![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat heb ik toendertijd ook al gezegd.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mij echter ook opvalt is dat het VB in Antwerpen de grootste partij is. De gemeenteraadsverkiezingen plaatsten het VB in het verlieshoekje, terwijl Spa grote overwinnaar werd. Raar genoeg hebben blijkbaar veel SPa-ers nu weer afgehaakt en duidelijk VB gekozen. Die achteruitgang van Spa kan niet alleen door het enkel gemeentelijk stemrecht voor vreemdelingen worden verklaart, waardoor dezen nu niet mochten meedoen. Diegenen die gemeenteraad, nationale en Vlaamse VB-verkiezingen graag allemaal op één lijn plaatsen om er de achteruitgang van de partij uit af te lezen, zien dan weer geen graten in de hogere score van het VB nu vergeleken met de gemeenteraadsverkiezingen. Dan mag plots weer alleen naar de vorige nationale verkiezingen worden gekeken. Rare jongens, die statistieken-fetisjisten van links.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het gemeentelijk stemrecht voor migranten speelt hierin wel degelijk een rol. Maar ook de afwezigheid van Janssens in de moskeeën mag niet onderschat worden. Op aangeven van Janssens riepen immers zeer vele imams de vorige keer op om te gaan stemmen. Daarnaast is het zo dat bij lokale verkiezingen er per district natuurlijk tientallen allochtonen deelnemen. Die spreken persoonlijk heel veel mensen in hun gemeenschap aan. De allochtone kandidaten bij federale verkiezingen staan verder af. Bovendien kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat bij federale de allochtone kandidaten veel beter geïntegreerd en veel intellectueler zijn dan bij lokale verkiezingen. Dit roept bij hun eigen gemeenschap weerstanden op, zeker voor de vrouwelijke kandidaten. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ja ? Goh dat had geen 100% waterdichte garantie gegeven dat VB vooruit zou gaan. Voor hetzelfde geld had men nog zo een resultaat met Verstrepen erbij.
Zo een stemmenkanon is dat niet. Ik denk dat de achteruitgang naar andere factoren gezocht moet worden, voor zover die al niet gekend zijn ![]() Ik heb vertrouwen in Dewinter in co |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
verruimen: standpunt vreemdelingen lichtjes afzwakken, ook meer nadruk leggen op andere thema's |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @Ambiorix
Wat wil de afkorting zeggen op uw avatar? En waarom moeten linkse extremisten zich altijd verstoppen achter een bandana? Schrik om voor uw ideaal uit te komen? Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 25 juni 2007 om 09:52. |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Het VB komt toch van 24%? Ze hebben dus maar liefst 4% verloren...
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
verstrepen was een verbreding van het vb, binnengehaald door fdw zelf, fdw en verstrepen hadden gelijk dat ze samen groter moesten worden |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() neen ze komen van 18% , hebben dus 1% gewonnen
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() nee hoor
![]() Dit noemt men over het hoogtepunt zijn... Laatst gewijzigd door Tommm : 25 juni 2007 om 10:38. |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zucht...
Als je niets van politiek kent blijf hier dan weg of leer! |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|