![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat Jurgen Verstrepen er niet goed aan doet kiezers van het VB af te pakken, hij zou beter wat meer naar de andere kant kijken. Want het VB kan nog een belangrijke bondgenoot zijn in Vlaanderen.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Verstrepen is in een overwinningsroes en denkt nu dat hij met LDD Vlaanderen gaat redden van de ondergang. Tsja, laat hem maar wat uitrazen, verzuurd zijn, doet geen zeer hoop ik.
![]() |
#23 |
|
![]() Da kieke is van mijn geboortedorp, en geloof me het is ne paljas, simpel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Wanneer mogen we de site van Yuppie toevoegen aan de lijsten van Blokwatch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Jean-Marie Dedecker hoor je niet zoveel fulmineren tegen Vlaams Belang. Dedecker is een veel slimmer en beter politicus dan de hond Verstrepen ooit zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Verstrepen vond ik vroeger best een toffe gast, ook al was en ben ik het niet eens met zijn gedachtengoed en ik begreep min of meer zijn overstap, maar al die naschopperij toont weinig klasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Toch wel hoor. Alleen moet het terechte kritiek zijn en niet van gefrustreerde overlopers als Jurgen Verstrepen of Lucien Decoorne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Het heeft het hem toch maar gelapt. En de meeste onder u gaven de LDD 2�*3%. Dus voor de kansen op slagen moest hij het niet doen. Ik denk dat er een beetje jalousie is ten aanzien van Verstrepen door aanhangers van een bepaalde partij. Ik ga niet zover om te spreken van haat en nijd vanwege deze ontgoochelde kiezers.
Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2007 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In boerentaal gezegd : vaarzenkalf. Maar ik zou vragen, 'Wat voor een ezelin......'
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Een mens die een andere mens een hond noemt, bewijst alleen maar wie hij is en niet wie hij hoort te zijn.
Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2007 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien omdat het TEGEN het VB is? Vrije meningsuiting werkt in twee richtingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() misschien kan hij zijn vrije meningsuiting ook eens gebruiken om oppositie te voeren tegen de systeempartijen.
En respect tonen voor diegenen die hem uiteindelijk gelanceerd hebebn ind e politiek en die zeer hoffelijk gebleven zijn in de campagne. Maar verstrepen weet verdomd goed dat je scoort ind e linkse media door op het Vb te kappen. Wat heeft hij allemaal niet liggen spuien. postjesjagers , geldwoleven. komaan een annemans kon bij VLD en CdenV minister worden. Een dillen weigerde gewoon pootjes te geven aan le roi. geen postjesjagers maar idealisten. Zonder het VB zat verstrepen misschien ergen glazen te wassen of ergens op een regionale radio. En ik ben trowuens een luisteraard van het eerste uur van zijn programma's en ik vond toen al dat hij poeslief was voor links . Ook schuimde hij toen alle spa feestjes af. ik kan nog altijd niet vatten waarom men hem ooit die kans gegeven heeft. maar wie niet horen wil moet voelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Verstrepen maa kritiek leveren. Soms kan je daar van leren ook !
Verstrepen doet zoals velen die het nest verlaten hebben : natrappen, de vuile was buiten hangen, minder mooie kantjes van de partij en minder frisse verhaaltjes naar buiten brengen. Eén ding is zeker LDD en Vlaams Belang zullen de CD&v moeten helpen om BHV te kunnen splitsen ! CD&v zal veel steun moeten krijgen om de rest van haar wensen en dromen te helpen realiseren, zowel van Vlaams Belang en LDD ! Op de VLD en zeker SPa zullen ze niet veel moeten rekenen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch dit : LDD heeft de rol goed gespeeld van de underdog ! Net zoals Vlaams Blok na de veroordeling (nu Belang) in 2004 ! Velen vonden de veroordeling onterecht en het werd een grootse overwinning ! Vele duizenden hebben nog in het stemlokaal gekozen voor LDD uit sympathie, protest tegen de rest... Dat kost ook het Vlaams Belang zeker 3 % !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Een stem voor LDD of eentje voor het belang is dan ook maar een nuancering hé.
LDD is een zeer aantrekkelijke lijst... zelfs voor iemand met sympathieen voor Vlaams Belang. Het is imo dus verkeerd dat Verstrepen pathalogisch blijft kritiek geven. Dedecker is daar veel verstandiger in, die richt zijn pijlen naar waar ze echt moeten... paars en vooral OpenVLD
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 12 juni 2007 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2007 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 12 juni 2007 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() ² je was me voor