![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een liberaal, geen libertair. En jij maakt imo dezelfde fout als libertariërs. We redeneren er maar theorethisch op los en kijken niet naar de praktijk. Citaat:
![]() Maar ja, als je maar PvdA en CAP tekstjes kunt verspreiden, zeker? ![]() Probeer het nu eens aan te tonen. Eens kijken waar we dan staan. |
||
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. En wat zou dat schelen, 800 000 poolse arbeiders? Des te beter voor de Engelse economie. Edit: Indien er correcte formaliteiten zijn, natuurlijk. Ik heb geen flauw idee hoe de Engelsen die toestroom hebben opgevangen. Allemaal direct een werkloosheidsuitkering geven zal idd nefast zijn voor uw economie. Dat moet je dan ook niet doen. Citaat:
Citaat:
Wat ik wel heb is dat ik zelf kan kiezen wat ik leuk vind en wat niet op het cultureel vlak. Net zoals andere mensen dat ook doen, die hier komen wonen. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 17 juni 2007 om 16:17. |
|||
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit nochtans met beide pootjes in de bouwwereld.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op zijn minst de volgende punten:
1. waterdichte immigratiestop; 7. afschaffing ontwikkelingshulp; 9. afschaffing van de strafrechterlijke minderjarigheid; 10. geen genade voor drugsgebruik en de drugsverslaafden verplichten om (op hun eigen kosten) af te kicken; 13. afschaffing van het brugpensioen, wegens onbetaalbaar. Wie vroeger wil stoppen met werken, moet maar een vermogen bij elkaar zien te sparen; 14. werklozen gemeenschapsdiensten laten verrichten (als ze zich niet willen bijscholen) zodat de belastingbetaler waar krijgt voor zijn geld;
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt hen dat ze het niet goed doen. Ze breken het af, en bouwen het terug op dezelfde (foute manier) op. Muren staan scheef, waterkeringen worden totaal foutief gestoken, isolatie ontbreekt, enz... Volgens jouw liberale hypothese zouden die klanten beter moeten worden van die praktijken. In praktijk staan die mensen psychologisch veelal even sterk op instorten als hun huisje.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er over 10 jaar massaal veel huizen instorten, zal ik het nog eens herzien. Volgens mij trek je het allemaal serieus bij de haren, om je punt duidelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 17 juni 2007 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de realiteit is daar niet veel van te merken. Zo moet je ook een veiligeidscoördinator aanstellen. Het is echter veiliger om met blote voeten de Noord-Zuid-Koreaanse grens over te steken, dan een gemiddelde bouwwerf. Putten die open liggen, planken met nagels, geen valbeveiliging, enz...
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben die Polen jou misdaan dat die niet mogen werken voor een beter loon?
|
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Dat ze het werktuig zijn om ons werkvolk de duvel aan te doen.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (Ik ben serieus, hoor, btw. Een huis mag neit verkocht worden voor een veiligheidscontrole. Geen probleem voor mij op dat vlak. Iedereen wint, behalve de persoon die dat moet betalen.) |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ja, gelijk uw gebuur ofzo, of leef je in een "gated community"? Dat zou al veel verklaren.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu goed. Die Pool is evenzeer mijn gebuur als mijn letterlijk gebuur. Ik heb niet bepaald affiniteit met iemand van 'hiernaast'. Ik heb affiniteit met elke mens. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U bent duidelijk aanhanger van de 'alles kan, alles mag'-mentaliteit. Ik niet. Een samenleving moet eisen stellen, rechten en plichten opleggen, een kader scheppen. Een multiculturele samenleving kan dit niet. |
||||
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Herr Oberst;2737247]Natuurlijk zal het effect van dezelfde aard zijn. Er staan nog steeds honderdduizenden Oostblokkers te springen om naar het westen over te komen. Het zal hen niet veel uitmaken of ze nu in Vlaanderen of in Engeland zullen gaan werken. [quote]
Zolang ze werken is er dan ook geen enkel probleem. Citaat:
Citaat:
(Ohja, socio-culturele zijn daar een onderdeel van.) Als wetenschap je ding niet is, kan je datook gewoon zeggen, hoor. ![]() Citaat:
Kun je mij eens het probleem uitleggen aan aparte zwemuurtjes en van een islamitische meisjesschool? Het probleem met relschoppers snap ik. Dat ze van allochtone afkomst zijn, is irrelevant. Dat ze aangepakt moeten worden is des te relevanter. Dat je denkt dat ik een aanhanger ben van 'alles kan, alles mag' vind ik raar. Alles kan, alles mag zolang je iemand anders maar niet lastigvalt, lijkt me stomweg logisch? Een hoofddoek valt niemand lastig. Een Islamitische meisjesschool ook niet. Aparte zwemuurtjes ook niet. Dat betekent niet dat ik daar voorstander van ben (ik vind zo'n zwemuurtjes niet bepaald integratiebevorderend). Maar ik zie daar geen probleem in. Problemen zijn als mensen worden lastig gevallen. Dat gebeurt niet bij zwemuurtjes. Een multiculturele samenleving kan dat zeker wel. Het gebeurt zelfs. Het heet 'de wet', die gemaakt wordt door de 'democratie'. (Ofja, in theorie.) Wie zich niet aan de wet houdt, die wordt gestraft. (Ofja, in theorie.) |
|||
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: