![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk rechts radicaal tot daar aan toe maar wat mij stoort aan gans die kliek op PI is die jodenfixatie waardoor sommigen al palestijnse vlaggen ophalen en diens politiek louter omdat die tegen het zionisme en de joden zijn. NPD zal nooit iets worden, hoe sociaal ze voor de kleine man ook moge zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, die zullen nooit serieus genomen worden. Bekijkt alleen al hun radicale aanhang, precies een bende hooligans. Op het moment dat de NPD als verzorgt en serieus overkomt, dan pas zullen doorbreken. Niet door lappen te dragen met nazi-symbolen en dergelijke in lompen en alles wat hun niet aanstaat te bedreigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Een tijd geleden was er in Leuven een kleine optocht van nsv, kvhv en vb (en misschien nog wat rechtse groepjes).
Langs de volledige stoet liep een bende kaalkoppen met bottines en lintjes rond hun arm (voorposters heb ik me laten vertellen). Ik moet zeggen dat ik vond dat die ook op een bende hooligans leken. |
![]() |
![]() |