![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Verbieden van zwenshorts is zo'n beetje de idiootste regel die ze kunnen opstellen: OK, de pesters zijn, weg, maar de goede (of door hun geloof misleide, volgens sommigen onder jullie) moslims ook. Die vinden het misschien ook onzedelijk in zwembroekje te komen. Enkel de ongelovige in-naam-moslims en minder letterlijk gelovige moslims komen nog binnen.
Jippie ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie DS Nieuw zwembadreglement moest wél allochtonen weren’ ![]() Vandaag in De Standaard Citaat:
Maar NIEMAND verplicht die diepgelovigen om te gaan zwemmen tussen blote kaffermeisjes natuurlijk... in feite mogen ze dat evenmin van hun koran. Waarom volgen ze nu het éne regeltje wèl en het andere regeltje niet? (pikken van kaffers en verkrachten van kaffervrouwen is dan weer geen enkel probleem).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2007 om 21:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O ja... het land waar je op en anders kosten kunt leven, ook al doe je geen klop. En waar je meer en meer je zin kunt doen zoals in het "moederland" ,er nog bovenop. Het is de belastingbetalende autochtoon die er op zijn kop krijgt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat wel een grappig beeld geven, iedereen trg in zo'n minizwembroekjes. Ik ga geregeld zwemmen en zowat 90% van alle jongens dragen daar een short.
Ik kan mij zelfs al niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n minizwembroek heb aangehad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Als al die motherfuckerse moslims het hier zo moeilijk hebben, als ze hier zogezegd constant worden 'beledigd' enz., waarom blijven ze dan komen?
Waarom komen dan jaarlijks duizenden Marokkanen naar hier, dikwijls met valse papieren waarvoor ze veel geld betaalden? Waarom toch? Als dit land, als ons Vlaanderen dan toch zo 'racistisch' zou zijn, waarom blijven ze dan komen? Iets klopt er toch niet, of ben ik nu weer de zoveelste 'idiote' klootzak uit de achterbuurten, die niet weet waar het over gaat? Kan iemand mij uitleggen waarom al die brave sukkelaars van moslims naar dit fascistische en racistische Vlaanderen blijven komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk verplichten 960 campings 'speedo's'. Niet om moslims te treiteren maar omdat het water minder helder is en vaker moet aangevuld worden. Het gaat dus om hygiëne en financiën. Bron.