Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2007, 11:17   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

*knip*
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 11:18   #22
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
De 200 meter rugslag met ne gepiekten brommer op hunne rug of zo, ..
Oud 25 mei 2007, 11:20   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
VB'ers en andere extreem rechts gezinden zullen ongetwijfeld dit incident recupereren voor hun anti-allochtonen propaganda. Ik hoop dat ze zich ten volle rekenschap geven van het feit dat ze met hun onverdraagzame en stigmatiserende uitspraken over homo's zelf actief dit soort uitspattingen in de hand werken.

Luisteren Marokkanen dan naar het Vlaams Belang? Trouwens, welke "onverdraagzame en stigmatiserende uitspraken over homo's" heeft het Vlaams Belang dan wel gedaan waardoor men zich kan beroepen op het VB om homoseksuelen te molesteren? Graag wat voorbeelden!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 11:21   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Dat laatste is werkelijk een krasse uitspraak. Doki zegt hier dus dat Marokkanen homo's lastig vallen omdat ze daartoe opgehitst worden door het VB. Kan hij die vulgaire bewering staven ?
En trouwens: blijkbaar strekt de invloed van het Vlaams Belang tot in Nederland... 't Incident deed zich voor in Amsterdam, nietwaar. D�*t heeft Doki waarschijnlijk niet gelezen.
Oud 25 mei 2007, 11:21   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
VB'ers en andere extreem rechts gezinden zullen ongetwijfeld dit incident recupereren voor hun anti-allochtonen propaganda. Ik hoop dat ze zich ten volle rekenschap geven van het feit dat ze met hun onverdraagzame en stigmatiserende uitspraken over homo's zelf actief dit soort uitspattingen in de hand werken.

Wat die jongens hebben gedaan valt sterk te veroordelen en komt op conto van hun persoonlijke verantwoordelijkheid, maar wat groeperingen als het VB doen, namelijk bevolkingsgroepen continu tegen elkaar opzetten (in dit geval Marokkanen en homo's) speelt zeker een katalyserende rol.

Het illustreert weer prachtig wat we in een andere draad wilden zeggen...

Polen zijn onverdraagzame boerekinkels omdat ze hun kinderen geen lessen over homofilie willen geven...

Islamieten mogen zelf een homo proberen te verzuipen, ... en als ge daar iets van durft zeggen recupereert ge da...

De linksen recupereren de polen niet, oh nee... en ze veroordelen ook de islamieten hun homofobie niet...

Nog maar eens een bewijs van de konsequentie van links...
Oud 25 mei 2007, 11:29   #26
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het illustreert weer prachtig wat we in een andere draad wilden zeggen...

Polen zijn onverdraagzame boerekinkels omdat ze hun kinderen geen lessen over homofilie willen geven...

Islamieten mogen zelf een homo proberen te verzuipen, ... en als ge daar iets van durft zeggen recupereert ge da...

De linksen recupereren de polen niet, oh nee... en ze veroordelen ook de islamieten hun homofobie niet...

Nog maar eens een bewijs van de konsequentie van links...
Die hypocrisie stel ik ook keer op keer aan de kaak.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 11:36   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het wordt tijd dat het niet langer verschil maakt of een misdaad uit homofobie, racisme of gewoon uit deugnieterij gepleegd wordt, vindt je ook niet?

Exact, oppakken en genadeloos straffen, of ze nu zwart, chinees, lesbisch, homofiel, clown, blank of minister zijn.
Oud 25 mei 2007, 11:38   #28
Trapper
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht

Als ze dit gedaan hebben enkel omdat hij homo was is het nog erger, maar dit is sowieso te gek voor woorden.
Alvast goed dat het parket homofobie niet uitsluit als oorzaak.
ik moe van makakken ni veel hebben, maar toch een goed signaal: jongeren zullen nu wel twee keer nadenken als ze "holebi" worden... afijn da hoop ik toch...
Trapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 11:56   #29
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
ik moe van makakken ni veel hebben, maar toch een goed signaal: jongeren zullen nu wel twee keer nadenken als ze "holebi" worden... afijn da hoop ik toch...

Nog zo een genuanceerde mening.
Oud 25 mei 2007, 12:02   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Na de gratis lessen zweefvliegen nu blijkbaar ook de gratis zwemlessen?

En allemaal de schuld van het VB! 't is toch erg hé.

En hoe zit het nu met de gratis lessen sexuele opvoeding van onze meisjes? Ook de schuld van het VB? of moeten we dankbaar zijn voor die verrijking?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 12:04   #31
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ongelooflijk dat nu zelfs het VB de schuld krijgt van een aanval op een homoseksueel in Amsterdam.
Ik zeg niet dat het VB de schuld draagt van deze aanval in Amsterdam. Dat zou nogal overtrokken zijn. Ik heb het trouwens niet alleen over het VB, maar over alle extreem rechts gezinde groeperingen en sujetten. Lees wat er staat ajb. Ik zeg ook niet dat deze groepen de schuld voor dit voorval dragen, wel dat ze met hun homo-vijandige propaganda mee een klimaat creëren waarin mensen homo's als minderwaardig gaan zien. In zo'n klimaat is de stap veel minder groot voor een homofoob om tot de daad over te gaan.

Al de extreem rechtse rakkers die hier nu staan te schreeuwen dat het toch zo erg is met de homofobie van de marokkanen zijn vuile hypocrieten, want ze hangen een ideologie aan die homo's als minderwaardig beschouwt, en dus is er voor hen eigenlijk geen vuiltje aan de lucht als er een homo wordt aangevallen. Bepaalde bijdragen in deze thread bevestigen dat.
Oud 25 mei 2007, 12:08   #32
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht

Luisteren Marokkanen dan naar het Vlaams Belang? Trouwens, welke "onverdraagzame en stigmatiserende uitspraken over homo's" heeft het Vlaams Belang dan wel gedaan waardoor men zich kan beroepen op het VB om homoseksuelen te molesteren? Graag wat voorbeelden!
Een lijstje? :
http://www.mikpunt175.be/index.php?id=58

(Omdat het er zoveel zijn, heeft men ze per categorie opgesplitst.)
Oud 25 mei 2007, 12:10   #33
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Die hypocrisie stel ik ook keer op keer aan de kaak.
Jij stelt niets aan de kaak, jij kletst uit je nek. Dat is iets anders.
Oud 25 mei 2007, 12:10   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat het VB de schuld draagt van deze aanval in Amsterdam. Dat zou nogal overtrokken zijn. Ik heb het trouwens niet alleen over het VB, maar over alle extreem rechts gezinde groeperingen en sujetten. Lees wat er staat ajb. Ik zeg ook niet dat deze groepen de schuld voor dit voorval dragen, wel dat ze met hun homo-vijandige propaganda mee een klimaat creëren waarin mensen homo's als minderwaardig gaan zien. In zo'n klimaat is de stap veel minder groot voor een homofoob om tot de daad over te gaan.

Al de extreem rechtse rakkers die hier nu staan te schreeuwen dat het toch zo erg is met de homofobie van de marokkanen zijn vuile hypocrieten, want ze hangen een ideologie aan die homo's als minderwaardig beschouwt, en dus is er voor hen eigenlijk geen vuiltje aan de lucht als er een homo wordt aangevallen. Bepaalde bijdragen in deze thread bevestigen dat.
Wel een geluk dat in de islamitische landen homosexuelen als normaal worden beschouwd.
Erg dat die allochtonen hier van extreem rechts die slechte manieren leren hé!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 12:11   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een lijstje? :
http://www.mikpunt175.be/index.php?id=58

(Omdat het er zoveel zijn, heeft men ze per categorie opgesplitst.)
Dit is geenszins wat u beweert. Nergens kan men ook maar enige uitspraak onderkennen waaruit zou blijken dat het gerechtvaardigd is homoseksuelen zo te behandelen.
Oud 25 mei 2007, 12:12   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat het VB de schuld draagt van deze aanval in Amsterdam. Dat zou nogal overtrokken zijn. Ik heb het trouwens niet alleen over het VB, maar over alle extreem rechts gezinde groeperingen en sujetten.
U had het weldegelijk over het VB en dichtte die een "katalyserende rol" toe. Dat is bijna zoveel als dat ze op z'n minst medeverantwoordelijk zijn.

Maar goed, blijkbaar beseft u dat u te ver ging en trekt u nu uw staart in.
Oud 25 mei 2007, 12:13   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wel een geluk dat in de islamitische landen homosexuelen als normaal worden beschouwd.
Erg dat die allochtonen hier van extreem rechts die slechte manieren leren hé!
Zeg dat wel! 't Gaat toch erg beraf in Europa, terwijl onze lichtende voorbeelden ongetwijfeld in de Arabische wereld te vinden zijn!
Oud 25 mei 2007, 12:17   #38
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht

Als ze dit gedaan hebben enkel omdat hij homo was is het nog erger, maar dit is sowieso te gek voor woorden.
Alvast goed dat het parket homofobie niet uitsluit als oorzaak.
Nu blijkt wat ik al jaren zeg; Het integratieproces is verre van af.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 12:18   #39
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is geenszins wat u beweert. Nergens kan men ook maar enige uitspraak onderkennen waaruit zou blijken dat het gerechtvaardigd is homoseksuelen zo te behandelen.
Begin alsjeblieft niet mijn woorden te verdraaien, dat is iets te doorzichtig. Ik had het over stigmatiserende uitspraken van het VB ten aanzien van homo's, niet over uitspraken die de aanval in Amsterdam letterlijk zouden goedpraten. Het zijn uitspraken die de waarde van homo's als mens in vraag stellen die het misdadigers makkelijker maakt om tot een homofobe aanval over te gaan.
Oud 25 mei 2007, 12:23   #40
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U had het weldegelijk over het VB en dichtte die een "katalyserende rol" toe. Dat is bijna zoveel als dat ze op z'n minst medeverantwoordelijk zijn.

Maar goed, blijkbaar beseft u dat u te ver ging en trekt u nu uw staart in.
Die katalyserende rol hebben ze zeker, en daar neem ik geen letter van terug. En die rol stopt zeker niet bij de landsgrenzen. Het feit dat hier in België racistische en homofobe politici vette scores halen bij de verkiezingen is in het buitenland genoegzaam bekend, wees daar maar zeker van. De VB'ers doen trouwens ook vlijtig aan Europese networking met gelijkgezinden in andere landen. Dus waarom zou hun invloed, die uiteraard het sterkst is in eigen land, zich beperken tot Vlaanderen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be