![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Vreemdelingen die op rood-bruine nazi's stemmen zijn pas echt gek.
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Het heeft iets pervers, die extreem-linkse zieltjeswinnerij van rood-bruine rasta-psychopaten bij vreemdelingen. Alsof hun religie en gebruiken zelfs ook maar compatibel zijn met stalinisme en andere genocidale waanzinnigheden.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi geschreven. Je hebt precies je middelbaar al afgemaakt.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Ach ja, de lokale nihilist moet zich wéér eens interessant maken met een nutteloze opmerking.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij een nuttige opmerking zou willen maken, gebaseerd op enig rationeel beschouwen van mijn houdig, besef je dat ik alles ben behalve een nihilist.
Het meest voor de hand liggende feit om dat te bewijzen is mijn geloof en mijn opvatting van het begrip "deugd". Het was overigens bedoeld als compliment. Gemeend. Lees wat je geschreven hebt eens luidop - klinkt echt goed.
Laatst gewijzigd door lombas : 6 juni 2007 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() niet in het russisch dus.
schande |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan je dat ook vertalen in het Pools mijn beste communisten ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van een 1ste jaarsleerling loodgieter ga je ook niet verwachten dat die je verwarmingsketel kan afstellen. Mensen die het wel willen maar nog niet kunnen verdienen ondersteuning ipv uitsluiting. Dat is het principe dat er achter schuilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reeds sinds 1929 werden de kerken, de islam en andere godsdiensten meedogenloos vervolgd. Stalin, een voormalig seminarist, had zich in zijn privé-uitspraken echter nooit kleinerend uitgelaten over de kerk. Maar omdat hij zich alleenheerser achtte, duldde hij geen God naast zich. Het marxisme-leninisme gaf hem de theoretische basis om de godsdienst in het algemeen te vervolgen. Daarvoor in de plaats kwam een persoonsverheerlijking met religieuze trekken. Op schilderijen werd Stalin afgebeeld als een Christus. Op één der schilderijen bevindt de Leider (of 'Grote Baas') zich tussen 11 aanhangers rond een tafel: een duidelijke verwijzing naar het Laatste Avondmaal.De PVDA, die Stalin nog steeds verheerlijken... is een heerlijke partij... Ook voor moslims... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 6 juni 2007 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat maakt het eens zo belangerijk om tijd en energie te steken om die integratie te bevorderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Je kan het ook omdraaien, eerst integreren en dan pas een paspoort. Zo hou je toch een stok achter de deur en heeft men tenminste een reden om te integreren.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Er zijn toch ook Berbers die het Arabisch dialect min of meer machtig zijn, dacht ik? Nu ja, het getuigt inderdaad van weinig respect misschien, afwachten of er uit die hoek reactie komt. (Misschien heeft het ook iets te maken met de eerdere contacten met AEL maar ik vermoed dat er wel een beetje onderzocht zal zijn wat de vraag beantwoordt in Schaarbeek en dat de lokale achterban van de PVDA misschien niet meteen uit 'de Berberhoek' (voor zover dat al eenduidig bestaat want zij zijn toch zeer sterk op hun autonomie gesteld?) komt?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() @Brandaan: Het taalonderwijs is niet zo toegankelijk naar ik dacht? En er wordt ook niet veel de indruk gegeven dat integratie hen welkom maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
+ integratie is een zeer ruim begrip. Wonen, werk, respect zijn zaken die daar ook bij komen zien. Ik geloof dat de verantwoordelijkheid tot integratie steeds tussen 2 partners gaat: Degenen die zich integreert, en de omgeving waarin deze zich integreert. Daarmee wil ik zeggen dat 'een stok achter de deur houden' niet de enige maatregel mag zijn om integratie te bevorderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu... Ik verwacht niet veel reactie vanuit de Berber-gemeenschap. Ze zijn het blijkbaar intussen wel gewoon om gediscrimineerd te worden. Het is altijd een probleem om andere talen te gebruiken, dan de officiële. Waarom bijvoorbeeld geen Italiaans, voor de duizenden Italianen (samen met de Marokkanen zijn zij de grootse allochtone bevolkingsgroep)? In Sint-Joost verspreidt de politie soms zelfs brieven ééntalig in het Turks. Als Koerd zit je daar dan mooi: je spreekt Koerdisch, Frans en eventueel nog Nederlands, en dan krijg je nog altijd folders in een taal die je niet begrijpt. De PVDA+ is in sommige gemeenten groot geworden door hun dokterspraktijken. De KP kreeg in bepaalde wijken een sterke aanhang, door de huizen van arme mensen aan te sluiten aan het elektriciteitsnet (illegaal, dat wel, maar ook arme mensen hebben elektriciteit nodig). Dergelijke acties ter plaatse hebben écht effect. Misschien kan PVDA+ taallessen organiseren in Schaarbeek.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |