![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Verwacht je belastingsverhogingen? | |||
Nee, ik geloof rotsvast in onze ministers! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,76% |
Ja, binnen 3 dagen na regeringsvorming |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
Ja, binnen 3 weken na regeringsvorming |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,71% |
Ja, binnen 3 maand na regeringsvorming |
![]() ![]() ![]() |
19 | 55,88% |
Ja, binnen 3 jaar na regeringsvorming |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Ik heb eerlijk gezegt geen problemen met mijn belastingen ik werk voor defensie dus jaaaaa,maar ik vind persoonlijk voor de andere mensen zoals mijn vrindin - familieleden - vrienden - kenissen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je kost van arbeid te hoog wordt substitueer je hem gewoon door een andere input in je technologie vb. machines. Dit gebeurt ook veel...Dus het is mogelijk... Iik snap (weer) niet goed waar je naartoe wilt? Weeral zo argumentatie die op weinig trekt... Natuurlijk kan je niet overal en altijd arbeid gaan substitueren dat is nogal wiedes maar ik ga gewoon staan op het feit dat jij te pas en te onpas dat woord "arbeid" gebruikt als fundering van alles... compleet fout dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Handmatig een vijs indraaien kost meer moeite dan de handeling uitvoeren met een elektrische boor. De elektrische boor maakt dat jouw arbeid efficiënter wordt, omdat je meer vijzen kan indraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
neen! je machine is gemaakt door aanderen maar dat doet er helemaal niet toe eenmaal in jou onderneming is het niet meer of niet minder dan een andere input met een prijskaartje. Je electrische boor in plaats van nen ouderwetsen schroevendraaier is dan ook wel het beste voorbeeld van technologische vooruitgang; een betere technologie (verandering in de allocatie van de inputs). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Misschien heeft deze een kleiner aandeel gekregen in de nieuwe productie etc. Maar ja waarschijnlijk zal je in vele gevallen gelijk hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik verwacht die wel. Alleen hangt het er van af; is het de CD&v dan krijgen we effectief een belastingsverhoging. Is het Open VLD , dan vinden ze wel nieuwe namen uit.
En groen! dan worden het milieutaxen.
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 10 juni 2007 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() In het programma was het programma toch ook dat ze belastingen gingen verlagen,hebben ze het gedaan NEEEEEN!!! Helaas!!
We zullen zien wat het nu gaat worden hé! 1 zaak is niet goed dat de groene er terug inzitten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Zeker, die domme belgen hebben verhofstad 8 jaar aan de sleutels van de kluis gegeven... . Een kerel die voor zijn eigen herverkiezing zijn eigen partijkas had geplunderd. Enfin, we kunnen de putten terug vullen... . Ik vraag me af hoelang het zal duren dat de vld moord en brand zal schreeuwen over onze staatsschuld.
Belgen kun je alles wijsmaken, moet hij denken.
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Leterme wachten hem geen makkelijke jaren!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gaan ze mee om een tweederde meerderheid te vormen...God behoede ons en ons portemoneeke (en de Niveaantjes) !!
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn keuze staat er niet bij:
- eindelijk een echte belastingsverlaging ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met de huidige geldstroom naar zuidelijk Belgie is het idd onmogelijk. In een onafhankelijk Vlaanderen, geen probleem evenmin als de vergrijzing, is dan probleemloos te betalen !