![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is niet dat ik een politieke voorkeur heb voor CAP dat ik zelf ook geen eigen mening meer kan hebben en wat ik hier vernoemd heb is mijn eigen mening dus neen geen religies meer op scholen zo simpel is dat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() idd, de overheid heeft ook geen zaken met wie ik als werkgever werk wil aanbieden en aan wie ik wil verhuren.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |