Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2007, 19:57   #21
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Doet me denken aan deze draad, die ondertussen ook al bijna een half jaar stilgevallen is.
Ik had beter niet op de link geklikt, want ik werd op de laatste pagina weer geconfronteerd met de bedenkelijke posts van Salmonella. Gelukkig maar dat we die hier tegenwoordig niet vaak meer zien...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 20:01   #22
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

En ik snap nog steeds niet wat hem zo speciaal maakte:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Tough luck, maar een been is er niet mee gebroken.
Aanpassen of opkrassen is het devies.
Uitgevonden door uw collega's flaminganten uit een ver verleden.
Toon nu maar eens dat ge konsekwent zijt en begin maar uw Franse grammaire bij te spijkeren.
Je
Tu
Il
Nous
Vous
Ils

Leer eens inschatten wat écht van belang is.
Een taal is maar een middel.
Zelfs Waalse mongolen leren Frans.
Dan moet gij het toch ook kunnen?
Oud 14 juni 2007, 20:15   #23
Heftruck

Standaard

Staafje, kom terug.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 22:49   #24
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

komaan staafje...laat je niet smeken bro...
Oud 14 juni 2007, 23:58   #25
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

ik eerlijk gezegd niet omdat Superstaaf bij het andere kamp hoort, de belgicisten.
Die kerel kan gerust plezant zijn maar ik ben altijd voorstander geweest van meer VB hier. Niet radicaal zoals PI maar wel de verhoudingen. Gelukkig treden de meeste notoire Blok bashers vroeg of laat af, zoals ThePiano. Ik ben er van overtuigd dat een linkse vroeg of laat het afbolt omwille van constante links-rechts stellingen en aanhoudend geplaag. Eens ze je negeren, heb je gewoon vrij spel.

SuperStaaf was bij momenten erg irritant met zijn overdreven belgicistisch zeverderij want daar kwam het uiteindelijk op neer. SuperStaaf stond gelijk aan een man die vocht tegen het internet seperatisme maar er uiteindelijk aan onderdoor ging. Wij geloven allemaal in deze Europese beschaving die blank is.
Ook Blokwatch is gestopt met zijn dagelijkse persmededelingen, wsl wegens geen nut, ik vraag me af wie dagelijks zoveel tijd had dat allemaal te lezen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 06:41   #26
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
ik eerlijk gezegd niet omdat Superstaaf bij het andere kamp hoort, de belgicisten.
Die kerel kan gerust plezant zijn maar ik ben altijd voorstander geweest van meer VB hier. Niet radicaal zoals PI maar wel de verhoudingen. Gelukkig treden de meeste notoire Blok bashers vroeg of laat af, zoals ThePiano. Ik ben er van overtuigd dat een linkse vroeg of laat het afbolt omwille van constante links-rechts stellingen en aanhoudend geplaag. Eens ze je negeren, heb je gewoon vrij spel.

SuperStaaf was bij momenten erg irritant met zijn overdreven belgicistisch zeverderij want daar kwam het uiteindelijk op neer. SuperStaaf stond gelijk aan een man die vocht tegen het internet seperatisme maar er uiteindelijk aan onderdoor ging. Wij geloven allemaal in deze Europese beschaving die blank is.
Ook Blokwatch is gestopt met zijn dagelijkse persmededelingen, wsl wegens geen nut, ik vraag me af wie dagelijks zoveel tijd had dat allemaal te lezen.
Verdomme Internaut...als je goed geïnformeerd was zou je weten dat het net Superstaaf was die de grootste tegenstander van Triangeldinges(piano) was...het is door zijn doortastend optreden en zijn herhaaldelijke dieptedebatten dat piano met de staart tussen de benen is gaan lopen.
Man man...ik begrijp sommige mensen niet hoor...het was net dat genie van Staaf dat er voor gezorgd heeft dat ziekelijke mensen als een piano afhaakten..
Hij had gemakkelijk kunnen achteroverleunen in zijn zetel en lachend waarnemen hoe piano elke rechtse reflex bezoedelde..
Ikzelf stond diametraal tegenover het royalistische discours van staaf...maar hij bracht het met zoveel brio dat ik er echt van genoot.

Wat ik ook al niet begrijp is dat jij blijkbaar een forum wil van exclusief rechtse en republikeinse masturbatie...man man...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 juni 2007 om 06:42.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 07:09   #27
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Verdomme Internaut...als je goed geïnformeerd was zou je weten dat het net Superstaaf was die de grootste tegenstander van Triangeldinges(piano) was...het is door zijn doortastend optreden en zijn herhaaldelijke dieptedebatten dat piano met de staart tussen de benen is gaan lopen.
Man man...ik begrijp sommige mensen niet hoor...het was net dat genie van Staaf dat er voor gezorgd heeft dat ziekelijke mensen als een piano afhaakten..
Hij had gemakkelijk kunnen achteroverleunen in zijn zetel en lachend waarnemen hoe piano elke rechtse reflex bezoedelde..
Ikzelf stond diametraal tegenover het royalistische discours van staaf...maar hij bracht het met zoveel brio dat ik er echt van genoot.
Ik herinner me ook dat Superstaaf hier op dit forum een fanatiek tegenstander van het CGKR was.

Citaat:
Wat ik ook al niet begrijp is dat jij blijkbaar een forum wil van exclusief rechtse en republikeinse masturbatie...man man...
In dat opzicht verschilt dit zelfs niet veel van wat Raf voor ogen heeft, want die wil net het omgekeerde: een forum waar de linkerzijde elkaar exclusief lintjes kan toegooien en iedere dissidente stem maar gecensureerd moet worden.
Oud 15 juni 2007, 07:34   #28
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Daarom ben ik zo vrij om eens te informeren of het niet mogelijk was om iets te organiseren om Superstaaf terug aan boord te krijgen.
...
Kan iemand mij hierbij helpen?
Zeker.
Twee manieren:
ofwel affronteert ge hem zodanig dattem ni anders kan dan hier komen replikeren; Termen als 'hardleers', 'tsjeefs' zijn hier bij eclatante ammunitie.
Ofwel koopt ge 'm om: mits een fatsoenlijke financiële bijdrage zal SrS wel bereid gevonden worden om hier af en toe een berichtje te komen placeren.
Voor de geïnteresseerden: via pm kunnen jullie mijn , - *kuch* zijn bedoel ik - rekeningnummer krijgen.
Attentie: indien de overgemaakte sommen niet voldoende blijken te zijn, SrS is een dure vogel, worden die niet teruggestort, zenne.
Oud 15 juni 2007, 07:54   #29
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Heeft me het Brov leren kennen, is trouwens één van de weinige forumers waar ik echt iets van op heb gestoken.
Oud 15 juni 2007, 08:41   #30
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Heeft me het Brov leren kennen, is trouwens één van de weinige forumers waar ik echt iets van op heb gestoken.
Ik kan mij niet van de mening ontdoen dat hij niemand onberoerd heeft gelaten.
Wat ik van die vent hier heb opgestoken...tssss
Maar wat mij vooral raakte was zijn gave om in het heetst van de strijd steeds en steeds opnieuw met rake, gefundeerde of geniale intellectuële pirouettes uit te halen zodat je alleen al door zijn gentlemanslike genie "in shock and awe" verkeerde.
Oud 15 juni 2007, 13:40   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Hoe komt het eigenlijk dat hij er niet meer is?
Wat houdt je tegen het hem te vragen via pb?
Niemand weet er immers het fijne van.
Oud 15 juni 2007, 13:43   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk bericht
Ach ja, die goeie ouwe tijd, toen dit forum nog kleinschalig was en er niet teveel gewauweld werd. Maar ja, als nou iederéén weggaat, blijft er helemaal niks meer over. Dus trugkomme, stelletje watjes!
Daar zeg je zoiets.....
Oud 15 juni 2007, 13:44   #33
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht

Nog meer? Het zijn er al een 50%
Oud 15 juni 2007, 13:45   #34
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Staafje, kom terug.
Een SUPER staafje! stel je voor!

Alle gekheid op een stokje, ik mis em ook wel. Altijd recht door zee, een mening waar je het mee oneens kon zijn, maar waar je geen speld tussen kreeg...

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 13:55   #35
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Idd, ik denk dat verschillende forummers dankzij superstaaf geïnformeerd zijn over wat democratie echt betekent, en het verschil met ons huidig particratisch stelsel.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 14:38   #36
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Ik mis Paulus ook, al weet ik niet of ik 'm eigenlijk nog heb meegemaakt in zijn actieve Politics.be-periode.
Oud 15 juni 2007, 17:12   #37
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Nog meer? Het zijn er al een 50%
Deze keer moet ik je gelijk geven. Een forum met louter gelijkgestemde geesten is een saaie bedoening. Ik spring zo af en toe eens binnen op politicsinfo.net als de boel hier weer eens plat ligt en ik moet zeggen dat er daar niet echt veel van geanimeerde 'discussies' in huis komt. Idem voor een forum als Kifkif, eigenlijk.
Oud 15 juni 2007, 19:45   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Idd, ik denk dat verschillende forummers dankzij superstaaf geïnformeerd zijn over wat democratie echt betekent, en het verschil met ons huidig particratisch stelsel.
Dat was idd de grote verdienste van Superstaaf.
Het is wel vermoeiend om altijd weer van voor af aan te beginnen, en effenaf ontmoedigend om je energie in fascistisch links te blijven steken.
Oud 15 juni 2007, 20:13   #39
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Ik mis Paulus ook, al weet ik niet of ik 'm eigenlijk nog heb meegemaakt in zijn actieve Politics.be-periode.
Nog heel recent was ie hier:

http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=10

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 20:20   #40
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat was idd de grote verdienste van Superstaaf.
Het is wel vermoeiend om altijd weer van voor af aan te beginnen, en effenaf ontmoedigend om je energie in fascistisch links te blijven steken.
Een vijand als het aankwam op communautair vlak, een medestrever als het aankwam op democratie. Hij was ook consequent. Je kon in een verhitte discussie met hem zijn waar de vonken afschoten in 1 thread over pakweg het koningshuis en in een andere thread was ie je beste compagnon in de strijd tegen "democraten" die heilige schrik hebben van democratie.

Op den duur liet ik zijn reacties op communautair gebied gewoon links (no pun intended) liggen omdat het toch niets hielp, maar als het over democratie ging en meer bepaald directe democratie, dan bood ik hem graag mijn zwaard aan om de democratische dictators te bevechten.

Jammer enkel dat ik er nooit ben in geslaagd hem te doen beseffen dat democratie (zijn strijdpunt) en troonserfopvolging nog haakser op mekaar staan dan zwart en wit, dan Freya en Sleeckx, dan Hitler en Jim Morrison. Soms had ik de indruk dat dat plekje in zijn brein beschadigd was als enige in een anders vrij duidelijk hoogbegaafd en redelijk gezond (voor een belgicist dan toch) verstand

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be