![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik al meermaals meegemaakt.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk langs de andere kant niet dat jij met je Belgische vlagjes op je auto veel kans loopt dat ze in Knokke je ruiten ingooien, zoals een kennis van lomeanor (met een VL-zelfklever achterop) het eens meemaakte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() - Mensen die te hard rijden
- mensen die bumperkleven, met lichten flitsen of rechts pinken als je je wel aan de snelheidslimiet houdt. - mensen die tegen een slakkegangetje voor je inrijden - richtingaanwijzers niet gebruiken - hardrijders die op hun rem gaan staan voor elke auto die in de berm staat
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Knokke is dat niet zo een waals gat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ondervind over het algemeen niet meer hinder met mensen met een VL-sticker. Al rijdt er in Hasselt wel eentje rond met een opel en twee VL-stickers die me al twee maal de pas heeft afgesneden...
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 12 juni 2007 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() pffff ik blijf erbij dikke zever! In knokke; wie zou dat doen? Nuja laat niet weg dat ik zo mannekes met de VL sticker ook meestal aankijk van "meneer heeft frustraties?"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil m'n wagen niet in Dilbeek parkeren, u weet wel, daar waar Vlamingen thuis zijn en anderen niet...
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo, nieuw brandmerk gevonden? Na racist, mestkever, mentaal gehandicapte... nu ook 'gefrustreerde'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondenkbaar is het niet, vrienden van me hebben het reeds voorgehad.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 12 juni 2007 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen die, terwijl jij aan 125kmpu op het tweede/derde rijvak een/twee vrachtwagens aan het voorbijsteken bent, op minder dan 5 meter achter je aan komen plakken.
Mensen die zonder richtingsaanwijzer plots voor je neus duiken. Mensen die in de file staan en weigeren om verkeer uit een zijstraat te laten invoegen. Mensen die 60kmpu rijden waar je 90kmpu mag en waardoor je een hele file achter je aan krijgt met auto's die proberen voorbij te steken op de meest onmogelijke plaatsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan mensen die uren aan het "voorsteken" zijn op het meest linkse rijvak... En zij maar zeker dat ik dan met mijn klein otoke op vijf meter van hen ga staan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je bedoelt dat je niet aan 90kmpu een vrachtwagen moet voorbijsteken... dat hangt er maar net van af of er drie of twee rijstroken zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Herhaling 50" betekent, ge moogt vanaf hier maar 50, en die regel blijft gelden na de volgende kruispunten. Zoals ge misschien weet geldt een snelheidsbeperking tot het volgende kruispunt, en moeten daar dus een nieuw bord zetten. Met dat "herhaling" bord vermijden ze dat ze op elk kruispunt een nieuw bord moeten zetten. "Herhaling 50" betekent dus NIET "dit is een herhaling van een eerder "50" bord". |
|
![]() |
![]() |