Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2007, 22:14   #21
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Men kan geen mensen tegen zichzelf beschermen. Dat is een illusie vol spielerei van anderen die menen iets te doen te moeten hebben.

Vices are not crimes en meer van dat.

Maar jij meent het goed, dat is leuk.
Toch wel hé.

Overal in Europa worden door de Staat campagnes georganiseerd om de pandemie van de obesitas tegen te gaan. Die interventies werken.

De ingrepen zijn radicaal en zeer breed: preventie, opvoeding over voedsel, aanpak van scholen en de voedingsgewoonten daar, bannen van drankautomaten, aanpakken van de agro-food-terror-industrie die mensen verslaafd maakt aan geraffineerde suiker, zetmeel en vet, etc....

Dat werkt. Mensen hun gedrag kan veranderd worden. Mensen kunnen tegen zichzelf beschermd worden.

Misschien moeten we dat ook wel doen met het sexleven van onze medeburgers. De grote vulva-campagne zou daar maar één onderdeel van zijn.

Laatst gewijzigd door C2C : 29 mei 2007 om 22:15.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 22:16   #22
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Besnijdenis als rituele functie die mensen een positieve identiteit geeft en de groepsidentiteit smeedt is inderdaad een goede zaak.

Maar besnijdenis omwille van sexuele waanbeelden, en dan nog wel onder individuen die door niks of niemand in een warme identiteit worden ingebed, die zijn slecht.

Rituele besnijdenis, ja - individualistische besnijdenis op basis van waanbeelden, nee.
Schaamlipverlengingen en -verkortingen zijn rituele functies die mensen een positieve identiteit geven en de groepsidentiteit smeden, wat een goede zaak is.

Ik kan dat ook zo hoor. Tot in de treurnis.
Oud 29 mei 2007, 22:17   #23
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch wel hé.

Overal in Europa worden door de Staat campagnes georganiseerd om de pandemie van de obesitas tegen te gaan. Die interventies werken.

De ingrepen zijn radicaal en zeer breed: preventie, opvoeding over voedsel, aanpak van scholen en de voedingsgewoonten daar, bannen van drankautomaten, aanpakken van de agro-food-terror-industrie die mensen verslaafd maakt aan geraffineerde suiker, zetmeel en vet, etc....

Dat werkt. Mensen hun gedrag kan veranderd worden. Mensen kunnen tegen zichzelf beschermd worden.

Misschien moeten we dat ook wel doen met het sexleven van onze medeburgers. De grote vulva-campagne zou daar maar één onderdeel van zijn.
Het leven is plezant als je een fascist bent.
Oud 29 mei 2007, 22:18   #24
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Trouwens, dat je het gedrag van mensen kunt veranderen met bepaalde ingrepen ga ik zeker niet ontkennen.

In welke omstandigheden dat gebeurt, dat interesseert me meer.
Oud 29 mei 2007, 22:25   #25
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Aantallen ? Bron ?
Wel, met de zoektermen "schaamlippen" en "designervagina" in Google.news komt ge héél ver hoor.

Schaamlipverkleining zorgt voor grote ongerustheid

En daar maakt de British Medical Journal zich verschrikkelijk ongerust over. Het blad uit in een artikel haar bezorgdheid over de vele vrouwen die plastische chirurgie laten uitvoeren aan hun genitaliën. Vooral in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië is het fenomeen zeer populair, hoewel er ook risico's aan verbonden zijn. Bij plastische chirurgie van de vagina, ook wel seks design genoemd, worden de kleine schaamlippen gecorrigeerd. Ze worden verkleind met de bedoeling minder in het oog te springen.

In 2004-2005 werden bij de Britse Volksgezondheid 800 operaties uitgevoerd om de schaamlippen te verkleinen, twee keer meer dan in de periode 1998-1999. De operaties worden voornamelijk in privéziekenhuizen uitgevoerd en die maken op het internet volop reclame voor hun activiteiten.

Toch brengt een chirurgische ingreep aan de vagina ook risico's met zich mee. "De kleine schaamlippen bevatten heel wat zenuwvezels en die zijn uiterst gevoelig", zegt klinisch psycholoog Mei Liao in de British Medical Journal. "Ze dragen bij tot de erotische beleving en tot het genot bij seks", aldus gynaecologe Sarah Creighton.

"De toenemende vraag naar plastische chirurgie aan de geslachtsdelen zou tot normen kunnen leiden, waarbij de grens tussen wat normaal is en wat geïdealiseerd is, verdwijnt", zeggen de artsen. "Het is zeker niet abnormaal als de grote schaamlippen ook de kleine schaamlippen of de clitoris laten zien", benadrukken ze.

Toch blijken veel Amerikaanse en Britse vrouwen dat een probleem te vinden en zijn velen ook allesbehalve tevreden over hun clitoris. Velen laten het kapje op de clitoris wegsnijden. Een andere veel gevraagde ingreep is het verkleinen van de diameter van de vagina na een bevalling.

Vaktijdschrift laakt 'designervagina'

Citaat:

'De psychiatrie' ? Wie precies ? Publicaties ? Bron ?
De psychiatrie in zijn geheel. Google scholar > "labia reduction", labiaplasty, "labia reduction" + psychiatry.

Citaat:
Referentie ? Bron ? Extrapolatie VS -> West-Europa ?
Hier al meermaals besproken:

'Vrije' Westen sexualiseert jonge meisjes en onderdrukt ze - psychiatrisch onderzoek

Citaat:
Kom, als 'wetenschapper' zou je beter moeten weten, C2C...
Ik spreek hier niet als wetenschapper. Ik spreek hier als iemand die zich verzet tegen de tirannie en de ideologie van de designervulva.

Aan alle vrouwen die dit lezen: grote, vlezige, natuurlijke schaamlippen zijn mooi, zeker in combinatie met een spontane ruige bos schaamhaar. Denk aan Stalin z'n moustache, en laat ze staan: u zal succes hebben bij échte mannen!

Besneden kale vulvas die vanuit een infantiliserende, zelfs pedofiele cultus worden bewerkt tot ze lijken op het geslachtsorgaan van een kind, zijn niet erotisch, lelijk, belachelijk, en gevaarlijk voor uw en mijn gezondheid, alsook voor die van het Algemeen Belang.

Pure onderdrukking van de vrouw. Infantilisering. Verbieden, die pedofiele pussies.

Laatst gewijzigd door C2C : 29 mei 2007 om 22:30.
Oud 29 mei 2007, 22:30   #26
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tussen haakjes, ik vind dat jij exquisiet schrijft.
Oud 29 mei 2007, 22:33   #27
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Kameraad C2C, waarom reageert u niet op mijn post #10? Vindt u het psychische en fysische welzijn van mannen minder belangrijk dan die van vrouwen?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 22:42   #28
duncan
Banneling

Standaard

Ik vindt dat je gelijk hebt Lombas al van kleinsaf aan worden meiskes mishandelt en later als ze ouder zen betert het niet ( sommige) .

Ijsschaatsen neem nu ik vindt dat een mooie sport en zo maar moeten die meisjes hun huid en lichaam nu echt kapot trainen en besmeuren ...ja zo blijkt voor velen onder ons .

Een ex da ik ken moest dit van thuis uit door papa ....ni moeilijk dat ze lesbisch werd en ze toegeeft datze weinig contact houdt rarara hoe zou het toch komen dat er zoveel jonge mensen zen die hun deur dichthouden .

Mijnen eigen pa , inteligent en zo , besneden maar zen eigen zoon wou die da ni aandoen ...hij zei wel alsge wilt geen probleem dan maak ik een afspraak met dokter en het hygiënischer voor ne man ....whatever that means .

Goe nu beseffen dat ik belg ben en in Kapellen opgroeide dus ni ne marokkaan of joods ofzow .

Ben ik de enige ...NEEN !
Zijn er andere culturen die er zelfs voor gaan lopen naar andere landen ...JA.

Is het dan iets hygiënisch goed neen vindt ik maar iemand tegenhouden doe ik niet .

Wel een formele toevoeging voor de mannen van dezen aardbol ik weet dat dit voorgeschreven stond maar geloof me bij vrouwen geeft het meer onheil dan goed bemerkte ik .
Tellen mannen ook ?
oesje dan moet ik die daar ook onder categoriseren pffff ocharme bepaalde gelovigen onder ons .

Groeten van nen sociaal bewuste ex kinderverzorger .
p.s : snijden in noodzaak is beter dan snijden voor een woord of beeld .

Laatst gewijzigd door duncan : 29 mei 2007 om 22:43.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 22:44   #29
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Kameraad C2C, waarom reageert u niet op mijn post #10? Vindt u het psychische en fysische welzijn van mannen minder belangrijk dan die van vrouwen?
Alle lichamelijke ingrepen die gebaseerd zijn op waanbeelden zijn verwerpelijk en belachelijk.

In het geval van schaamlipverbouwingen is dat vanzelfsprekend: die trend is rechtstreeks afkomstig van het infantiliserende Amerika, waar alles wat "natuurlijk" is als vuil, onhygiënisch, volwassen en gevaarlijk wordt gezien.

In de sexindustrie daar is alles fake, niet is natuurlijk, want natuurlijkheid is taboe. In Amerika is ook sex taboe. Dat weten we.

De cultus van het jonge, eeuwig jeugdig knijpende kutje staat symbool van Amerika's kinderlijke omgang met sex.

En vrouwen zelf doen daar volop aan mee. Zeer zielig dus.

Ik wil deze idiote trend niet in Europa. Onze vrouwen kunnen, als ze dat willen, verstandiger, volwassener en meer erotisch zijn.

Wat mannen en hun penissen betreft, hier ligt dat soort ingrepen minder voor de hand. Een enorme penis is altijd een ideaalbeeld geweest in de mannenmaatschappij.

Technisch gezien zijn operaties voor penisverlengingen interessant: ze mislukken dikwijls wat deze mannen een goed lesje leert; ze krijgen hem dikwijls niet meer recht. Een goede zaak, want mannen die door de lengte van hun penis geobsedeerd zijn, moeten dat maar afleren, en dat kan door ze een mislukking op de operatietafel aan te bieden.

Andere technieken, die niet werken maar wel bakken van geld kosten, laten mij koud. Dat is onschadelijke commercie.

Ik geloof nooit dat ge de fallocratie eenvoudigweg kunt omverwerpen.

Maar totnogtoe bleef de onderdrukking van de vrouw binnen deze mannenmaatschappij enkel psychisch. Vandaag grijpt ze in tot in het vlees.

En dat vind ik een gevaarlijke evolutie.
Oud 29 mei 2007, 22:52   #30
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Trouwens, het mag u al opgevallen zijn:

-bij de mannen moet er 5 centimer b�*j.
-bij de vrouwen moeten er 2 centimer áf.

Dat toont toch wel héél symbolisch de machtsverhoudingen aan in de maatschappijen waar deze trends zich voordoen.

De huppelkutjes eeuwig jong, kinds, braaf, ongedefinieerd, gehoorzaam en passief. De zaadpalen enorm stoer, uitgesproken, gigantisch en rechtop, en eeuwig actief pokend.

De beschaving is nog nooit zo infantiel, rechtlijnig, binair en ordinair geweest.

Trouwens, in matriarchale maatschappijen vindt ge het tegendeel, daar worden meisjes en vrouwen aangemoedigd om hun schaamlippen uit te rekken tot ze een schaamrokje krijgen. Antropologen hebben dat her en der geobserveerd, maar de schaamrokken van bepaalde Zuid-Afrikaanse matriarchale maatschappijen zijn natuurlijk het bekendst.

Laatst gewijzigd door C2C : 29 mei 2007 om 22:53.
Oud 29 mei 2007, 23:04   #31
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dit een zaak van allen. Wij mannen hebben toch dikwijls sex met vrouwelijke geslachtsdelen en zelfs met de vrouwen die daarbij horen, nietwaar? Het zijn ook mannen die dikwijls de sexuele waanbeelden lanceren waaraan vrouwen zich conformeren.

Dit is een zaak van de maatschappij in zijn geheel: hoe kunnen we beeldmisvorming die resulteert in psychische en geslachtsmisvorming tegen gaan?

Het gaat trouwens niet over schoonheid hé - een plastieken designervagina is lelijk. Het gaat over psychische misvorming en onvrijheid.
Ach kom, een man is al content als een vrouw haar benen wil opendoen. Veel eisen stelt ie dan niet meer.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 23:13   #32
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Trouwens, het mag u al opgevallen zijn:

-bij de mannen moet er 5 centimer b�*j.
-bij de vrouwen moeten er 2 centimer áf.

Dat toont toch wel héél symbolisch de machtsverhoudingen aan in de maatschappijen waar deze trends zich voordoen.

De huppelkutjes eeuwig jong, kinds, braaf, ongedefinieerd, gehoorzaam en passief. De zaadpalen enorm stoer, uitgesproken, gigantisch en rechtop, en eeuwig actief pokend.

De beschaving is nog nooit zo infantiel, rechtlijnig, binair en ordinair geweest.

Trouwens, in matriarchale maatschappijen vindt ge het tegendeel, daar worden meisjes en vrouwen aangemoedigd om hun schaamlippen uit te rekken tot ze een schaamrokje krijgen. Antropologen hebben dat her en der geobserveerd, maar de schaamrokken van bepaalde Zuid-Afrikaanse matriarchale maatschappijen zijn natuurlijk het bekendst.

Awel ik vindt veel cognitiever en socialer weergegeven wat u schreef en dichter en meer in de waarheid dan wat ik schreef .
Goed dat het geweten en gekend is en men het dan ook op www weergeven kan .

Leren doen we elke dag en ja ik vindt bepaalde dingen goed uniek en of in de sex industrie maar vanaf het moment dat het woord commerce valt of usa dan valt men goesting weg .

Wat het psychisch ontwikkelen van de vrouw betreft lol dat soort gruwelgedachte en gewaarwording kenden we voorhéén in onze mannemaatschapij ook waarom angstig ?!
Mar troost u ik begrijp best waarge naartoe wilt en jaja er zijn zéér zekers machtig venijnige serpenten van vrouwen ja en die kunnen meer dan sommige mannen in onze maatschapij ...alles heeft positieve en negatieve reflecties dat moet u ook weten , niet ?

Tjah penis verlengingen vindt ik zo jakkie alez ik bedoel maar nemt 5 vrouwen en zegt de maat telt niet maar watge er mee doet wel 3 �* 4 zullen blozend ja das waar antwoorden en 2 of ééntje beweert dat afmeting dan weer belangrijker is kortom op % gezien zou tegen de 80% vrouwen mij gelijk geven wie weet allemaal .

Hoe ge de liefde bedrijft enzo krijgen vrouwen de kriebels van mor afmeting hmmm ge moogt het uitzoeken mor ik ken de uitkomst al die ik weergaf

Inderdaad een wijze les voor sommige mannen maar ook vrouwen die na plastische chirurgie klagen leren bij .
Oud 29 mei 2007, 23:17   #33
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Kameraad C2C, uw bezorgheid om de vrouwelijke medemens ontroert mij zeer diep. Maar het moet me toch van het hart dat u blijkbaar heel wat minder bezorgd bent om de mannen in onze maatschappij.

Wat vindt u bv. van de extreem genitale en psychische verminkingen bij hen door Phalloplasty of penisverlengingen- en verkortingen?

Wat kan men hiertegen doen? Hoe kan men de mannen tegen zichzelf beschemen?
schuld van de veeleisende en wispelturige vrouwen uiteraard
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 23:17   #34
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De mens wil van nature uit de perfectie inzake schoonheid nastreven als het zeer goed gaat met de maatschappij waarin hij/zij leeft.
En aangezien er nu bepaalde mogelijkheden zijn welke personen kunnen aanwenden om bepaalde 'imperfecties' weg te werken...waarom zouden ze er dan geen gebruik van mogen maken?
Ik zie er ethisch geen probleem in aangezien de persoon zelf vragende partij is inzake bepaalde ingrepen (niet zoals bij besnijdenissen waar de ouders beslissen).

Ik ben blij dat de waarden waar jij achterstaat in de grond zijn geboord in de jaren stillekes.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 23:17   #35
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In België worden, in navolging van het slaafse Amerika, nu ook meer en meer schaamlipverkortingen en verlengingen doorgevoerd.

Samen met seksuologe Liekens vindt de psychiatrie dat hier iets serieus aan de hand is: vrouwen hebben de controle over hun identiteit verloren en hun verliezen hun vrijheid. Waar halen ze het in hemelsnaam vandaan te denken dat schaamlippen er zus of zo moeten uitzien. De verschrikkelijke trend van de schaamlipcorrecties toont dat meer en meer vrouwen een gestoorde seksuele identiteit en een gestoorde geest krijgen. De levenloze, lelijke plastieken designervagina is niet het ideaal. Wie dit denkt is ziek.

Een recent en zeer groot psychiatrisch onderzoek in de VS toont aan dat vrouwen in het Westen al op zeer vroege leeftijd gedwongen worden gesexualiseerd en daardoor psychische problemen oplopen. Die gaan van neuroses en psychoses tot zware, levensbedreigende psychosomatische aandoeningen als anorexia en boulimie.

De genitale verminkingen die blanke Westerse vrouwen zichzelf massaal aandoen hebben geen enkele rituele functie, maar zijn louter een symptoom van een gestoorde identiteit, van de dwang van waanbeelden op het vrouwenlichaam en van psychische stoornissen.

Liekens stelt dat we moeten beginnen met andere woorden te gebruiken, een nieuw discours dat vrouwen in staat stelt zichzelf te bevrijden van de tirannie en onvrijheid van de seksuele waanbeelden waaronder ze gebukt gaan. "Grote" en "kleine" schaamlippen worden: "buitenste" en "binnenste" schaamlippen. Schaamlippen zelf worden: "labia" of "lippen" tout court.
Maar Liekens weet dat een verandering van woorden niet volstaat. De dwang die van de seksuele waanbeelden uitgaat is immers veel te groot. We moeten misschien radicaler ingrijpen.

Allerlei slimme initiatieven van vrouwen - zoals de Summer without Shaving en de promotie van het beeld van de grote, vlezige vulva - zijn interessant en nuttig, maar wellicht te kleinschalig.

Dus: moeten wij niet strenger optreden tegen deze serieuze vorm van onvrijheid? Moeten wij, blanke mannen, onze blanke vrouwen beschermen tegen zichzelf? Wij willen dat wel doen voor Afrikaanse vrouwen en meisjes, dus waarom niet voor onze eigen meisjes en madammen?

Ik zal alvast zelf het goede voorbeeld geven door openlijk te stellen dat ik niks te maken wil hebben met onnozele, strakke, levensloze plastieke vulvas en volop een weelderige bush met een paar grote vlezige labia verkies.

Dit is denk ik een zeer belangrijk politiek en maatschappelijk onderwerp, want het betreft toch de verminking van de geest en de geslachtsdelen van vrouwen, alsook hun sexuele identiteit. Niets is zo belangrijk als de politiek van het lichaam, de wijze waarop de maatschappij rechtstreeks in het vlees krast.
goed, alles puur natuur, weg met de diktatuur van de esthethische chirurgie...Wie graag silicon en plastiek bepotelt: er zijn heel knappe opblaasbare poppen te koop tegenwoordig En de Japanezen werken naar het schijnt aan een zéér menselijk uitziende pop, die de "basis-bewegingen" van het liefdesspel uitvoert, compleet met geluiden van gehijg en verliefde kreetjes
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 23:19   #36
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ach kom, een man is al content als een vrouw haar benen wil opendoen. Veel eisen stelt ie dan niet meer.

Euhmmm ter toevoeging de meeste blijven tegenwoordig statistisch gezien alléénstaand-single .

Ikzelf was jaren samen maar ook is 5j alléén en nu 3 & TOTAAL geen zin en ZEKERST niet als even mooi of mooier dan madonna of princess Di zen mokt niks uit ik draai menne rug .

Meeste vrouwen lopen graag weg na 15jaar - MAXIMUM- meestal zen ze al vroeger weg.
Meeste vrouwen hebben geen tijd of zin om diverse redenen en omschrijven mannen als dom enzow .
Vele vrouwen krijgen naar hunnen sloef van oudere generaties wegens geen rekening houden met kind of man ( mannen scoren ECHT ni beter zenne )

*SOMMIGE mannen wippen graag en weg en juist de die zullen inderdaad ni veel eisen stellen tegenover uw persoon dan .

Achja niets is perfect tegenwoordig ...blij da ik alléén ben met een brave 12jarige huiskattin seffira .

En nog iets die moderne alcool-pilletjes hoeren hier in Antwerpen trekken mij totaal niet aan sinds den eersten dag dat men hier moderniseerde is enkel goe voor bepaalde klanten .
Meeste dat achter die raam staat is al geen echte belgische achja erg .

Laatst gewijzigd door duncan : 29 mei 2007 om 23:22.
Oud 29 mei 2007, 23:20   #37
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
En de Japanezen werken naar het schijnt aan een zéér menselijk uitziende pop, die de "basis-bewegingen" van het liefdesspel uitvoert, compleet met geluiden van gehijg en verliefde kreetjes
Dat is pas verwerpelijk...daarom moet prostitutie door de overheid gesubsidieerd worden zodat bepaalde mensen welke wegens welke reden dan ook niet aan een 'normaal' sexleven kunnen deelnemen ook de kans krijgen op hun portie menselijkheid en geluk.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 23:21   #38
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Maar besnijdenis was wel goed, of was dat iemand anders die dat zei?
C2C vond inderdaad dat besnijdenis vrijwel niets voorstelde, een ingreepje van niks, symbolisch in feite...hij heeft daar kilometerslange teksten over geschreven...En nu dit?...Niet dat ik hem niet gedeeltelijk gelijk geef deze keer, maar ik vind hem wel niet konsekwent...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 23:24   #39
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
schuld van de veeleisende en wispelturige vrouwen uiteraard
Hebt gij dan echt zoveel zin in een pak rammel?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 23:26   #40
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

bitch slap is kinda horny
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be