![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval gaat het dus om de ziel van de Westerse vrije democratieën die verkocht wordt aan het islamitische fundamentalisme, en dat is vooral het werk van links en extreem links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een partij opgericht. Het heet CAP. Lijst nummerke 13. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Ik maak me ernstig zorgen over de halaliteit van de Rotterdamse haven.
![]() ![]() Het voordeel van veel Vlamingen is dat ze geboren worden met de broek op de enkels waardoor hen de moeite wordt bespaard om die telkens opnieuw af te steken. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 mei 2007 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch is het de dag van vandaag vooral links en extreem-links die overal opkomt voor de hoofddoeken, de arabieren alhier die helemaal extreem hun geloof volgen, etc... Het is zelfs extreem-links dat samen met de lul van jahjah een partij voor moslims is begonnen. |
|
![]() |
![]() |