![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behoort maingain niet tot het FDF?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een historie geweest tussen enerzijds de partijraad en anderzijds het duo "Weverke met Brulkikker". Het is nogal typisch voor de brulkikker om het Weverke dat persoonlijk aan te rekenen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en is toch verkozen? dus met die ga je toch moeten gaan praten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hopelijk moet je met je nieuwe Vlaamse alliantie niet op je recente postings terugkomen Maar dat zal voor zo'n die hard NVA'er als u geen probleem zijn zeker? Ondertussen maar wat tijd uit trekken om het NVA verhaal in deze goed te blijven volgen, zou ik zeggen. Want het gaat nodig zijn, dat geef ik je nu al op een briefje
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Ik mag dat niet belissen en ik heb dat niet beslist.
Laatst gewijzigd door K. De Baerdemaeker : 18 juni 2007 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoemeer Vlamingen dat inhameren hoemeer ze in hun voeten schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Vlamingenhater en FDF-er Maingain is verkozen op de MR-lijst in BHV (je weet wel dat kiesarrondissement ergens bij brussel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die kentering heeft zich eigenlijk al een klein beetje ingezet op 10 juni. De VB-top kan dan nog tig maal roepen dat er geen appelen met citroenen vergeleken moet worden i.v.m. het vergelijken van resultaten. Feit is dat het voorlopig allemaal een beetje stagneert, hier en daar miniscuul verlies, hier en daar miniscule winst. Het is afwachten in welke richting de curve zich de volgende keer zal bewegen, maar dat ze feller zal fluctueren lijkt me duidelijk, alleen nog niet in welke richting.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Want als het nu niet lukt dan nooit meer, en wat blijft er dan nog over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Bart De Wever heeft het in het filmpje over 'samenwerking' en "alle Vlaamse partijen zullen mekaar de volgende maanden nog hard nodig hebben". Dat lijkt me toch wel iets helemaal anders dan een kartel.
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 18 juni 2007 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() Dat bedoelde ik met mijn laatste zin.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leterme krijgt van mij zelfs vijf maanden in plaats van vijf minuten !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 18 juni 2007 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Man, man ... wat voor zever. Lijst Dedecker zal zich wel met zichzelf bezig houden om zich te structureren en uit te groeien tot een permanente rechtse stroming in de Vlaamse politiek.
Laat de N-VA zich maar bezig houden met de CD&V want staatshervorming in2009 lijkt fase I van de tjevenstreken om de N-VA zonder één garantie aan zich te binden tot 2009. Veel beloven en weinig geven, doet zotten in vreugde leven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 19 juni 2007 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |