![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De amerikanen doen het toch enkel voor de olie...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is wat de mannen daar eten, terwijl de vrouwen zich kapot werken
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraag twee: Voor mijn part niet. Vraag drie: Neen. Vraag vier: Ja. Vraag 5: Ja. De Somalische regering heeft om hulp gevraagd in de strijd tegen extreem islamitisch ongedierte. Extreem islamitisch ongedierte moet terug geschoten worden naar het stenen tijdperk. Alleen op die manier kunnen de minder extreme islamieten in dat land eindelijk beginnen met het bouwen aan een betere toekomst.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Een ecologisch verantwoord taliban regime in kuisheid en gelovigheid of een vervuilend, smerig land zoals Belgie vol decadentie, homoseksualiteit en ketterij. Het zijn maar perspectieven.
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik zou het op prijs stellen als je ermee stopte de allochtoon uit te hangen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat u zo graag in België bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat je niks wijsmaken. Raven is zo Vlaams als u en ik.
Ik haat fake identities.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me raden, u noemt zichzelf democraat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het zonder meer hallucinant dat het woord "terrorisme" voldoende is om mensen zonder enig bewijs gewoon te executeren. Er kan op zijn minst bewijs worden geleverd van hun schuld (of zouden ze dat niet hebben misschien?) en ze kunnen altijd proberen om hen inderdaad te arresteren. Zeg nu niet dat ze daar geen middelen voor hebben. Wat zou je ervan gedacht hebben indien ze bijvoorbeeld gewoon met een raket Milosevic hadden gedood in plaats van hem te arresteren en voor het VN-tribunaal te brengen. Of hebben oorlogsmisdadigers meer rechten dan terroristen? En waarom dan precies? Verder is het je blijkbaar totaal ontgaan dat het opkomen voor een rechtvaardige behandeling van verdachten, niet impliceert dat je hen steunt in hun eventuele daden. Maar blijkbaar is dat onderscheid voor jou te moeilijk. Je beschuldiging aan mijn adres zijn dan ook totaal uit de lucht gegrepen. Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2007 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wist je ook dat diezelfde overgangsregering hulp blokkeert naar de honderduizenden vluchtelingen die er zijn sinds Ethiopië binnenviel. En dat die overheid ook beschuldigd wordt van massale schendingen van de mensenrechten tijdens de recente gevechten in Mogadishu? Dat er bovendien serieuze meningsverschillen zijn in die overgangregeringen? En dat de gevechten niet alleen tegen islamisten zijn, maar ook tegen bepaalde clans? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
en ze kunnen altijd proberen om hen inderdaad te arresteren. Zeg nu niet dat ze daar geen middelen voor hebben. Wat zou je ervan gedacht hebben indien ze bijvoorbeeld gewoon met een raket. Wel vrij lastig om personen te arresteren die op u schieten en bovendien nog gezelschap die u ook nog eens onder vuur nemen. Dus de raket was het gemakkelijkste en zo heeft men ook het bolwerk vernietigd. Citaat:
PS: men kon hem ook niet doden of arresteren tijdens zijn ambttermijn als president omdatt de oorlog door de NAVO georganiseerd was. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
De vergelijking met Milosevic is gewoon grotesk. Mijn beschuldigingen aan uw adres zijn niet uit de lucht gegrepen. Dat hebben uw postings uit het verleden vaak genoeg aangetoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||