![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als voorbeeldje: probeer in het artikel over het Handjesschudden maar eens te zoeken naar de wérkelijke reden waarom ze geen vrouwen mogen aanraken! Blijkbaar heeft Linda in al haar ijver even over het hoofd gezien dat indien een man een vrouw aanraakt (aanraakt! niet bijliggen! gewoon aanraken) hij zich opnieuw moet gaan wassen omdat anders zijn gebed niet geldig is! De aanraking van een onreine vrouw maakt dus dat Allah hem niet meer kan horen! (en neen: niet onrein in de betekenis van menstruatie, gewoon altijd). Alleen laat Lindatje mij geloven dat het zuiver uit respect is dat die pipo's mijn geen hand willen schudden. Nochtans een zuivere westerse beleefdheidsgroet. Dat moslims er zelf nog andere interpretaties aan wensen te geven zal me verder een worst wezen. Zo ben ik stante pede naar een peut gerend omdat in Nederland een niet-handenschudder dit verklaarde door het feit dat de vrouwelijke hand een erogene zone was en hij dus de vrouwkes niet nodeloos wenste te erotiseren! Blijkbaar ben ik dus al heel mijn leven frigide! Raar genoeg heeft Lindatje daar niks over geschreven. Op die manier kan je �*lle artikelen van Linda helemaal onderuit halen.... als je er tijd in wil steken natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |