Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2007, 12:51   #21
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
LOL! De Vlaams-nationalisten zullen tevreden zijn met de steun voor hun boycot van vermeende illegale verkiezingen van moslimfundamentalisten.
zo is dat
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 12:55   #22
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Fascinerend: je mag mensen niet dwingen handelingen te doen tegen hun ideologie...

Ach , mijn ideologie zegt dat ik teveel belastingen betaal, mijn ideologie vind dat als de belgische staat geld geeft aan VB dat ik dit niet kan steunen. Dus twee redenen al om mijn belastingen niet te betalen (rustig ik ben niet pro of contra VB, ik ben wel contra cordon sanitarie)

Mijn ideologie zegt dat de arbeid van de mens het duurste goed is, dus ik moet geen afval sorteren en vind ik dat arbeid niet mag belast worden, integendeel consumptie moet belast worden want dat is het verderfelijke amerikaanse gedrag ( hier worden we communist)

Mijn ideologie zegt dat mijn dochter niet in contact mag komen met andergelovigen, dus heeft ze recht op strikt religieus onderwijs, waar alle andere godsdiensten verboden zijn. (je hier worden we superchristen)

Mijn ideologie zegt dat mijn snelheidsvrijheid niet mag afgenomen worden, dus heb ik zelfs geen recht op een boete bij de flitspaal Bovendien zal (hier worden we liberaal)

Mijn ideologie zegt dat elke partij met een 'open boek' transparante boekhouding moet kunnen werken. Netzogoed alle vakbond vzw's en alle ziekenfonds parastatalen En als dat niet het geval is dat ook daarom ik geen belastingen kan betalen.

Jongens leve ideologie
Er zijn grenzen hé, een ideologie mag niet gebruikt worden om wetten te overtreden, die gemaakt zijn om ieders veiligheid te garanderen.
Oud 31 mei 2007, 15:29   #23
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Uw veiligheid zal niet in het gedrang komen door mijn ideologische belasting-staking.
EN uw veiligheid zal ook niet in het gedrang komen door mijn streven naar een nonnetjes school voor mijn dochter
En uw veiligheid zal ook niet in het gedrang komen als partijen met een open boekhouding werken
EN uw veiligheid zal ook niet in het gedrang komen als we consumptie meer gaan belasten versus arbeid

Uw veiligheid zou wel kunnen in het gedrang komen door mijn snelheidsduivel-drift. Maar zelfs dan twijfel ik eraan, want harder dan 200 ben ik zelden gegaan.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:53   #24
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Enkele Vlaams-nationalisten boycotten de verkiezingen en er wordt hier een thread geopend als 'Heb je burgerzin?' (of zo). Enkele moslims boycotten diezelfde verkiezingen en het gaat hier door diezelfde personen over fundamentalisme en extremisme. Een dubbele standaard?

Voor alle duidelijkheid: ik ben tegen het boycotten van verkiezingen, op gelijk welke grond. Als morgen door een rechtbank (en niet door enkele overjaarse VB-ers) de verkiezingen ongrondwettelijk worden verklaard, dan moet die rechtbank ook maar zeggen welke gevolgen dit heeft (bvb herverkiezing). 't Zijn uiteindelijk rechters die erover moeten oordelen, en geen Vlaams-nationalisten of theologen.

Andy
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 16:15   #25
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Enkele Vlaams-nationalisten boycotten de verkiezingen en er wordt hier een thread geopend als 'Heb je burgerzin?' (of zo). Enkele moslims boycotten diezelfde verkiezingen en het gaat hier door diezelfde personen over fundamentalisme en extremisme. Een dubbele standaard?
Andy
Onnozel zijn doet blijkbaar geen zeer.

In het eerste geval gaat het om het niet uitvoeren van een door de grondwet opgelegde splitsing.
Genoeg reden dus om een verkiezing te boycotten.

In het tweede geval betreft het zieke geesten die een verkiezing boycotten omdat een zekere meneer Allah (is dat wel een Belg?) boven de wetten van dit land schijnt te staan.

Neen, dan mag er zeker geen fundamentalisme en extremisme bij worden gesleurd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 16:17   #26
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
En uiteindelijk gaat 99% toch stemmen.
Het is waar, angst voor islamisering is volledig ongegrond. De islamitische landen blinken zonder uitzondering uit in democratie, secularisme en vrijheid.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 16:26   #27
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Salafistisch gezever.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 17:24   #28
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht

Voor alle duidelijkheid: ik ben tegen het boycotten van verkiezingen, op gelijk welke grond. Als morgen door een rechtbank (en niet door enkele overjaarse VB-ers) de verkiezingen ongrondwettelijk worden verklaard, dan moet die rechtbank ook maar zeggen welke gevolgen dit heeft (bvb herverkiezing). 't Zijn uiteindelijk rechters die erover moeten oordelen, en geen Vlaams-nationalisten of theologen.

Andy
Het Arrest van de Raad van State is geen document van een club overjaarse VB-ers. Het Arrest zegt wat er moet gebeuren om grondwettelijke correcte verkiezingen te houden in de provincie Vlaams-Brabant en Brussel. Deze voorwaarden zijn niet vervuld. Rechters hebben deze voorwaarden opgesteld. Informeer je voordat je uit je nek kletst.

Als jij vlamingen die hun grondwettelijk recht met een arrest in hand als fundamentalisten en extremisten afschildert dan zijn we ver van huis.

Voor je rechten opkomen, dat is de standaard. GVD !

Laatst gewijzigd door Cyrano : 31 mei 2007 om 17:25.
Cyrano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 17:28   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
LOL! De Vlaams-nationalisten zullen tevreden zijn met de steun voor hun boycot van vermeende illegale verkiezingen van moslimfundamentalisten.
Zoals gewoonlijk: les extrèmes se touchent!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 17:40   #30
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Zoals gewoonlijk: les extrèmes se touchent!
Ha, Raf "er zijn nooit subsidies betaald aan de pers", is er nog...

De juiste conclusie Raf, moet zijn : moslims horen niet thuis in een democratie. ....

Ze zeggen het zelf....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 17:48   #31
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Zo gaan ze weer eens een stapje verder. En wij maar massaal moslims importeren die met de dag fundamentalistischer worden.
Naar ik verneem gaat het hier toch wel om een zeer marginale groep. ik denk niet dat dit representatief is voor wat leeft in de moslim gemeenschap in ons land. Ik denk dat dit wat overdreven aandacht krijgt.

We beschouwen de BUB toch ook niet als representatief voor de autochtone bevolking?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 17:58   #32
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Typisch... er zijn er weer twee die dit grappig vinden, Raf en Edina.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 18:08   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoe verwonderlijk.....
Oud 31 mei 2007, 18:16   #34
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Islamitisch document roept op tot boycot verkiezingen

Wie gaat dit uitleggen aan SPA
Oud 31 mei 2007, 18:21   #35
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Ik zou nog meest het voorstander zijn om ongesluierde moslimvrouwen een integratiecursus te geven. Maar eerder gegeven door pur-sang feministen, een kwestie van het begrip breed culturele samenleving in alle facetten uit te diepen.

Gezien moslims denken dat sex met een minderjarig meisje geen zonde is, maar sex met een moslimmeisje wel een zonde is, moeten de moslimmannen dringend een cursus ecologie volgen, zodat ze de footprint-tax kunnen verteren, een cursus strafrecht zodat ze weten dat de godsdienst sex niet verbiedt met minderjarigen maar wel de wet, en een cursus rechten van de vrouw, zodat ze snappen dat in een europese maatschappij de man minderwaardig is versus de vrouw.

ALs het hen toevallig afstoot, kunnen ze natuurlijk de eerste container terugnemen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 18:24   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Typisch... er zijn er weer twee die dit grappig vinden, Raf en Edina.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe verwonderlijk.....
Typisch... Er zijn er weer twee die er als de kippen bij zijn om op de man te spelen, Jazeker en Knuppel.

Hoe verwonderlijk...

Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 31 mei 2007, 18:26   #37
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

*knip*

Gelieve niet op de man te spelen.

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 31 mei 2007 om 18:27.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 18:47   #38
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Gelieve persoonlijke aanvalletjes achterwege te laten.

Citaat:
Oud 31 mei 2007, 19:21   #39
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het is waar, angst voor islamisering is volledig ongegrond. De islamitische landen blinken zonder uitzondering uit in democratie, secularisme en vrijheid.

tuurlijk...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 19:21   #40
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Islamitisch document roept op tot boycot verkiezingen

Wie gaat dit uitleggen aan SPA
Boussakla...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be