![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze dan klacht indienen tegen die 3 koppels , als ik hier morgen een racistische uitspraak doe, heeft de systemadministrator hier overmorgen een brief van het CGKR in zijn brievenbus zitten... En de wilockx kennende , moet ik van nieks verschieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Bellingen had reeds van in het begin gezegd dat hij geen klacht wilde neerleggen (omdat hij er geen circus van wilde maken). Uiteindelijk is het het grootste circus ooit geworden.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een duidelijk verschil tussen de privacywetgeving en de wetgeving m.b.t. racisme.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ter info: ik verdedig van Bellingen niet want ik vind het een figuur die niet thuishoort in de politiek maar zet je even in de plaats van de koppels die geweigerd hebben: zou u het tof vinden om als schandpaal gebruikt te worden?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die in dit land zo'n zware politiek geladen beslissing neemt, weet dat hij/zij daar niet zonder kleerscheuren uit kan komen. Deze mensen hun namen niet vrij geven en hen niet voor de rechters brengen, is een vrijgeleide geven voor racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ze zouden 1 koppel kennen en het zou gaan om een jeugdvete, dus niets te maken met zijn huidskleur...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat circus op de grote markt moest en zou er dan ook komen. Iets wat onmogelijk was geweest als van Bellingen direct had verteld wat hij toen al wist: er was één koppel dat weigerde getrouwd te worden door hem en dat was VOOR hij zijn functie bekleedde.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan kan men idd beter de namen niet vrijgeven, als men de partij geen schade wil toe brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan ik dit debat nog ergens opsnorren?
Iemand?
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was dan niet de bedoeling van het opzet in St Niklaas. De enige bedoeling van de show was het VB, nog maar eens, te demoniseren en daar zélf electoraal profijt uit puren. En dit via iets waarvan de initiatiefnemers, vanaf de eerste dag, verduiveld goed wisten dat het VB er voor niets tussen zat.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het debat zelf kan ik je niet helpen, maar hier kan je al wel wat reacties erop horen:
http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm Klikken op 'Uiteenlopende meningen Verhofstadt-Leterme. (Het vierde onderwerp dat in licht-orange staat op de rechterhelft van de pagina.)
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn echter zulke uitschuivers die het establishment eens te meer in hun hemd zet en die een duidelijk bewijs zijn van de argumentloosheid van datzelfde valsspelende establishment.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij hoeft de namen niet bekent te maken op tv, hij had kunnen zeggen dat hij de namen na de show zou overhandigen, daar is niets verkeerds mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee ik wil er geen circus van maken maar ondertussen hang ik het wel aan het klokzeel, ge moet weten wat ge wilt hé, ofwel maakte er ne politiek recuperatieshow van en dan komde af met bewijzen en legde klacht neer, ofwel zegde niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkte dat Ferreyn het tof vind om als schandpaal te dienen... denkte dat andere mensen het tof vinden een briefke te krijgen van de racisme pater te krijgen, of zijn opvolger yousouf de witte ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ze bestaan weet ik niet, maar dat ze niet in VB hoek gezocht moeten worden als ze al bestaan lijkt me wel duidelijk, anders waren die mensen al lang met naam foto en adres in de media geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was ook ongeveer mijn allereerste reactie op deze zoveelste, misselijkmakende affaire.
![]() |
#40 |
|
![]() Ik vond Van Bellingen niet zo slecht eigenlijk, alé ja, blijft Spirit (en dan nog bewondering voor Martens en Dehaene) maar soit.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 30 mei 2007 om 11:15. |
![]() |
![]() |