![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als je wil scheuren, ga dan carten of zorg dat je in een clio cup geraakt.
Als je wil scheuren in het verkeer dan wens ik je een harde klap tegen een boom toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Volgens mij is rap rijden niet het grootste probleem nuja... Wel erg dat je dat hebt moeten zien! Citaat:
Mensen die op dautosnelweg (waar je 120km/u rijdt) remmen bvb zijn volgens mij veel gevaarlijker dan hardrijden (btw: die mensen krijgen geen boete hoor als je een auto bestuurt moet je alles dat in jouw weg staat kunnen ontwijken)... Nuja dat is perceptie. Verder vind ik 50€ (2000bef) voor 10km/u te rap te rijden (op de autosnelweg bvb.) toch wel wat straf ofwel heb jij teveel geld hoor ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() nu soit off topic Wordt het boetebedrag gepubliceerd? (ik heb dat ergens gehoord maar kan quatsh zijn) zo ja kan iemand mij dit linken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Voorts heb ik niet alleen problemen met hardrijders maar ook met andere klungels, die bv. zoals jij aanhaalt zonder reden remmen op een autosnelweg. Zoals Voodoo Child zegt, schrijf je in in een kartingclub of zo, als je echt je hormonale behoeften niet kan intomen in het verkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft die boom misdaan? Een stevige, gewapend betonnen muur van twee meter dik lijkt me beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wel voorstander van zo'n betonnen boordstenen op elke hoek die door johnny's wordt afgesneden. Ge weet wel zo van die ronde die de ophanging van u wagen totaal vernielen als ge erover rijdt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Langs de andere kant is het wel goed voor de economie ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar 70 op een kaarsrechte 2vaksbaan zonder voetpad en afgelegen fietspad? ![]() 120 op autosnelwegen als er weinig volk is? ![]() Grote banen door een dorpskern 50? ![]() Heb ik ooit al iemand aangereden, of zelfs nog maar in gevaar gebracht? Nog niet verre van. Gewoon omdat ik zelfs nog vroeger rem dan de brave burger. Ik vind het jammer dat ge al die mensen over dezelfde kam scheert.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink graag een goeie pint, en als het teveel is neem ik een taxi, ik heb nog wel ergens verstand hoor
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt ge daarmee zeggen dat ik altijd zat ben?
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OP dat gebied dan toch
![]()
![]() |