Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2007, 05:26   #21
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Als je er gewoon op los schiet zonder meer ben je gewoon een moordernaar en was dat blijkbaar je motief. Ik denk dat velen het eerder zien als: ik wil me van kant maken en wie sleur ik mee ? Of dat nu allochtonen, familie of je buren zijn doet op dat moment er niet toe.
Ik geef ze geen ongelijk want alleen sterven is volkomen nutteloos.
Voor iedere racist blijft Van Themsche een idool, hoe je het ook draait of keert...

Ik ben er zeker van dat Hans daaruit zijn inspiritatie haalt in zijn cel.
Hij deed het voor zijn vader die oostfronter en overtuigd racist was, Hans is opgevoed met die normen en waarden dat allochtonen de vijand waren, daarom zou het ergens begrijpbaar zijn moest hij hiervoor een strafvermindering krijgen.
Wat dat blank meisje betreft is het mij een totaal raadsel, volgens de ideologie van zijn vader was daar niets mis mee. Ik denk dat dat blank kindje een vergissing was, hij kon volgens mij niet zo goed schieten.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 06:31   #22
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Volgens sommigen horen extremisten (voornamelijk rechts-extremisten) hier ook niet thuis. Dan is het ook maar normaal dat we op VB'ers gaan schieten of zo?
Volkomen normaal.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 06:39   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
En ik denken dat de media altijd racisme roepen als een autochtoon een allochtoon iets aan doet? En dat zeker voor verkiezingstijd...
Bij het VTM nieuws op zondagmiddag werd die link nochtans wel gemaakt :

Racistische Moord ? titelden ze...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 06:47   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Wat de schutter betreft , daar zal eerder een psychiater voor nodig zijn ... Niemand gaat een magazijn leegknallen om wat overlast of zo ... Dus , of die vent mankeert iets , of die vent is gewoon moegetergd.

`t zal zowel iets zijn, als sportschutter weet ge of behoort ge te weten wat ge moogt en niet moogt... ze hebben hem misschien serieus bedreigd of zo...

ik zou geen vuurwapens over straat meezeulen, zelf vanuit mijn huis naar de straat schieten zou ik niet doen, of `t moet zijn dat ze daar met een bende uw huis bestormen, dan zou ik ook zonder te verpinken schieten,... en zeker als ze binendrongen... maar zomaar op straat... nee dat maakt het moeilijk,.. natuurlijk weet ge niet wat er gebeurd is. maar zo`n bende "jongeren" kan wel heel bedreigend overkomen...

ik vraag mij trouwens af, wie het gedaan heeft, want ik ken wel wa mensen in Lokeren... (maar daar zijn geen geflipte racisten bij,)
Oud 4 juni 2007, 06:57   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik hoop dat niet elke Vb'er dit soort uitspraken ondersteunt...

Ach, het is niet hopen, het is weten. Sommige (de meeste?) Vb'ers zijn niet zoals de gekken die er op dit forum ronddwalen. En gelukkig maar.

Mijnen beste maat zijn grootvader was nen Oostfronter, mijn grootvader nen die hard vlaams nationalist, maar ons is nooit wijsgemaakt dat de rest minderwaardig is, en dat we er maar op moesten schieten... in alle vlaams nationalistische literatuur die ik al heb gelezen heb ik dat ook nooit tegengekomen...

ik vraag het me dan ook af waar we het vandaan zouden halen om een zielig figuur als een van temse te idoologiseren... in tegendeel, het is een laffe hond, het is een voorbeeld van lafheid, wie wil nu met zo`n miezerig figuur vergeleken worden.
Oud 4 juni 2007, 07:00   #26
Palladium
Burger

Palladium's schermafbeelding

Standaard

Voorstel voor Madame Onckelincx : hier is uw kans, doe vlug nog een nieuwe wijziging van de wapenwet. Alle wapenvergunningen voor Vlamingen verbieden !
Palladium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 07:01   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Alleszins onvoldoende om zomaar te beginnen schieten.
"pietje precies" was er bij...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 07:02   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Volkomen normaal.

alle extremisten ?

dit geldt dan ook voor links-extremisten ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 4 juni 2007, 07:03   #29
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Bij het VTM nieuws op zondagmiddag werd die link nochtans wel gemaakt :

Racistische Moord ? titelden ze...
zoals de broer onmiddellijk zei... tja, VTM en het blauwe fabriekje...
Oud 4 juni 2007, 07:08   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geen relletjes ontstaan achteraf... ?

Me dunkt dat ze daar gisteravond al ferm aan het samenscholen waren... ma ja die gast leeft voorlopig nog,... wacht als m toch nog het tijdige met het eeuwige wisselt...
Oud 4 juni 2007, 07:29   #31
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik vraag mij trouwens af, wie het gedaan heeft, want ik ken wel wa mensen in Lokeren... (maar daar zijn geen geflipte racisten bij,)
Daarom is't nog gene geflipte rascist hé ...
En idd , een sportschutter zou moeten weten wat een wapen is en waar het te gebruiken .
Daarom toch even wachten tot de rest van het verhaal bovenkomt ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 07:32   #32
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palladium Bekijk bericht
Voorstel voor Madame Onckelincx : hier is uw kans, doe vlug nog een nieuwe wijziging van de wapenwet. Alle wapenvergunningen voor Vlamingen verbieden !
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 07:37   #33
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hans is opgevoed met die normen en waarden dat allochtonen de vijand waren, daarom zou het ergens begrijpbaar zijn moest hij hiervoor een strafvermindering krijgen.
.
Mij lijkt uit die dossiers eerder dat hij allochtonen als vijand beschouwde toen hij werd verplicht om er mee samen te leven in de maatschappij ...
Daardoor leerde hij de "weldaden" van de multicultuur kennen ... En haten ..... Da's mijn visie ...
Wil je dergelijke zaken in de toekomst vermijden , zorg dan dat de mensen beschermd worden , minimaliseer fysiek en mentaal geweld van allochtonen niet , hoe klein of onbenullig het ook lijkt ....
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 4 juni 2007, 07:38   #34
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palladium Bekijk bericht
Willen we na de laatste steekpartijen dit weekend dan ook ineens alle aardappelmesjes verbieden ???
Eet meer rijst , of wat ???
Oud 4 juni 2007, 07:49   #35
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik hoop dat niet elke Vb'er dit soort uitspraken ondersteunt...

Ach, het is niet hopen, het is weten. Sommige (de meeste?) Vb'ers zijn niet zoals de gekken die er op dit forum ronddwalen. En gelukkig maar.
Internaut heeft hier in het verleden nog al uitspraken van bijzonder twijfelachtig allooi gedaan waarmee hij zich zelfs onder veel mede-VB'ers niet echt populair gemaakt heeft.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 07:55   #36
Palladium
Burger

Palladium's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Willen we na de laatste steekpartijen dit weekend dan ook ineens alle aardappelmesjes verbieden ???
Eet meer rijst , of wat ???
Pas op madame Laurette is hiertoe in staat .

Wel nog een bemerking :
Hans Van Temsche schoot met een jachtgeweer.
De wetgeving werd grondig herzien.
Blijkbaar werd er deze keer geschoten met een 9mm pistool.
Men zou al beginnen panikeren als je net zoals ik sportschutter bent.

Of het nu allochtonen zijn die een autochtoon afknallen, een autochtoon een allochtoon, enz... en alhoewel het 1 al wat meer in het nieuws komt dan het ander (doordenker) valt het niet goed te praten.
Spijtig genoeg weet men niet hoe men dit moet oplossen, en worden steeds de verkeerde mensen gestraft.
We kunnen alleen maar hopen dat een nieuwe regering het beter zal aanpakken !
Palladium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 07:57   #37
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Internaut heeft hier in het verleden nog al uitspraken van bijzonder twijfelachtig allooi gedaan waarmee hij zich zelfs onder veel mede-VB'ers niet echt populair gemaakt heeft.
Oef.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 08:00   #38
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Mischien is het wel hoog tijd dat men inziet dat je verantwoord kan leren omgaan met een wapen ...
Net zoals men mensen kan leren om op een verantwoorde manier met een wagen om te gaan ... Het ligt voor een groot deel aan de opleiding .
Oud 4 juni 2007, 08:06   #39
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Als je er gewoon op los schiet zonder meer ben je gewoon een moordernaar en was dat blijkbaar je motief. Ik denk dat velen het eerder zien als: ik wil me van kant maken en wie sleur ik mee ? Of dat nu allochtonen, familie of je buren zijn doet op dat moment er niet toe.
Ik geef ze geen ongelijk want alleen sterven is volkomen nutteloos.
Voor iedere racist blijft Van Themsche een idool, hoe je het ook draait of keert...

Ik ben er zeker van dat Hans daaruit zijn inspiritatie haalt in zijn cel.
Hij deed het voor zijn vader die oostfronter en overtuigd racist was, Hans is opgevoed met die normen en waarden dat allochtonen de vijand waren, daarom zou het ergens begrijpbaar zijn moest hij hiervoor een strafvermindering krijgen.
Wat dat blank meisje betreft is het mij een totaal raadsel, volgens de ideologie van zijn vader was daar niets mis mee. Ik denk dat dat blank kindje een vergissing was, hij kon volgens mij niet zo goed schieten.

10 op 10... thumbs up...

In zulk geval moet men aan de binnenzijde van het kopke gaan werken, maar niet zomaar even aan de wang trekken en buitenzetten...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 08:20   #40
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Helemaal niet.
Ik sprak in deze topic niet namens Vlaams Belang dus zie ik niet in wat het probleem is. Het is niet omdat het niet in je kraam past dat je op de man moet beginnen spelen. Als we zo beginnen dan is iedereen hier eigenlijk van twijfelachtig allooi. zeg dat tegen mitgard niet tegen mij, je vergist je van vijand
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be