Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2007, 07:11   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Zegt privacywetgeving u iets?

Ik denk niet dat die koppels het leuk vinden als hun naam even publiek vernoemd zou worden.

Dat ze dan klacht indienen tegen die 3 koppels , als ik hier morgen een racistische uitspraak doe, heeft de systemadministrator hier overmorgen een brief van het CGKR in zijn brievenbus zitten...

En de wilockx kennende , moet ik van nieks verschieten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 07:54   #22
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat ze dan klacht indienen tegen die 3 koppels , als ik hier morgen een racistische uitspraak doe, heeft de systemadministrator hier overmorgen een brief van het CGKR in zijn brievenbus zitten...
Van Bellingen had reeds van in het begin gezegd dat hij geen klacht wilde neerleggen (omdat hij er geen circus van wilde maken). Uiteindelijk is het het grootste circus ooit geworden.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 07:55   #23
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Het Vlaams Blok openlijk betichten van rascisme was nochtans geen probleem zo te zien.
Er is een duidelijk verschil tussen de privacywetgeving en de wetgeving m.b.t. racisme.
Oud 30 mei 2007, 07:56   #24
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Even ter info: ik verdedig van Bellingen niet want ik vind het een figuur die niet thuishoort in de politiek maar zet je even in de plaats van de koppels die geweigerd hebben: zou u het tof vinden om als schandpaal gebruikt te worden?
Oud 30 mei 2007, 08:26   #25
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even ter info: ik verdedig van Bellingen niet want ik vind het een figuur die niet thuishoort in de politiek maar zet je even in de plaats van de koppels die geweigerd hebben: zou u het tof vinden om als schandpaal gebruikt te worden?
Indien deze 3 koppels echt bestaan, wel dan hebben zij er zelf voor gekozen om aan de schandpaal te worden gekettend door hun weigering een burger van dit land te aanvaarden als hun gelijke.

Iemand die in dit land zo'n zware politiek geladen beslissing neemt, weet dat hij/zij daar niet zonder kleerscheuren uit kan komen.

Deze mensen hun namen niet vrij geven en hen niet voor de rechters brengen, is een vrijgeleide geven voor racisme.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 08:31   #26
kenzo
Lokaal Raadslid

kenzo's schermafbeelding

Standaard

ze zouden 1 koppel kennen en het zou gaan om een jeugdvete, dus niets te maken met zijn huidskleur...
kenzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 08:46   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van Bellingen had reeds van in het begin gezegd dat hij geen klacht wilde neerleggen (omdat hij er geen circus van wilde maken). Uiteindelijk is het het grootste circus ooit geworden.
Dat circus op de grote markt moest en zou er dan ook komen. Iets wat onmogelijk was geweest als van Bellingen direct had verteld wat hij toen al wist: er was één koppel dat weigerde getrouwd te worden door hem en dat was VOOR hij zijn functie bekleedde.
Oud 30 mei 2007, 08:49   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze mensen hun namen niet vrij geven en hen niet voor de rechters brengen, is een vrijgeleide geven voor racisme.
Racisme is in dit land enkel belangrijk als er de 'juiste' mensen van kunnen beschuldigd worden, en dat was in dit geval onmogelijk.
Oud 30 mei 2007, 09:10   #29
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Racisme is in dit land enkel belangrijk als er de 'juiste' mensen van kunnen beschuldigd worden, en dat was in dit geval onmogelijk.
Het zou mij zelfs niet verwonderen als het mensen uit zijn eigen partij waren die niet door hem wilde getrouwd worden.

En dan kan men idd beter de namen niet vrijgeven, als men de partij geen schade wil toe brengen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 10:18   #30
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Kan ik dit debat nog ergens opsnorren?
Iemand?
Oud 30 mei 2007, 10:30   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het zou mij zelfs niet verwonderen als het mensen uit zijn eigen partij waren die niet door hem wilde getrouwd worden.

En dan kan men idd beter de namen niet vrijgeven, als men de partij geen schade wil toe brengen.
Zeg maar gerust 'de eigen partij en zichzelf geen schade toebrengen', Jantje.
Dat was dan niet de bedoeling van het opzet in St Niklaas.
De enige bedoeling van de show was het VB, nog maar eens, te demoniseren en daar zélf electoraal profijt uit puren. En dit via iets waarvan de initiatiefnemers, vanaf de eerste dag, verduiveld goed wisten dat het VB er voor niets tussen zat.
Oud 30 mei 2007, 10:43   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Kan ik dit debat nog ergens opsnorren?
Iemand?
Aan het debat zelf kan ik je niet helpen, maar hier kan je al wel wat reacties erop horen:

http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm

Klikken op 'Uiteenlopende meningen Verhofstadt-Leterme. (Het vierde onderwerp dat in licht-orange staat op de rechterhelft van de pagina.)
Oud 30 mei 2007, 10:44   #33
Fieseler

Standaard

Citaat:
Zeg maar gerust 'de eigen partij en zichzelf geen schade toebrengen', Jantje.
Dat was dan niet de bedoeling van het opzet in St Niklaas.
De enige bedoeling van de show was het VB, nog maar eens, te demoniseren en daar zélf electoraal profijt uit puren. En dit via iets waarvan de initiatiefnemers, vanaf de eerste dag, verduiveld goed wisten dat het VB er voor niets tussen zat.
Inderdaad Knuppel...dit kadert trouwens in de beschadigingsstrathegie die al jaaaren tegen het VB wordt uitgeoefend en die van langsom meer gesubtiliseerd wordt.
Het zijn echter zulke uitschuivers die het establishment eens te meer in hun hemd zet en die een duidelijk bewijs zijn van de argumentloosheid van datzelfde valsspelende establishment.
Oud 30 mei 2007, 10:45   #34
Fieseler

Standaard

Citaat:
Aan het debat zelf kan ik je niet helpen, maar hier kan je al wel wat reacties erop horen:

http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm

Klikken op 'Uiteenlopende meningen Verhofstadt-Leterme. (Het vierde onderwerp dat in licht-orange staat op de rechterhelft van de pagina.)
Thx Knuppel...Hou zee!
Oud 30 mei 2007, 10:46   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hij hoeft de namen niet bekent te maken op tv, hij had kunnen zeggen dat hij de namen na de show zou overhandigen, daar is niets verkeerds mee.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 10:50   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
had hij er geen circus van willen maken dan had hij van in het begin moeten zwijgen,

nee ik wil er geen circus van maken maar ondertussen hang ik het wel aan het klokzeel,

ge moet weten wat ge wilt hé, ofwel maakte er ne politiek recuperatieshow van en dan komde af met bewijzen en legde klacht neer, ofwel zegde niks.
Oud 30 mei 2007, 10:51   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denkte dat Ferreyn het tof vind om als schandpaal te dienen... denkte dat andere mensen het tof vinden een briefke te krijgen van de racisme pater te krijgen, of zijn opvolger yousouf de witte ?
Oud 30 mei 2007, 10:55   #38
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hij had haar de namen niet percé publiekelijk moeten geven. Beloven om dit na de show te doen was goed genoeg.

Ben er trouwens zeker van dat indien deze 3 koppels bestonden, hij klacht had ingediend.

Of ze bestaan weet ik niet, maar dat ze niet in VB hoek gezocht moeten worden als ze al bestaan lijkt me wel duidelijk, anders waren die mensen al lang met naam foto en adres in de media geweest.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2007, 11:01   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Of ze bestaan weet ik niet, maar dat ze niet in VB hoek gezocht moeten worden als ze al bestaan lijkt me wel duidelijk, anders waren die mensen al lang met naam foto en adres in de media geweest.
Dat was ook ongeveer mijn allereerste reactie op deze zoveelste, misselijkmakende affaire.
Oud 30 mei 2007, 11:14   #40
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Ik vond Van Bellingen niet zo slecht eigenlijk, alé ja, blijft Spirit (en dan nog bewondering voor Martens en Dehaene) maar soit.

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 30 mei 2007 om 11:15.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be