![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, eigenlijk trekt het je aan, niet?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bulgarije had trouwens moeten winnen; dat was zonder meer de beste inzending.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() hadden die de meeste pluimen in hun gat misschien?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hou van je volharding;
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij hebt gekeken?
![]()
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
O wat ben ik onbeschaamd ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het persoonlijk het beste...
Mijn top 3: 1. Bulgarije 2. Georgië 3. Oekraïne
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Ik denk dat het eerder omgekeerd zal zijn. Al die Oostblok-landen hebben zich in razendsnel tempo aangepast aan westerste gewoonten. Ze hebben het zelfs zo grondig gedaan dat veel van wat ze brachten op het eurosong-dinges nog vulgairder dan de meeste afstotelijke homo's hier ten lande was. En van die vieze HIV-lijders zijn we hier al wat gewoon. Ook de vrouwelijke acts leken meer op paaldansen ergens in een obscuur krot in Las Vegas. Feitelijk is eurosong het feestje van perversen geworden, aan de puntentelling te zien heeft west-europa massaal zijn desinteresse getoond. Alleen de oost-eruopeanen hebben blijkbaar nog gestemd en dan nog alleen op hun buren, kunnen we niet eens zo hard kwalijk nemen.
Bovendien zijn oost-europeanen eerder landvast. Ze komen hier wel gaarne werken maar keren dan ook weer even graag terug. Bovendien passen ze zich vaak erg goed aan en gedragen ze zich opperbest. Het zijn vaak minderheden die je zelfs niet eens ziet of opmerkt. Hoe anders daarentegen zijn de marrokanen, maar over dat soort volk zal ik maar niet beginnen. Het beste aan landen zoals Polen vind ik dat ze nog zeden en waarden hebben. Vulgaire, smerige homopropaganda heeft daar geen kans. Eruit met dat gif. Vrome mensen zijn de Polen, hebben nog veel gevoel voor eigenwaarde. Ook die wet in Turkije over belediging van het volk is erg goed. Dat zouden we hier moeten aannemen; belediging van de grondwet of poging om de grondwet te ondermijnen. Islamvriendjes, fanatieke homo's of extreem-links gespuis gaat er dan onverbiddelijk uit net zoals iedereen die wel ons geld wil maar op ons spuwt. O tempora, o mores.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Let op dat je je niet verslikt in je haat hé liefje...
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() heb jij je nog nooit verslikt tijdens uw bezigheden poepeke?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 05:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() groot gelijk. De toekomst van old Europe ligt vollledig op de schouders van New Europe. Net zoals de laffe westeuropeanen zich meerdere keren door de VSA hebben moeten laten redden, zal het nu vanuit het oosten moeten gebeuren. Merkel en Sarkozy gogogo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ik denk dat rafke Polen haat.
nochtans schoon mensen ginder Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Gelukkig hebben we nog boeiende presentators...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |