![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Pff kvon het nogal zwak, kheb het nooit zo voor Dewiter gehad. Geef mij maar Frank Vanhecke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft wel een paar goede farsen gemaakt, moet ik toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat een onvoorstelbaar stijve hark
niks spotaan, geforceerde lachjes, geforceerde uitspraken en een ongemakkelijke houding... en vooral, een heeeeeeeeeeel serieus interview ![]()
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet zoals uw vrienden zoals leterme en bleitsmoel die hun eigen pis drinken en belachelijk staan doen voor de camera in de bebiele shows. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
leren respect opbrengen voorts, leterme en bert anciaux zijn mijn vrienden niet ik heb repect voor hen als politici uw posts verraden een blind volgen van één partij en een onuitgesproken afkeer voor allen die uw partij niet genegen zijn maw, u bent een partijslaaf
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 1 juni 2007 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://omroep.nl/nps/abensal/gemist.html aflevering 3 is nog véél grappiger. Ook de andere stukjes zijn echt de moeite waard..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet evident ernstig te blijven met die ventjes... FDW komt daar telkens wel goed uit, zoals altijd ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tot zover de aanpak van de serieuze media, Jensen pakt het altijd een stuk banaler aan. Het is immers een entertainment talkshow en geen politiek programma.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind de nederlandse politieke media ivgm de belgische een verademing. Buitenhof of Pauw & Witteman... iets dergerlijks hebben wij hier niet (meer). Ook binnen de dagbladen is er minder eenheidsworst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]Áls de Belgische media FDW uitnodigen dan heeft dat ook maar 1 doel.