![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Op wie zou je nu stemmen als je kon veranderen? | |||
CD&V-NVA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
12 | 38,71% |
open VLD |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,90% |
SP-A |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
LDD |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,90% |
groen! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
blanco |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Daar ligt nu net de bestaansreden van het VB (Egmontpact ging niet ver genoeg). Citaat:
Knack: Bent u bereid om in een coalitie te stappen. DEDECKER: Alles kan. Knack: Het worden moeilijke regeringsonderhandelingen, zeker als de formateur voor een tweederdemeerderheid gaat. Dan zouden ze de LDD wel eens nodig kunnen hebben. DEDECKER: En weet u wat daar zo tof aan is? Dat is mijn probleem niet. (Lees: Ik ga N-VA niet zomaar depanneren, ze zullen moeten betalen.) |
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met of zonder het VB.
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Binnen 20 jaar... misschien. Nu zeker niet. Vergeet het, VB steunt de staatshervorming niet.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige wat wij flaminganten willen, is dat proces zo snel mogelijk voltrekken. Hoe langer een scheiding duurt, hoe pijnlijker en duurder ze wordt. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Ik zou hetzelfde stemmen (MR in de Senaat = PS buiten -hoop ik). VLD in de Kamer.