![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En natuurlijk kunnen de ouders doen wat ze leuk vinden, maar uiteindelijk verkloten ze het wel voor hun eigen kind. Of het nu verboden moet worden of niet, dat ligt moeilijk. In het geval van Piet Uytebroeck kan er moeilijk iets verboden worden, als Piet, een normale naam, in de smaak valt bij de ouders kun je daar nix aan veranderen. waar wel iets aan kan veranderd worden is aan vorige door mij opgesomde namen, want die zijn ronduit belachelijk. Een verbod misschien ja, dat zou misschien niet misstaan om namen als "Zorro", "Storm","Zen" en "Peace". Tis natuurlijk maar een opinie.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ga dat op het Marokkaans Consulaat vertellen, hele slimme! Wat komt ge nu tegen ons zagen daarover! Wie weigert er nu namen voor de moment? Zeker de Belgen niet.In Brussel is één der meest populaire voornamen "Oussama" tegenwoordig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() al die rechtse lieden hier discussiëren zóó kortzichtig
![]() 'zij doen het ook meester!' Ik dacht dat critici van beperkende regimes zelf voor een zo groot mogelijke individuele vrijheid stonden? Of gaan jullie misschien in Vlaanderen ook de rituele steniging voor moslims invoeren, omdat die vileine saoedi's dat ook doen met christenen en atheïsten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben eigenlijk wel akkoord met u: ik ken , enkel op dit forum reeds, een zeker aantal mensen die de voornamen "stront" of "idioot" niet zou misstaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan een liedje "a boy named Alice", die moet zijn hele leven aflappen met alle klootzakken die hem uitlachen, en als hij eindelijk op zijn vader valt, een zatlap & gokker, die zijn moeder juist na z'n geboorte verlaten had, slaagt hij op z'n bakkes dat de stukken er af vliegen."ge moet mij begrijpen, " zei de vader daarna "vermits ik niet op je kon letten en een échte man van je maken, heb ik je een vrouwennaam gegeven, wetende dat je dan dikwijls zou moeten vechten " ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() beste carlgustaaf
het klinkt wel goed, die verwijzing naar Osama (Ze nemen onze steden over! de voornaam van bin laden is een van de populairste voornamen in brussel!) maar het klopt niet echt. om precies te zijn: het klopt van geen kanten. Op http://www.statbel.fgov.be/press/fl079_nl.asp kan je de meest recente rangschikking van de meest populaire voornamen terugvinden. Ook voor het Brussels Gewest. "Oussama" staat op plaats ... 142. Het hallucinante aantal van 10 (tien) baby's in 2006 geboren in Brussel kreeg de naam Oussama mee. Een schrikwekkende vloedgolf! (In het vervolg toch opletten als je weer eens in de flatulatoire tocht van een of andere VB-toespraak staat. Niet alles zomaar geloven!) dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag ne Marokkaan nooit vergelijken met een Belg hoor anders riskeer je De Witte (CGKR )op Uw dak te krijgen .....
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 24 mei 2007 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() maar allee slimmeke
het heeft geen zin toestanden in belgie te vergelijken met toestanden in marokko. dat is wat ik bedoelde een marokkaan diehier geboren is, hier woont enz. die heeft met marokko even weinig temaken als gij waarom dan altijd als die zich een vraag stelt beginnen roepen 'ja maar in marokko is het zus of zo'. da's toch een beetje belachelijk en over De Witte: niet té hard de held uithangen he. je mag in belgie echt wel zeggen wat je wil hoor. alleen wie systematische racistische haatcampagnes voert, kan op de wet stuiten. terecht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat is dan wél de populairste naam? Een arabische , durf ik wedden... Ja hoor: de naam "Mohammed" is de populairste voornaam in het Brusselse gewest...Een vloedgolf inderdaad... Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 24 mei 2007 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() En we gaan springen, want daar komt de golf! Komaan he zeg. Probeer heteens zo te bekijken: de wereld verandert, klopt, maar dat betekent niet per definitie dat alles naar de kloten gaat
Er hebben hier kelten, germanen, franken, romeinen, geleefd, bourgondiers, spanjaarden, oostenrijkers... we hebben dat precies toch overleefd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() we overleven zelfs mensen die 'carlogustaaf' heten
![]() én we overleven 5000 idioten die dag in dag uit niks anders doen dan mekaar irriteren op een achterlijk discussieforum dan zal het met die arabische kinderen ook nog wel lukken niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mischien begint het voor velen gewoon duidelijk te worden dat het niet lukt !!!
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 24 mei 2007 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() yeah right
![]() wie zich misdraagt moet worden gestraft. sneller en correcter dan dat vandaag gebeurt. geen excuses dus voor straatcriminaliteit, wel kort op de bal spelen en straffen ipv weg te kijken maar jij wenst nog iets meer en nog iets anders. iets treurigs en pathetisch - en bovendien iets gevaarlijks. Jij wil de arabische immigratie eenvoudig ongedaan maken. wég met die vervelende kinderen, weg met hun vervelende ouders. je doet alsof het mogelijk is om alle problemen die er bestaan eenvoudig te 'deporteren'. dat is onzin, en je weet het we zullen, hoe lastig je dat ook vindt, enige goede wil nodig hebben. ook van mensen als jij. anders lukt het nooit om de grote groep arabische migranten die delaatstetwintig �* dertig jaar zich hier hebben gevestigd, succesvolin te burgeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat de belgische bevolking en regering genoeg moeite heeft gedaan om migranten de kans te geven om zich te integreren. Of moet er een persoonlijke assistent aangesteld worden om elke migrant z'n handje vast te houden ? Goed voor de werkloosheidscijfers , dat wel ... Nu ja , aangezien het hier over namen gaat , geef dan eens een goede reden waarom het zo moeilijk is om een "Vlaamse" naam te geven aan hun kinderen . Toont deze onwil dan niet perfekt aan dat ze zich niet willen aanpassen aan deze maatschappij ? Of ze worden belg , en dan laten ze dat ex-thuisland achter hen , of ze hoeven niet naar hier te komen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Der zijn nog bepaalde mensen die gewoon blind blijven voor alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, staar nog een beetje in uwe navel. Laatst gewijzigd door Duupje : 24 mei 2007 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |