![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben bij die andere kapitalisten (allé ja gratis). PHOTOBUCKET.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Test
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partij die het dichts bij mij ligt is......tarararaaaaa. SPIRIT.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 11 mei 2007 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stemwijzers zijn niet aan mij besteed.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom op de LDD uit. Bij mijn positie t.o.v. andere partijen staat dat ik 7% linkser ben dan LDD en 1% rechtser als VB. Ik dacht nochtans dat het VB de meest rechtse positie innam op ons politieke landschap, niet LDD ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat rare vragen? Premier van wat? Van België? Of Vlaams premier? Vanhecke is misschien wel bekwaam maar ik wil hem niet als premier zien. En als Belgisch premier, wil die dat eigenlijk wel zijn? ![]() De Franstaligen heb ik de allerlaagste score gegeven, de grenzen van Vlaanderen in twijfel trekken is België in twijfel trekken.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens gebeld naar Corelio en na vijf minuten was het opgelost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() hmm rare stemwijzer.
Ik heb het meeste overeenkomst met vlaams belang (69%), en toch staat mijn potloodje bij cd&v (63%). En ook van hecke schat ik hoger in als leterme. Verders ben ik voor de absolute onafhankelijkheid van Vlaanderen en loop ik niet op met de immigratietoevloed. En toch staat mijn potlood pal in het midden van het raster bij cd&v? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Mijn potloodje staat bij de cdv maar mijn hoogste score (76%) is LDD
![]() Vlaams Belang scoort niet zo hoog... ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Als je even het kaartje bekijkt en de plaatsen waar de partijen staan zie je wel iets merkwaardig! Alle partijen staan op de diagonale as tussen links boven en rechts onder...
Er is dus nog zeer veel plaats links onder en rechts boven, respectievelijk bij de economisch rechtse progressieven bij de links nationalistische wat we natuurlijk al wisten van de laatste! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn potloodje staat in het lege bovenste rechtervak.
Ik veronderstel dat dit inhoudt dat ik beter niet ga stemmen. Goeie stemwijzer, want dat was ik al van plan.
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Vrij Vlaanderen is niet te vatten, in een simpele kieswijzer...
Het is een compleet ander concept, tegenstrijdig met de huidige gang van partijpolitiek. De kieswijzer zou er gewoon op moeten uitkomen dat het voor iedereen de beste keuze zou zijn om op Vrij Vlaanderen te stemmen! ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 mei 2007 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Geen interesse trouwens?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |