![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of geen TV meer kijken en lekker naar muziek luisteren en hier onzin uitkramen... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zoiets omtrent reclames... Als ik als kind op een morgen een aapje of footballtijger van mijn doos cornflakes op mijn tafel zou hebben zien stappen, dan was ik voor de rest van mijn leven getraumatiseerd geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja nee, dat is dan weer flauw. Hoeveel subtieler is het om in een wijk borden van SP.a en CD&V om te wisselen van tuin!
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Zeker. Frosties geven je trouwens helemaal geen tijgerkracht, dat is valse reclame. Je kan er ook niet beter van basketten. Ik ga m'n geld terugeisen.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ah, alle reclames van Nesquik zijn ook vreselijk irritant.
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat reclame enkel 's nachts uitgezonden zou mogen worden. Ononderbroken van 1 tot 6.
Met elk uur een half uur shoplijn. Veel leuker dan die stomme belspelletjes. Bovendien is de shoplijn 1 van de weinige programma's die ik -als ik er al zappend bij terecht kom- steevast volledig uitkijk. Heerlijk vind ik dat. Laatst nog een nieuw model stofzuiger gezien! Geweldig! Die zoog echt vanalles op. Met borstels aan de onderkant. Draaiende nog wel. Ik kan me vergissen maar ik dacht dat het de Ubersucker 8000 was. Ofzo Die aflevering heb ik nog maar 1 keer gezien, vandaar. shoplijn rules!! ![]() P.s. geen links naar de Alles Kan Beter-parodie please. De shoplijn kan echt niet beter.
![]() |
#29 |
|
![]() Hier hebben ze allerlei truukjes voor, ze gooien boven- en ondertonen weg en prutsen nog wat aan de pieken van de golven, dan houden ze een "zachter" signaal over dat even hard klinkt en dan kunnen ze dat versterken tot het officieel net zo hard staat als de programma's. Dan hoor je het dus harder.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ah, Philips wil niet op de fles, Philips wil ons flessen.
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het jammer dat die reclame steeds onderbroken wordt voor debiele programma's zoals Big Brother enzo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komen ooit nog wel eens EU-richtlijnen waarin wij verplicht worden om ten minste 1 uur per dag naar reclames te kijken en/of te luisteren.
Jazeker, de hypotheker!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier in België staat de limiet op 12 minuten per uur ofzo.
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch wel. Want ofwel is Philips echt wel oerstom (wat ik me niet kan inbeelden voor een bedrijf met zoveel ervaring), of anders weten ze dat ze met de productie van die tv hun verkoop zal kelderen tot een faillissement. Welke gek koopt nu in godsnaam een Philips-tv met die functie die ie niet kan afzetten terwijl er 20 andere merken voor dezelfde prijs een (meestal) evenwaardig product aanbieden ZONDER die vervelende "functie".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Spooks bijvoorbeeld, dat vind ik nog eens de moeite om te volgen. Maar voor de rest is het zoals dat liedje: Er is geen bal op den teevee! En met al die domme voetbal en tennis op Canvas... Ze kunnen daar echt beter een apart kanaal voor maken of het overlaten aan de commerciële omroepen. Ze zenden wel een rodeduivelswedstrijd uit waar compleet niks te beleven is, maar de Koningin Elisabeth wedstrijd voor piano zenden ze maar half uit en dan nog op een uur dat er geen kat meer teevee kijkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We onderbreken deze draad voor reclame
![]() ![]() Have a break .. ![]() En uiteraard ... ![]()
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() reclame probeem? de oplossing --> digicorder!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 6 juni 2007 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vroeger dacht ik dat de presentator zijn zoontje meebracht en die maar wat liet rommelen in de platenbak om muziek voor hardhorenden te vinden, maar dat zou een computerprogramma zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |