![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen uitmaken voor mestkevers is beter, naar het schijnt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Jazeker toch!
Ongelooflijk gevat en adrem! ![]()
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() die site trekt op niet veel hé.
saai tot en met. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet de mentaal gehandicapten van De Croo nog.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de eerste burger van "dit land" niet durven in discrediet te brengen.
Maar ik ben weg nu... ik moet koken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vincent bakt er juist niks van als staatssecretaris voor administratieve vereenvoudiging. Dat postje kreeg hij trouwens uitsluitend als beloning voor bewezen diensten.
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige geloof ik in eerlijkheid. Wanneer iemand zich grenzeloos belachelijk maakt dan zeg ik dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vincent: "hoera! Ik heb eindelijk de wet afgeschaft die zegt dat je een varken en twee kippen moet schenken aan de burgemeester als trouwt met een deerne uit een andere gemeente. Die wet stemde uit 1845 en volgens mij waren ze toen niet goed bij hun hoofd!" Dewael: "proficiat. Ik heb net een wet gelanceerd die de getallen 18 en 88 verbiedt"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 mei 2007 om 21:51. |
||
![]() |
![]() |