![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is toch het goed bestuur waar Yves Leterme naar streeft.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hopelijk duurt de chaos dan niet te lang of excaleert hij niet en last but not least is de nieuwe orde dan werkelijk beter dan de vorige.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 11 juni 2007 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik spreek niet voor alle Vlamingen maar toch: Vlamingen willen Wallonie niet in de steek laten. Ze willen wel van de Parti Scandaleux af. Is het niet logisch dat Vlaanderen zegt: Wallonie we willen jullie écht helpen, de 2 regio's samen en we willen wel 10 miljard € afdragen maar dan mogen we ook zien hoe dit zal worden aangewend.... Beide regio's hebben er trouwens alle belang bij! En dat zit er niet in: de arrogantie van de Waalse partijen is onbeschrijfelijk. Heb je gisteren de Waalse partijbonzen gehoord op het nieuws van de CDV overwinning? Neen, Vlamingen moeten ophoesten en bakkes houden. We mogen zelfs niet helpen terwijl we kunnen bewijzen dat we de ervaring hebben want Vlaanderen doet het inderdaad wel goed! Ikzelf heb Waalse familie (Henegouwen) en wat ik tijdens familiefeesten niet moet aanhoren is gewoon maf! Wij zijn fascisten en willen Belgie kapot, laten Wallonie in de steek. Eén keer heb ik geprobeerd om hierin een gesprek aan de gang te brengen. Dat heeft me snel dik gespeten ![]()
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Ik wil gerust Wallonie helpen en solidair zijn. Maar als ik zie dat het gedoneerde geld alleen maar misbruikt wordt, tja, dan mag die solidariteit snel stoppen. Onderzoeken hebben ook al aangetoond dat deze solidariteit niet eens Wallonië helpen. Als je bvb 2000€ in de maand krijgt om thuis te zitten, ga ik me ook niet zo hard motiveren om zelf werk te gaan zoeken, ik zal op m'n gemak thuis blijven zitten.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, tijdens paars heeft hij tenminste in Mechelen twee appartementen (volledig naakt) kunnen kopen aan de spotprijs van 550.000 euro... Dan kan paars toch zo slecht niet geweest zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() precies! Yves Desmet zou beter zelf in de politiek gaan ipv hoofdredacteur te zijn. Absolute objectiviteit bestaat niet, maar Desmet maakt het toch wel erg bont als hoofd van een krant die neutraal beweert te zijn.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Fantastische analyse!
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves Desmet ZIT van kop tot teen in de politiek.
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 11 juni 2007 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt helemaal!
Labyrint kent haar pappenheimers omdat ze er zelf toe behoort. Haar volk blijft liever een bedelaarsvolk dat zich door Vlaanderen laat onderhouden.
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet geweldig frustrerend zijn om als dergelijk groot intelectueel zich onder het plebs te moeten begeven, om uw dagelijkse gazet te gaan kopen of uw brood te gaan halen bij den bakker, ... Ik heb de indruk dat onze raad van wijzen in een persoon, serieus verschoten is van den uitslag, ... |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verzuring ligt er in alle geval vingerdik op.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Volgens mijn informatie uit het Antwerpse begint in bepaalde kringen van het VB aldaar de verzuring de kop te steken.
Dat is ook begrijpelijk. Weer een X-aantal jaren veel willen maar niets kunnen. Laatst gewijzigd door system : 11 juni 2007 om 10:24. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 | |
|
![]() ja, maar hij zou veel eerlijker zijn met zichzelf en met de Vlamingen, moest hij effectief zich verkiesbaar stellen en uiteraard stoppen met journalist te zijn. Deze rode opperführer is alleen geschikt als hoofdredacteur van het SP.A-partijblad
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Desmet moet niet zoveel verdriet hebben, zijn partij VLD zal nog wel in de regering zitten.
|
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Belastingsverlaging?????? Veel beloven en weinig geven doet zotten in vreugde leven. Het enige wat paars gedaan heeft is creatief geweest in het woordgebruik. Nieuwe belastingen werden gewoon anders genoemd. Nog iemand een zorgkas? Een verplichte overstromingsverzekering? Clicksysteem op brandstofprijzen? De enige belastingsverlaging is het afschaffen van de 2 hoogste schalen. En da's maar een doekje voor het bloeden. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 juni 2007 om 13:09. |
|||
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, de keuze in Wallonië voor de mR toont duidelijk aan dat de Walen een andere en hopelijk meer verantwoordelijke, meer ondernemingsgezinde koers willen varen. En net nu er veranderingen in het zicht zijn draaien de Vlamingen weer het stuur om .........
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |