![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik maak hier maar een afzonderlijke topic van..
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 8 juni 2007 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soms is het gemakkelijker van al het negatieve breed uit te smeren dan samen met de anderen aan het positieve te werken. Het wordt nog gemakkelijker als men er goed voor betaald wordt, een ministerpostje binnenrijven is dan zelfs niet meer nodig als men vanuit een pluchen zetel met tomaten kan gooien.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als jij het gescharrel naar ministerpostjes en politieke benoemingen "het positieve" wil noemen mag jij dat gerust van mij. Wees dan ook zo verdraagzaam om mij toe te laten hierop met een bittere galsmaak te denken aan de arme donders die hierdoor, andermaal verraden, volledig in de steek worden gelaten.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 juni 2007 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij zal het Belang niet groeien tov 2004. En waarschijnlijk achteruitgaan. Maar niet met veel. Een procentje of zo.
Laatst gewijzigd door Kaal : 8 juni 2007 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik was ooit VLD'er. Het VLD verraad aan het rechtse gedachtengoed i.v.m. migranten is onvergeefelijk (burgermanifesten 1999), en daar bovenop een anti-Vlaams beleid. Ik verkies een tripartite, en dan voortijdig op hun bek ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
A° het Vb scoort steeds beter bij vlaamse verkiezingen. gewoon omwille van het VL voorvoegsel. B° De media slooft zich uit om er kanseliersverkiezingen van te maken C° het waren uitzonderlijke omstandigheden na de veroordeling in 2004 D* de media steunt massaal de waspoeder lijst van dedecker , die in ruil geen oppositie voert tegen paars maar tegen het VB Dus als je dit alles in rekening neemt dan zou een score rond de 23 % een goed resultaat zijn. En in 2009 kan men de rekening maken tav 2004. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het Vb heeft het goed aangepakt. ze weten dat het door de hiervoor opgesomde aspecten zeer moeilijke verkiezingen worden. Maar ze hebben er goed aan gedaan niet hoog van de toren te blazen en te concentreren op 2003 en vooruitgang tav die socre. En dat is overigens de enige correcte benaderingswijze. In de perceptie vand e kiezer en de VB militant zal alles boven de 23 % zeer En ik kan j één ding verzekeren. het onafhnakelijheidstreven staat en valt met het Vb in vlaanderen; het Vb is de motor. De n-va tekent zich in in een processie van echternach waarbij men na 30 jaar zal vaststellen dat er eigenlijk niets is gebeurd maar dat de brusselse radn voor 90% in franstalige handen zal zijn. Als de n-va zegt dat het VB langs de kant blijft staan dan is dat pure demagogie want in hoboken verkiezen ze de communistische PVDA boven het VB!!! En dan was hoboken toch de uitgelezen kans om het Vb eens te tesetN? Maar zelfs er mee spreken wil de n-va niet. De n-va verschilt mijn inziens in niets van de VU in haar laaste dagen , de VU van borginon als voorzitter. En ik denk dat het einde van een partij meoilijk te verkondigen valt als blijkt dat die partij ondaks die negatieve factoren zeer moeilijk te verkondigen valt als blijkt dat ze X aantal zetels gewonnen hebben. Een sterk VB is broodnodig. Alle andere partijen zijn onderling inwisselbaar. Weet je kaal wat het einde van het Vb en het onafhankelijkheidsstreven waren geweest. Als emnd e partij ahd verkocht aan opportunistsiche materialisten alla dedecker en verstrepen. DAT whad het einde betekend van het VB. Want dat DD bereid is tota alles om aan de macht deel te nemen dat heeft hij de afgelopen 10 jaar bewezen. tegenwoordig doet men alsof maxchtsdeelname een verwezenlijking op zich is en dat gebroken beloftes er bij horen. Wel ik zie dat NIET zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
omdat ze achteruit zouden gaan in verschillende peilingen ? appelen en citroenen, maar als ze kunnen zullen ze het voorstellen als verlies das juist. Vlaamse verkiezen waren trouwens heel interessant voor het VB want de veroordeling speelde volop, het was een erg communautaire campagne (remember BHV en totaal zinloos want BHV kon niet vanuit Vlaanderen gesplitst worden....) dus het VB speelde een thuiswedstrijd. Nu het communautaire is gewoon verzwegen en net nu had het een belangrijk thema moeten zijn. Maar zoals ik al gezegd heb : het was de opdracht van het regime aan de media om het communautaire dood te zwijgen.... en de media heeft haar taak naar behoren volbracht...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() ook de cdenv speelt in deze een verpletterende vernatwoordelijkheid aangezien zij het communautaire gewoon HELEMAAL naar achter verschoven hebben!!! het bestond plots niet meer.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() CDV behoort tot het regime he Ifalco... zij hebben dat ook zo gewild. Wie controleert er de VRT denk je..... juist de Vlaamse regering he....en wie zit daar in.... juist.... need I say more ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 juni 2007 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 juni 2007 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel vreemd dat zelfs jij niet eens de moeite doet om federale verkiezingen met federale verkiezingen te vergelijken. Daarmee vergeleken gaat het VB dus nog altijd vooruit. Verhofstadt, die ook met de Vlaamse verkiezingen opkwam, en ferm verloor vergeleken met de federale van een jaar daarvoor, wilde de uitslag van 2004 toch ook niet vergeleken hebben met deze van een jaar daarvoor?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 juni 2007 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() trouwens als je de peilingen van nu vergelijkt met de peilingen van 2004... dan zie ik ... ook tav 2004 winst. Maar ozals ik eerder al zei gezienj de omstandigheden en mediamanipulatie zou een 23% al een magnifieke score zijn die gevierd zal worden en die op tandengeknars onthaald zal worden . wees maar zeker!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() bwah, alle partijen zullen winnen morgen en Vlaams Belang zal de enige partij zijn die achterop raakt en dus verliest. (tegenover 2004 weliswaar de media kennende). VLD & SPA zullen winnen tegenover de peiling, CD&V is nu al duidelijk en groen zal ook net de kiesdrempel halen. En Jurgen Verstrepen zal zelfs geen zetelke meer hebben.
Laatst gewijzigd door Blackwidow : 9 juni 2007 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Stop aub gemeenschapsverkiezingen, gemeenteraadsverkiezingen en federale verkiezingen met elkaar te vergelijken
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() 100% akkoord.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |