![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt gewoon een grote muil, ik hoop waarlijk dat jij eens op de fles gaat. We gaan dan eens tranen zien van onze zelfstandige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voorspel een "hete herfst" op sociaal vlak.
![]()
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik hoop op een heruitgave van de stakingen tegen de Eenheidswet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik zeg dat. Over wie jij het hebt, weet ik niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ja, natuurlijk. Liberalen moeten ook eens voelen hoe het is om in het verliezende kamp te zitten, moeten niet altijd dezelfde zijn die gepakt worden in hun bestaansvoorwaarden. We leven hier niet in lalaland, je hebt een bende klootzakken van bazen en een grote massa arbeiders met een ei in hun gat voor de toekomst, dat is de realiteit en niets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat gezegd? De belangen van alle partijen moeten behartigd worden; niet alleen die van de onderneming.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Als je op de statement "dat is niet goed voor de onderneming" enkel als reactie geeft dat het wel goed is voor de werknemers en dat dat het belangrijkste is, dan pleit je niet bepaald voor de belangen van beide partijen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Mooi zo; je hebt dus eigenlijk geen argumenten voor je standpunten.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
En dan dezelfde idiote zever uitslaan als chipie? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zijn ze niet in evenwicht in het nadeel van de werknemer. De vakbondsvertegenwoordiging vanaf 50 i.p.v. vanaf 100 werknemers brengt de balans weer terug een klein tikkeltje meer in evenwicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() gaat de staking in charleroi ook over maaltijd checques?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat jij het dan ook eens mag meemaken dat je een paar duizend km`s van huis staat en het weekend met uw kinderen wilt doorbrengen maar dat die fucking bonden weer eens de reizigers pesten, ... over de kostprijs van uw ticket en het transport naar de luchthaven , zwijgen we nog , ... Dat ze stiptheidsacties houden of reizigers gratis doorlaten of whatever, maar kloot de mensen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet te ver doordenken he ![]() ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 juni 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |