![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onzin, de politie kan altijd optreden tegen personen die geweld gebruiken. Het gaat dus om "preventief" kunnen optreden. Welke criteria daarbij gehanteerd zullen worden, is me een raadsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() deze wet is een echte schande!
sfeer in voetbalstadia gaat al jaren achteruit omdat mensen schrik hebben, aangezien ze voortdurend in de gaten worden gehouden en alles wat ze doen een stadionverbod kan opleveren. Mensen durven zelfs niet meer te zingen want dit wordt soms zelfs al als 'provoceren' aanschouwt. Verder vind ik het uitbreiden van die perimeter naar het ganse Belgische grondgebied zeer gestoord. Indien er bijvoorbeeld ergens een caféruzie uitbreekt doet de politie en het gerecht nooit iets om de daders te vervolgen, maar stel je nu eens voor dat je in een ruzie geraakt met iemand die toevallig ook voetbalsupporter is dan riskeer je een straf zwaarder dan echte criminelen in België... Denk nu niet dat ik de 'randactiviteiten' van voetbal goedpraat, maar een wet waar op vage basis mensen veroordeeld kunnen worden is een schande voor een land dat zich een rechtsstaat noemt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik ga bijna altijd naar het voetbal en de rellen zalk ma zeggen zijn al enorm verminderd.Er zijn nog zelden echte rellen en/of vechtpartijen.
|
![]() |
![]() |