![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wist u waarvan die 65 eigenlijk kwam...Omdat men vroeger niet ouder werd dan 65. daardoor is dit systeem houdbaar gebleven. Een politieker die belooft omdat "klote-systeem" van een brugpensioen af te schaffen daar stem ik voor... En vanaf 50 begint ge at te takelen is ook weer zo nen bullshit van jewelste..... Op uw 50ste zijde echt nog niet ten dode opgeschreven zelle... Ik ken aannemers en bouwvakkers en verdomme zelf nen bakker die meer dan 65 zijn en nog hard kunnen werken zonder problemen en daar tegenover ken ik brug gepensioneerden van 55 die sindsdien oude pékes zijn geworden... trouwens op uw 50ste op pensioen en dan nog min.10 jaar genieten als ge op uw 50ste stopte kunde volgens mij nog min. 20-25 jaar genieten ! Dus als ge min. 10 jaar wilt genieten stuur ze dan op pensioen op 60ste - 65 ste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hans1 : 4 juni 2007 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |