![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: De televisie moet de campagne redden. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 60,71% |
Ja, ... maar |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Neen, ... maar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen mening, 'k zou 't niet weten ... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het stuit alleszins tegen de borst dat de grootste partij van Vlaanderen niet uitgenodigd was. Dat is objectief niet te verantwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Iemand dat programma van de vrt gezien? nee, oef prijs je gelukkig je hebt je tijd waarschijnlijk beter besteed.
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Leterme was de enige die de moeite deed om genuanceerd te antwoorden maar blijkbaar viel dat niet in goede aarde
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 20 mei 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was een saaie voorstelling met voorspelbare antwoorden.
Treurig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Het zegt veel dat de 3 systeemkandidaten hun greep op de VRt al zo groot is dat ze de grootste partij gewoon kunnen uitsluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier toont de VRT nogmaals aan wat ze eigenlijk is: een belgicistische propagandazender. Het feit dat het VB niet eens was uitgenodigd zegt genoeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Slechts een vraag ging in de richting van meer Vlaanderen, nl die aan hen drieën gesteld , of zij, in een regering gingen stappen vooraleer bhv gesplitst zou zijn.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Wsl niet ingecalculeerd.
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat de VLD nog steeds 15% scoort in die peilingen kan ik gewoon niet begrijpen, die partij zou eigenlijk de kiesdrempel niet mogen halen, na 8 jaar wanbeleid en bedrog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me verder af of dit wel kan. Een schijndebat zonder oppositie. Dit is echt wel een brug te ver. Men kon zien dat ze blij waren dat de partij die hen pijn kon doen buitengesloten werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me verder af of dit wel kan. Een schijndebat zonder oppositie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me verder af of dit wel kan. Een schijndebat zonder oppositie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag het mij ook af. Het is ongelooflijk hoeveel mensen zich nog laten indoctrineren door onze subjectieve media.
Wat ik ook niet snap is dat er nog zoveel belgicisten rondlopen in Vlaanderen. Het volstaat om de geschiedenis van België te bestuderen om Vlaams-nationalist te worden. Sinds België onafhankelijk werd in 1830 worden de Vlamingen altijd als tweederangsburgers behandeld. België was oorspronkelijk eentalig Frans, de universiteiten waren Franstalig, de politici, de rechtbanken, de kerk. Vandaag in 2007 sterven er nog altijd Vlamingen in Brusselse ziekenhuizen omdat de Franstalige dokters hen niet begrijpen, verfransen Vlaamse gemeenten rond Brussel in snel tempo. Elk normaal volk zou hiertegen al lang in opstand zijn gekomen, maar de Vlamingen, die laten dat allemaal gebeuren. Eigenlijk onbegrijpelijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de Vlamingen is niet geïnteresseerd in politiek en dat is spijtig. Het lijkt wel alsof het vandaag gewoon verboden is om kritisch na te denken over bepaalde zaken. Ikzelf werd trouwens Vlaams-nationalist doordat ik altijd al interesse had in politiek en de actualiteit op de voet volgde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook dat van de wet-Lejeune...die man begreep volgens mij niet eens wat Leterme daar vertelde. Ik kreeg dan ook spontaan de vraag: weet die eigenlijk wel wat die wet inhoudt, buiten dat zinnetje waarin 1/3 in voorkomt...? Nu goed, om deze man te plezieren: beeld je een menselijk drama in (verkrachting, moord, ...) en je kan de dader nog net te grazen nemen door hem nog net om het hoekje te helpen. 12 jaar cel wegens doodslag, terwijl je toen uit emotie handelde en eigenlijk geen gevaar bent voor de maatschappij. Maar how wacht eens even: je moet 12 jaar doorbrengen bij moordernaars, overvallers, ... ipv 4... die vier jaar zullen misschien nog net lukken, maar na 12 jaar...amai, dan zal je pas een gevaar zijn voor de maatschappij, die wandelende tikkende bom die je dan bent... . Het was met andere woorden niet meteen de slimste van de hoop. En ook zo beschamend...Van De Lanotte, mensen toch, ...en dat is dan docent aan de Ugent voor onder andere grondwettelijk en administratief recht? Je zal er maar student bij zijn en eigenlijk ontdekken dat B-H-V niet langer zo mag blijven en dan net horen van diezelfde docent dat het eigenlijk voor hem niet hoeft...je zou toch meteen alle credibiliteit in die man verliezen! Of ooit al een docent accountancy/boekhouding een les horen beginnen: "...en vandaag gaan we eens zien hoe je de fiscus eens met een kluitje in het riet kan sturen zodat ze volgen jaar nog altijd aan het zoeken zijn ergens in Timboektoe"?
![]() |