Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2007, 16:32   #21
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Jurgen Verstrepen er niet goed aan doet kiezers van het VB af te pakken, hij zou beter wat meer naar de andere kant kijken. Want het VB kan nog een belangrijke bondgenoot zijn in Vlaanderen.
Oud 12 juni 2007, 16:32   #22
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Verstrepen is in een overwinningsroes en denkt nu dat hij met LDD Vlaanderen gaat redden van de ondergang. Tsja, laat hem maar wat uitrazen, verzuurd zijn, doet geen zeer hoop ik.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 17:57   #23
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Da kieke is van mijn geboortedorp, en geloof me het is ne paljas, simpel.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 18:11   #24
C.C.
Burger

Standaard

Wanneer mogen we de site van Yuppie toevoegen aan de lijsten van Blokwatch ?
C.C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 18:16   #25
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Jean-Marie Dedecker hoor je niet zoveel fulmineren tegen Vlaams Belang. Dedecker is een veel slimmer en beter politicus dan de hond Verstrepen ooit zal zijn.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 18:16   #26
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Verstrepen vond ik vroeger best een toffe gast, ook al was en ben ik het niet eens met zijn gedachtengoed en ik begreep min of meer zijn overstap, maar al die naschopperij toont weinig klasse.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 18:17   #27
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Oeh! Er komt kritiek op het Groote Vlaemsch Belang! Oeh! Daar kunnen we niet mee om...
Toch wel hoor. Alleen moet het terechte kritiek zijn en niet van gefrustreerde overlopers als Jurgen Verstrepen of Lucien Decoorne.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 18:20   #28
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carelski Bekijk bericht
Ochja, Verstrepen denkt van zichzelf dat hij het grootste politieke talent ooit is. Die man is veel te vol van zichzelf.
Laat hem gewoon zijn ding doen en in 2009 zien we wel.
Het heeft het hem toch maar gelapt. En de meeste onder u gaven de LDD 2�*3%. Dus voor de kansen op slagen moest hij het niet doen. Ik denk dat er een beetje jalousie is ten aanzien van Verstrepen door aanhangers van een bepaalde partij. Ik ga niet zover om te spreken van haat en nijd vanwege deze ontgoochelde kiezers.

Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2007 om 18:20.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 19:45   #29
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wat voor een kalf is die Vera Dua

"Ja, en ze hebben niets anders dan simpele oplossingen voor moeilijke problemen, zoals meneer Dedecker"...

Dedecker vraagt: "Wat voor simpele oplossingen? Heb je daar een voorbeeld van? Kerncentrales openhouden?"

-Tafel grinnikt even

Vera Dua valt even in herhaling.

Dedecker vraagt het opnieuw

Vera Dua: "schei uit"

In boerentaal gezegd : vaarzenkalf.
Maar ik zou vragen, 'Wat voor een ezelin......'
Oud 12 juni 2007, 20:17   #30
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Jean-Marie Dedecker hoor je niet zoveel fulmineren tegen Vlaams Belang. Dedecker is een veel slimmer en beter politicus dan de hond Verstrepen ooit zal zijn.
Een mens die een andere mens een hond noemt, bewijst alleen maar wie hij is en niet wie hij hoort te zijn.

Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2007 om 20:17.
Oud 12 juni 2007, 20:18   #31
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
verstrepen blijft kappen op het VB....
http://www.jurgenverstrepen.be/
Boukaert" ik ben blij dat de de ontbidning van het Vb is ingezet..."
End Dedecker gaat pootjes geven aan de koning.

DE PAARSE SCHIJNlijst toont zijn ware aard.

Wel ik zal één ding zeggen. ik en mij familie zullen nooit op een lijst stemmen waar die paarse hypocrieten van LDD iets mee te maken hebben.
Voor iemand die zo voor een partij is die vrije meningsuiting hoog in het vaandel voert, trek je wel fel van leer tegen iemand die zijn mening verkondigt.

Misschien omdat het TEGEN het VB is? Vrije meningsuiting werkt in twee richtingen.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 20:21   #32
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Voor iemand die zo voor een partij is die vrije meningsuiting hoog in het vaandel voert, trek je wel fel van leer tegen iemand die zijn mening verkondigt.

Misschien omdat het TEGEN het VB is? Vrije meningsuiting werkt in twee richtingen.
Zeer juist.
Oud 12 juni 2007, 20:25   #33
ilfalco
Minister-President

Standaard

misschien kan hij zijn vrije meningsuiting ook eens gebruiken om oppositie te voeren tegen de systeempartijen.

En respect tonen voor diegenen die hem uiteindelijk gelanceerd hebebn ind e politiek en die zeer hoffelijk gebleven zijn in de campagne.

Maar verstrepen weet verdomd goed dat je scoort ind e linkse media door op het Vb te kappen. Wat heeft hij allemaal niet liggen spuien. postjesjagers , geldwoleven. komaan een annemans kon bij VLD en CdenV minister worden.

Een dillen weigerde gewoon pootjes te geven aan le roi.

geen postjesjagers maar idealisten. Zonder het VB zat verstrepen misschien ergen glazen te wassen of ergens op een regionale radio.

En ik ben trowuens een luisteraard van het eerste uur van zijn programma's en ik vond toen al dat hij poeslief was voor links . Ook schuimde hij toen alle spa feestjes af.

ik kan nog altijd niet vatten waarom men hem ooit die kans gegeven heeft. maar wie niet horen wil moet voelen.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 20:25   #34
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Laat Verstrepen maa kritiek leveren. Soms kan je daar van leren ook !

Verstrepen doet zoals velen die het nest verlaten hebben : natrappen, de vuile was buiten hangen, minder mooie kantjes van de partij en minder frisse verhaaltjes naar buiten brengen.

Eén ding is zeker LDD en Vlaams Belang zullen de CD&v moeten helpen om BHV te kunnen splitsen !

CD&v zal veel steun moeten krijgen om de rest van haar wensen en dromen te helpen realiseren, zowel van Vlaams Belang en LDD ! Op de VLD en zeker SPa zullen ze niet veel moeten rekenen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 20:33   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het heeft het hem toch maar gelapt. En de meeste onder u gaven de LDD 2�*3%. Dus voor de kansen op slagen moest hij het niet doen. Ik denk dat er een beetje jalousie is ten aanzien van Verstrepen door aanhangers van een bepaalde partij. Ik ga niet zover om te spreken van haat en nijd vanwege deze ontgoochelde kiezers.
Peilingen zijn voor wat ze waard zijn... niet veel !

Toch dit : LDD heeft de rol goed gespeeld van de underdog ! Net zoals Vlaams Blok na de veroordeling (nu Belang) in 2004 ! Velen vonden de veroordeling onterecht en het werd een grootse overwinning ! Vele duizenden hebben nog in het stemlokaal gekozen voor LDD uit sympathie, protest tegen de rest... Dat kost ook het Vlaams Belang zeker 3 % !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 20:37   #36
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht

Toch dit : LDD heeft de rol goed gespeeld van de underdog ! Net zoals Vlaams Blok na de veroordeling (nu Belang) in 2004 ! Velen vonden de veroordeling onterecht en het werd een grootse overwinning ! Vele duizenden hebben nog in het stemlokaal gekozen voor LDD uit sympathie, protest tegen de rest... Dat kost ook het Vlaams Belang zeker 3 % !
Niet helemaal mee eens, er zijn veel meer factoren dan jij hier aanhaalt. Ik verwacht in de toekomst trouwens nog meer stemmen van mensen die nu niet gedurft hebben, omdat ze dachten dat hun stem onder de kiesdrempel ging belanden.
Oud 12 juni 2007, 20:38   #37
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Een stem voor LDD of eentje voor het belang is dan ook maar een nuancering hé.

LDD is een zeer aantrekkelijke lijst... zelfs voor iemand met sympathieen voor Vlaams Belang.

Het is imo dus verkeerd dat Verstrepen pathalogisch blijft kritiek geven. Dedecker is daar veel verstandiger in, die richt zijn pijlen naar waar ze echt moeten... paars en vooral OpenVLD

Laatst gewijzigd door Raven : 12 juni 2007 om 20:39.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 20:39   #38
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht

Ik ben daar niet zo zeker van. Het heeft het VB stemmen gekost dat is zo. Maar het heeft vooral de VLD en in mindere mate SPa stemmen gekost. En zelfs (naar het schijnt) zijn er enkele groene stemmen geweest die naar de LDD zijn gegaan.

Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2007 om 20:40.
Oud 12 juni 2007, 20:42   #39
maarte
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Een stem voor LDD of eentje voor het belang is dan ook maar een nuancering hé.

LDD is een zeer aantrekkelijke lijst... zelfs voor iemand met sympathieen voor Vlaams Belang.

Het is imo dus verkeerd dat Verstrepen pathalogisch blijft kritiek geven. Dedecker is daar veel verstandiger in, die richt zijn pijlen naar waar ze echt moeten... paars en vooral OpenVLD
Jij kan dat misschien wel vinden de LDD'ers zelf denken daar wel lichtelijk anders over. LDD heeft volgens mij trouwens weinig VB stemmen afgesnoept, maar wel veel van VLD en SPA. Ik dacht dat één of andere prof dat op de Vrt ook bevestigde.

Laatst gewijzigd door maarte : 12 juni 2007 om 20:43.
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 20:42   #40
maarte
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik ben daar niet zo zeker van. Het heeft het VB stemmen gekost dat is zo. Maar het heeft vooral de VLD en in mindere mate SPa stemmen gekost. En zelfs (naar het schijnt) zijn er enkele groene stemmen geweest die naar de LDD zijn gegaan.
² je was me voor

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be