![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
`t zal zowel iets zijn, als sportschutter weet ge of behoort ge te weten wat ge moogt en niet moogt... ze hebben hem misschien serieus bedreigd of zo... ik zou geen vuurwapens over straat meezeulen, zelf vanuit mijn huis naar de straat schieten zou ik niet doen, of `t moet zijn dat ze daar met een bende uw huis bestormen, dan zou ik ook zonder te verpinken schieten,... en zeker als ze binendrongen... maar zomaar op straat... nee dat maakt het moeilijk,.. natuurlijk weet ge niet wat er gebeurd is. maar zo`n bende "jongeren" kan wel heel bedreigend overkomen... ik vraag mij trouwens af, wie het gedaan heeft, want ik ken wel wa mensen in Lokeren... (maar daar zijn geen geflipte racisten bij,) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijnen beste maat zijn grootvader was nen Oostfronter, mijn grootvader nen die hard vlaams nationalist, maar ons is nooit wijsgemaakt dat de rest minderwaardig is, en dat we er maar op moesten schieten... in alle vlaams nationalistische literatuur die ik al heb gelezen heb ik dat ook nooit tegengekomen... ik vraag het me dan ook af waar we het vandaan zouden halen om een zielig figuur als een van temse te idoologiseren... in tegendeel, het is een laffe hond, het is een voorbeeld van lafheid, wie wil nu met zo`n miezerig figuur vergeleken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Voorstel voor Madame Onckelincx : hier is uw kans, doe vlug nog een nieuwe wijziging van de wapenwet. Alle wapenvergunningen voor Vlamingen verbieden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "pietje precies" was er bij...
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle extremisten ? dit geldt dan ook voor links-extremisten ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen relletjes ontstaan achteraf... ?
Me dunkt dat ze daar gisteravond al ferm aan het samenscholen waren... ma ja die gast leeft voorlopig nog,... wacht als m toch nog het tijdige met het eeuwige wisselt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En idd , een sportschutter zou moeten weten wat een wapen is en waar het te gebruiken . Daarom toch even wachten tot de rest van het verhaal bovenkomt ...
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daardoor leerde hij de "weldaden" van de multicultuur kennen ... En haten ..... Da's mijn visie ... ![]() Wil je dergelijke zaken in de toekomst vermijden , zorg dan dat de mensen beschermd worden , minimaliseer fysiek en mentaal geweld van allochtonen niet , hoe klein of onbenullig het ook lijkt .... ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eet meer rijst , of wat ???
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internaut heeft hier in het verleden nog al uitspraken van bijzonder twijfelachtig allooi gedaan waarmee hij zich zelfs onder veel mede-VB'ers niet echt populair gemaakt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Wel nog een bemerking : Hans Van Temsche schoot met een jachtgeweer. De wetgeving werd grondig herzien. Blijkbaar werd er deze keer geschoten met een 9mm pistool. Men zou al beginnen panikeren als je net zoals ik sportschutter bent. Of het nu allochtonen zijn die een autochtoon afknallen, een autochtoon een allochtoon, enz... en alhoewel het 1 al wat meer in het nieuws komt dan het ander (doordenker) valt het niet goed te praten. Spijtig genoeg weet men niet hoe men dit moet oplossen, en worden steeds de verkeerde mensen gestraft. We kunnen alleen maar hopen dat een nieuwe regering het beter zal aanpakken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mischien is het wel hoog tijd dat men inziet dat je verantwoord kan leren omgaan met een wapen ...
Net zoals men mensen kan leren om op een verantwoorde manier met een wagen om te gaan ... Het ligt voor een groot deel aan de opleiding .
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
10 op 10... thumbs up... ![]() ![]() In zulk geval moet men aan de binnenzijde van het kopke gaan werken, maar niet zomaar even aan de wang trekken en buitenzetten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sprak in deze topic niet namens Vlaams Belang dus zie ik niet in wat het probleem is. Het is niet omdat het niet in je kraam past dat je op de man moet beginnen spelen. Als we zo beginnen dan is iedereen hier eigenlijk van twijfelachtig allooi. zeg dat tegen mitgard niet tegen mij, je vergist je van vijand ![]() |
|
![]() |
![]() |