaren '50 waren er zelfs meer verkeersdoden dan nu, maar toen bracht men tenminste écht nieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
En toen was er echt nieuws ? Rik Van Looy ? Expo 58 ? Het eerste gedrukte album van Jommeke ? Ik vind die term "écht nieuws" een bijzonder subjectief gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 13 mei 2007 om 21:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Ik vroeg gewoon wat zijn bron was n.a.v. zijn ietwat boude bewering dat er nu minder verkeersdoden zijn dan in de jaren 50. Niet de meest onredelijke vraag ooit, dacht ik zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik dacht te mogen aannemen dat geen van beiden hier van toepassing zijn ? uiteraard staat het je verder volledig vrij Laatst gewijzigd door praha : 13 mei 2007 om 22:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Daarmee weet ik nog altijd de bron niet. Nou ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k was ook al even aan 't zoeken ( zuiver uit curiositeit dan ) naar cijfers ...
ga effe naar wikidingens en daar kan je alvast lezen dat in 30 jaar tijd er de helft minder slachtoffers zijn bij een verdubbeling van het verkeersvolume ps 1. welliswaar in Europe volledigheidshalve ps 2. nog niet zo lang geleden een docu gezien op national geographic dat handelde over de verschillende technische ontwikkelingen die historisch geïmplementeerd zijn in wagens omwille van de verkeersveiligheid blijkt dus dat het er echt wel op vooruit gegaan is al was er recentelijk een stagnatie ( dit verschijnsel trad cyclisch op doorheen heel de geschiedenis van de auto ) op te merken omdat mensen zich in de moderne wagen gewoon té veilig wanen en weer een stukje onvoorzichtiger werden Laatst gewijzigd door praha : 13 mei 2007 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|