Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2007, 17:54   #21
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Duncan,

Laten we serieus blijven. Discussies zijn er toch niet enkel tussen eensgezinden? Ik heb daar een hekel aan want die brengen geen aarde aan de dijk, behalve binnen een of andere denktank.

Mag wie het niet eens is ook nog iets zeggen ?

Nu heb ik 1 vraagje .....noemtge mij niet serieus ???

Kentge da liedje & tekst van a message to you Rudy ...is een reggea nummer & zéér wijze tekst.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 18:35   #22
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Kentge da liedje & tekst van a message to you Rudy ...is een reggea nummer & zéér wijze tekst.
Zalig
Oud 17 juni 2007, 18:41   #23
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Is idd heel knap,hier kan ik van genieten
Oud 17 juni 2007, 18:44   #24
duncan
Banneling

Standaard

hmmm hm a message 2 u rudy lalalala

grooveallistical moving 2 di great lines of yah root black & white men who jamm to peacefull sollutions to 1 great millenium vibe jah jah soul praising whe do pompidom dum dump.

inderdaad zalig ja ...taal en cultuur zen heilig in mijn oogjes ....algoe lol

Hoor dan ook goed wat die in het Jamaican zegt voor die zingt ...a message to you rude boy ....stop youre fooling arround ....better think about di future lala ruuuudy lala ......hmmmm naais vibing mhan jahmm'n .
Oud 17 juni 2007, 18:47   #25
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Is idd heel knap,hier kan ik van genieten
Tjah ik ook moh ik vond dien zenne harp ( mond harmonica) wa minder ....waarschijnlijk omdat ik dat ook bespeel da instrument ....moh da doet er ni toe het is gewoonweg schoon om van te genieten ....elk woord / taal eigenlijk vindt ik dan hé

Keep enjoying jah
Oud 17 juni 2007, 19:26   #26
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu heb ik 1 vraagje .....noemtge mij niet serieus ???

Duncan, dat liedje ken ik. Al 20 jaar. Op z’n minst. De boodschap ontgaat mij, binnen deze context. Maar het is een leuk lieke. Wat wil je hiermee nu eigenlijk bereiken? Geloofwaardigheid?

Of je nu serieus bent of niet weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je politie, functionarissen, best niet behandelt zoals je zelf niet zou willen behandeld worden.
Wat niet belet dat een functionaris niet overstresset kan reageren. Wees gerust, indien nodig, er zijn subtielere manieren om hierop te reageren. Vraag hun naam, dit kan wonderen doen. Door met fietsen te gooien trek je uiteindelijk aan het kortste eind.

Maar ok. Ik begrijp de situatie wel. Maar niet jou refleks. Verkeerd !!
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 19:28   #27
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Duncan,

Wat is het probleem met de politie ?
Oud 17 juni 2007, 19:54   #28
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Duncan, dat liedje ken ik. Al 20 jaar. Op z’n minst. De boodschap ontgaat mij, binnen deze context. Maar het is een leuk lieke. Wat wil je hiermee nu eigenlijk bereiken? Geloofwaardigheid?

Of je nu serieus bent of niet weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je politie, functionarissen, best niet behandelt zoals je zelf niet zou willen behandeld worden.
Wat niet belet dat een functionaris niet overstresset kan reageren. Wees gerust, indien nodig, er zijn subtielere manieren om hierop te reageren. Vraag hun naam, dit kan wonderen doen. Door met fietsen te gooien trek je uiteindelijk aan het kortste eind.

Maar ok. Ik begrijp de situatie wel. Maar niet jou refleks. Verkeerd !!
HINT

ik werkte THUIS bij politie mensen ( wel vriendelijker dan Antwerpse vuil vieze flikken ) een lange tijd en deed het héél graag .

Oké jij uw mening ik de mijnen of ze verkeerd is NEEN want ik en ANDEREN zijn NIET te spreken over flikken hunnen refleks vooral JONG van aard .

Neen u kan onmogenlijk mij begrijpen besef ik en neen als u echt het liedje kende dan beseft u dat onbeleeftheid en LIEGEN tegen mensen niet kan ZEKERST niet mé hunnen smoel vol mé fritten terwijl ze mensen uitlachen ....zekerst niet als ze fietsers hunnen voorang wegnemen en GEVAARLIJK zijn op de weg in zake verkeers veiligheid .

Ik heb GEEN geloof waardigheid NODIG zoals veel andere mijn heer ( vroegere vorm van meneer ! )

Verder is klachten indienen en namen opvragen innutiel onnodig en het helpt geen fluit wat WEL helpt is harop klagen en mensen sociaal bewuster maken zoals dat liedje het 20jaar geleden ook deed in zake rude people die de essentie niet zien en direkt wijzen zo van moet ik u nu geloven ofzo ?! enzovoort en verder .

Zinloos om met u in debat te treden zelfs een opbouwende dialoog te voeren .

AL men klachten verdwijnen steeds of krijgen GEEN gevolg zoals bij VELE anderen dus naampjes vragen aan corrupte flikken doe ik ni meer nee nee .

Oorlog ist nu ...de eerst volgende die riskeert krijgt mijn fiets onder zenne voituur & de dag erop telefoon van men advocaat voor verschijnen bij politie rechtbank .

Denktge nu ECHT dat ik 12 jaar Antwerpse flikken hun negatieve refleksen blijf slikken meneer ?!

Denktge nu echt dat ik NOGIS onnodige klachten ga indienen die steeds PER ONGELUK verdwijnen.

Neen ...genoeg gezevert en genoeg gespeelt met mensen hun vetrouwen .

*Ik zal u even wakker maken owkeej

7 gemeentes geven mij gelijk en IN die 7 gemeentes hebben ze al GENOEG klachten ingediend zo doende dat het imago van Antwerpse flikken al genoeg beschadigt is in zake OMGAAN mé anderen .

Refleks lol wacht moh is zien welke refleks vuil vieze flikken gaan hebben als ik onder hunnen auto dood lig ook per ongeluk ...hopenlijk is men refleks dan zo goe dat ik op tijd afstap ....wees er mor zekerst van ik lach hier niet mee en heeft geen reet met geloofswaardering te maken nee nee eerder OMGAAN met !

De wet leert ons wat men kan doen om als mens / burger DAT soort flikken sociaal & bewust te maken maar waneer vooral de jongere flikken dat niet kunnen dan vragen ze erachter om problemen te hebben en krijgen wat nu reeds opvallend aanwezig is .

Even maar melden dat ik zekerst niets tegen flikken heb ...WEL bepaalde Antwerpse flikken & die zijn NU veels te veel aanwezig en doen hun job niet zelfs niet goed .

Liegen tegen mensen zo van wij mogen uwen voorang afnemen KAN niet & MAG niet en den Duncan gaat dat hun leren & geloof me vrij ik heb nen duren fiets die plots en héél toevallig kan toenemen in waarde

Al is goe gelezen hier online ?!

Denktge nu ECHT dat het mij te doen is om geloof waardig zijn hahahaha

2 �* 3 zelfs meerdere topics gaan hierover bvb geen voorang van rechts of vanaf nu absolute voorang van rechts .

EN NOG IETS !

Als werkende fietsende arbeider heb ik OOK soms wel eens stress maar IK ga hiervoor NIET liegen tegen de mensen .

1) Om te beginnen waren ze al NIET in correcte uniform .
2) Met mondje vol fritten praat je niet das onbeleeft ....spijtig dat ik er niet bij was ik viel dien flik aan nooit geen strafblad maar das PURE PROVOCATIE .

3) verhoogde boetes oké MAAR pak dan ook rijk klagend volk op in plaats van kleine arbeiders/bedienden die elke dag de weg op moeten vol mé stress gelijk die flikken WIJ zen ook mens & die deze boetes AMPER direct kunnen betalen .

4) Dat ze hun leren wassen

5) dat ze LEREN omgaan met eigen lichaam en dat van anderen .

6) DAT ZE MOETEN STOPPEN MET FIETSERS GELIJK MIJ TE PESTEN ( en anderen)

punt 7 wacht ik nog even mee

Om aan te tonen HOE erg het is oké oké ....op de mechelse steenweg ken ik nen allochtoon die WEKENLIJKSE boetes krijgt en MAANDELIJKS 250€ aan vuil vieze corrupte flikken moet geven voor dubbel te parkeren ...wetende dat dien persoon +-5 minuten iets afgeeft en dan door rijdt .

NU : die kerel heeft MAAR een loontje gelijk mij +- 700euro dus 250€ aan boetes doet pijn weetge dermee wilt die OOK verhuizen .

Tegengestelde bestaat ook :
Een rijker vriendje van mij betaalt ook maandelijks 250 € +- voor racen mé zennen bmw waar ik nooit mé mee rijd brrrr awel hé die LACHT eens met die hogere boetes .

Kort gezegd der is NIKS sociaal aan de politie als vriend tenzij ge buiten Antwerpen stad woont dan wel raar hé ni ?!

EN NEEN ik zen niet alléén

Goe geprobeert om mij beetje int belachelijke te trekken verschiet dan ook niet dat ik mij verantwoor en hetzelfde gedrag / refleks RUDEFULL terug laat over komen hé .

Bedankt voor uw open begrip :-/ denk ik

Laatst gewijzigd door duncan : 17 juni 2007 om 19:55.
Oud 17 juni 2007, 19:59   #29
duncan
Banneling

Standaard

NOG voorbeelden van posts die mé hun geloofwaardige beleid te maken hebben :

Belgen worden gefopt in zake arbeid/ belasting/loon/post/mobile telefonie/...... . ‎

Comité P is op papier onafhankelijk maar in feite zien ze bont & blauw van hun leugens & begrog , helpen doen ze dus niet !

De kans is groot dat mijn klacht al toevallig verdwenen is zo héééééél toevallig hé gelijk andere jaja ni mé mij zenne volgende keer mogen ze mijn ziekenhuis kosten betalen sé .

Ik hem goesting om nog nen nieuwe post te maken :

Politie diensten zoeken enkel minder rijkere burgers om aan te houden of te beboeten want politiekers of mensen van het konings huis komen op tv zo van tjah we kunnen er niets aan doen ....ik zal der nog een paar nachten over slapen nadenken en mij SOCIAAL ingesteld kalmeren hmmm zou ik ?!

4 internet installateurs mé klein loon klagen ook ik verwees ze door aan bepaalde diensten en zei ze ZEKERS hun naam te vragen & door te geven aan interne toezicht .
We zullen zien volgend jaar hoeveel klachten erbij komen ....wedden dat ze toenemen = bewijs .

Slaag gewoon op hun gezicht als brave mens ja DAN pas luistert de medemens als er geweld is :'( triest !

Laatst gewijzigd door duncan : 17 juni 2007 om 20:03.
Oud 17 juni 2007, 20:10   #30
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Duncan,

Wat is het probleem met de politie ?
Hier in Antwerpen VEEL problemen en NEEN komt niet af om iemand die in armoede leeft te vragen om NOGIS te verhuizen neenee gewoon slagen ja ze vragen erachter .

Wacht en hou uwen tv maar in't oog dit jaar ZINLOOS geweld zal WEL weer toenemen ikke problemen nee nee zal eerder omgedraait zen mé hunnen stress en smoelwerk vol fritten wacht moh en ik zen ZEKERST niet de enige .

Ze doen hun job NIET en verwijten GRAAG mensen ....dat ze maar is proberen da spelletje mé mij & men familie te doen

Ik heb nen hekel aan vechten maar feit dat ik en vele andere ons moeten bedaren zegt genoeg ni ?!

ké knoop het mor goe in de oren & den eerst volgenden keer da ik nogis TOEVALLIG ne pitta betalen kan en toevallig per ongeluk aangereden wordt of bijna en men mij zegt ' nemt u boterhammetjes maar mee meneer tegen nen pitta & mijn persoon ' dan kan het goed mogenlijk zijn dat ik EVEN provocerend en zinloos geweldadig mijnen pitta in zen strot duw zo hard ik kan .

Politie heeft problemen ik ni capiche !

Aanklagen ja moeten mensen DIREKT naar politie rechtbank enzo ZONDER wachten of aarzelen DAT moet er gebeuren .
Oud 17 juni 2007, 20:13   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vuile & vieze flikken komen uit een frituur te Ekeren en geven GEEN voorang aan fietser die voorang van rechts HAD !

Neen ikzelf was het niet deze keer MAAR deze persoon heeft getuigen + de vuil-vieze corrupte leugenachtige flikken zeiden dat ze dit mochten hetgeen FOUT is .

Ze hadden noch hun blauw flikkerlicht aan NOCH hunnen pinker en die wijven waren tegen die Ekerenaar aan het praaten mé volle vieze vuilen mond jakkes !

Om het volledig te maken zeiden ze ...WIJ mogen da !

Bij mijn weten mag dit ENKEL als hun blauw licht aan staat of sirene wat niet was ....goed om te weten dat ik foto aparaat bijheb steeds + die frituur ken .

Ze mogen het is mé mij proberen sé ik stap af en mijnen fiets vliegt PER ONGELUK in VOLLE vaart tegen hunnen combie sé nadien zal ik dan wel advocaat paseren ik zen die BLAUW corrupten BEU als kouw pap & lust ze rauw nu in klein stukjes zodat ze niet meer DE ZWAKKERE belgen beboeten .

Altijd dezelfde die betalen de rijkeren lopen weg of gelijk nen Philpphe int koningshuis die bijna elke dag race spelletjes doet en GEEN boetes meer krijgt .

GEDAAN mé vuile polities die oorsmeer & met volle mond TE openhartig praat en VIES corrupt mé tatoo's en piercings mensen uitlachen omdat ze politiek EVEN ondersteund worden ...soms .

* MENSEN verenig u & klaagt ze aan , documenteer u en klaagt ze aan dat doe ik en VELE anderen ook .

Triestig land pfff dat ze het maar is mé mij proberen ik stap gewoon af en duw lichtjes tegen men fiets hopenlijk heeft hunnen auto dan even veel schade dan men fietsje ik stop ni meer voor dit soort van klotige mensen jakkes die stinken die flikken pffff .

SHAME !
Schandelijk! Je hebt toch meteen Amnesty International op de hoogte gebracht? De Verenigde Naties? Wanneer sturen ze die blauwhelmen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 22:01   #32
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Da's ne neger!

(en nu even wachten op reacties )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 08:42   #33
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat de moderators toch wel eens iets mogen beginnen doen aan de stortvloed van topics die werkelijk op niks slaan. Er is soms echt geen touw aan vast te knopen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 10:33   #34
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Zeker dat er geen haaientanden naar u aan 't glimlachen waren?
Of dat er een volle witte lijn op de weg geschilderd stond?

Wel grappig dat je voorrang van rechts van een fietser koppelt aan "1 christenen gaat dood in 4 uur"

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 10:34   #35
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik vind dat de moderators toch wel eens iets mogen beginnen doen aan de stortvloed van topics die werkelijk op niks slaan. Er is soms echt geen touw aan vast te knopen.
idem. ze halen het niveau enorm omlaag en slaan nergens op. iets voor K&K dus!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 17:23   #36
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Duncan,

Doe eens wat moeite en vertel eens waar het nu echt om gaat. Ik probeer empathie op te brengen maar maar uw verhaal heeft voor mij kop noch staart. Met alle begrip.
Oud 18 juni 2007, 17:30   #37
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Duncan,

Doe eens wat moeite en vertel eens waar het nu echt om gaat. Ik probeer empathie op te brengen maar maar uw verhaal heeft voor mij kop noch staart. Met alle begrip.
duncan wil klagen over de politie,maar kan nergens terecht met zijn klachten,ik vind dit een heel mooie topic,een beetje moeite doen forummers
Oud 18 juni 2007, 17:38   #38
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten mag dit ENKEL als hun blauw licht aan staat of sirene wat niet was ....goed om te weten dat ik foto aparaat bijheb steeds + die frituur ken .
Prioritaire voertuigen hebben enkel voorrang wanneer hun blauwe zwaailichten opstaan in combinatie met de sirene. Alleen de blauwe zwaailichten is niet voldoende om voorrang te hebben.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2007, 17:48   #39
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Duncan,
dat met die fietser in Ekeren zijn gewoon Uw zaken niet - de fietser in kwestie kan klacht indienen (en in zijn plaats zou ik dat zeker doen).
Iemand die maandelijk een paar 100 euro te veel heeft omdat hij graag verkeerd parkeert, dat is ook zijn zaak. De politie kan hier ook niets aan doen, het is niet de politie die een parkeerverbod ergens instelt.

O ja : De stad Antwerpen zoekt sociaal medevoelende bekwame personen om tot polies op te leiden : iets voor U misschien ?
Oud 18 juni 2007, 17:55   #40
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Duncan,
dat met die fietser in Ekeren zijn gewoon Uw zaken niet - de fietser in kwestie kan klacht indienen (en in zijn plaats zou ik dat zeker doen).
Iemand die maandelijk een paar 100 euro te veel heeft omdat hij graag verkeerd parkeert, dat is ook zijn zaak. De politie kan hier ook niets aan doen, het is niet de politie die een parkeerverbod ergens instelt.

O ja : De stad Antwerpen zoekt sociaal medevoelende bekwame personen om tot polies op te leiden : iets voor U misschien ?
Waar zou jij klagen 1hand ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be